Macha'Allah mooi filmpje...
Ik denk dat ik deze conferentie alleen vrijdag ga(omdat t dan wat rustiger is) en de rest thuis online ga bekijken..
Bij de vorige conferentie was het een schande hoeveel de vrouwen gingen praten, ik mistte de helft van wat er gezegd werd,, en dan die honderden kinderen![]()
tesriet nwanzaar
Al hamdoelilah, dat de mannen niet zo zijn. Zij zijn over het algemeen stil en luisteren aandachtig. En de kinderen waren voor de mannen niet te horen in de soennah moskee (althans ik hoorde geen gekrijs van kinderen en geen vrouwen ..
Maar je moet inderdaad maar even kijken hoe of wat.
Eindhovense conferentie is ook online te bezichtigen op • Begin your day with IslaamTV • en de conferentie wordt op dezelfde dagen gehouden..
Zo heb je nog keus welke lezing je wilt beluisteren
Hamdoulillaah voor jullie, ik heb zelfs begrepen dat de Imaam de vrouwen een waarschuwing heeft gegeven dat ze niet meer zoveel moeten praten en niet meer zoveel kinderen moeten meenemen,, kweet het niet zeker want door al het gepraat was ik de laatste dag niet gekomen en toen was het gezegd!
Oke Bedankt..
Ik ben nog stiekempjes aan t twijfelen of ik misschien 4 dagen naar de Conferentie van stichting Al-Fitra ga in Amsterdam om mijn Tazjweed cursus daar af te maken en aan een nieuwe te beginnen (Hadith Nawawi)
Ga jij nog naar een conferentie volgende week?
tesriet nwanzaar

Bladwijzers