Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 14

Onderwerp: Nederlandstalige Conferentie: "Aansporen tot het goede & het afkeuren van het slechte

Super Moderator broederrr's Schermafbeelding
    Registratie
    23/09/2011
    Geslacht
    Man

Thumbs up Nederlandstalige Conferentie: "Aansporen tot het goede & het afkeuren van het slechte

Registratie
    17/02/2012
    Geslacht
    Man

Standaard

Registratie
    17/02/2012
    Geslacht
    Man

Standaard

Super Moderator tamazight_girrl's Schermafbeelding
    Registratie
    11/04/2009
    Geslacht
    Vrouw

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1islam Bekijk Berichten
    Prachtig kreeg meteen tranen.
    Geluk zien, is kijken met je hart.

ayalou's Schermafbeelding
    Registratie
    26/03/2010
    Geslacht
    Vrouw

Standaard

Macha'Allah mooi filmpje...

Ik denk dat ik deze conferentie alleen vrijdag ga(omdat t dan wat rustiger is) en de rest thuis online ga bekijken..
    Bij de vorige conferentie was het een schande hoeveel de vrouwen gingen praten, ik mistte de helft van wat er gezegd werd,, en dan die honderden kinderen
    tesriet nwanzaar

Registratie
    23/09/2011
    Geslacht
    Man

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ayalou Bekijk Berichten

Ik denk dat ik deze conferentie alleen vrijdag ga(omdat t dan wat rustiger is) en de rest thuis online ga bekijken..
    Bij de vorige conferentie was het een schande hoeveel de vrouwen gingen praten, ik mistte de helft van wat er gezegd werd,, en dan die honderden kinderen
    Al hamdoelilah, dat de mannen niet zo zijn. Zij zijn over het algemeen stil en luisteren aandachtig. En de kinderen waren voor de mannen niet te horen in de soennah moskee (althans ik hoorde geen gekrijs van kinderen en geen vrouwen ..

Maar je moet inderdaad maar even kijken hoe of wat.

Eindhovense conferentie is ook online te bezichtigen op • Begin your day with IslaamTV • en de conferentie wordt op dezelfde dagen gehouden..

Zo heb je nog keus welke lezing je wilt beluisteren

Registratie
    26/03/2010
    Geslacht
    Vrouw

Standaard

Hamdoulillaah voor jullie, ik heb zelfs begrepen dat de Imaam de vrouwen een waarschuwing heeft gegeven dat ze niet meer zoveel moeten praten en niet meer zoveel kinderen moeten meenemen,, kweet het niet zeker want door al het gepraat was ik de laatste dag niet gekomen en toen was het gezegd!

Oke Bedankt..

Ik ben nog stiekempjes aan t twijfelen of ik misschien 4 dagen naar de Conferentie van stichting Al-Fitra ga in Amsterdam om mijn Tazjweed cursus daar af te maken en aan een nieuwe te beginnen (Hadith Nawawi)

Ga jij nog naar een conferentie volgende week?
    tesriet nwanzaar

Registratie
    23/09/2011
    Geslacht
    Man

Standaard

Hamdoulillaah voor jullie, ik heb zelfs begrepen dat de Imaam de vrouwen een waarschuwing heeft gegeven dat ze niet meer zoveel moeten praten en niet meer zoveel kinderen moeten meenemen,, kweet het niet zeker want door al het gepraat was ik de laatste dag niet gekomen en toen was het gezegd!

Oke Bedankt..

Ik ben nog stiekempjes aan t twijfelen of ik misschien 4 dagen naar de Conferentie van stichting Al-Fitra ga in Amsterdam om mijn Tazjweed cursus daar af te maken en aan een nieuwe te beginnen (Hadith Nawawi)

Ga jij nog naar een conferentie volgende week?
    Ik denk dat ik dit keer naar eindhoven ga, insh Allah. De ochtendlessen lijken me zeer interessant!

Registratie
    17/02/2012
    Geslacht
    Man

Standaard

salaam alaikoum,

dit keer zal er insha allah een grotere ruimte beschikbaar zijn voor de zusters.

Registratie
    26/03/2010
    Geslacht
    Vrouw

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1islam Bekijk Berichten
    salaam alaikoum,

dit keer zal er insha allah een grotere ruimte beschikbaar zijn voor de zusters.
    Alaikoem Assalaam,

Oke Macha'Allah, jullie komen al heel ver als we die gigantische garage mogen gebruiken in plaats van voor de opvang van de kinderen..

Gair Incha'Allah
    tesriet nwanzaar

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Facebook Comments

Members who have read this thread : 0

You do not have permission to view the list of names.

Forum Rechten