PDA

View Full Version : leugens

najat28
21-05-2009, 11:47
Je zit voor eeuwig vast met de onzekerheid
het is moeilijk om iemand nog te vertrouwen
je doet alles voor wat helderheid ,het enige wat je kunt doen is de leugens aanschouwen. Ze maken je wijs dat je een goed mens bent.
Ze laten je het gevoel krijgen dat je niet alleen bent, terwijl je voor hen niet meer bent dan amusement. Is er dan echt niemand op de wereld die zijn woorden nakomt. Is er dan echt niemand die over een zuivere intentie beschikt, of is iedereen dan echt zo goed vermomd. Kon je het voorkomen als je terugblikt, of zijn de leugens zo goed verzonnen. Dat je geen keus hebt dan er in te trappen. Dat je met valse hoop aan iets bent begonnen. Dat men tegenwoordig beschrijft als vriendschappen. Waar is toch het wederzijdse respect gebleven. Waarom is er toch die schijnheiligheid. Waarom moet je het keer op keer weer beleven. Het is alsof je blijft stilstaan in de tijd voor diegene die hun levens toewijden aan leugens. Lieg er op los, stel teleur wat doet het er ook toe het zal niet lang meer duren voordat ik het boek dicht doe.

miss_21
22-05-2009, 12:35
Liegen, je hebt er alleen je zelf mee

najat28
22-05-2009, 11:30
Liegen, je hebt er alleen je zelf mee

ja inderdaad.Als iemand mijn voorliegt en ik kom erachter dan is het vertrouwen bij mijn gelijk over.Ik maak het vaak mee wallah.Vooral omdat ik mensen te snel geloof maar alhamdolillah werd op tijd wakker.