PDA

View Full Version : doeaa!! met gigantisch veel hasanat!!‏

X-Meisjj-X
14-01-2011, 06:32
Salaam alikoem,

Ik heb hier een zeer aangename doeaa!!!> Die ik met alle moslims wil delen. Gelieve hem dan ook door te geven aan al je vrienden, famillie enz. Want er staan veel hasanat (punten) op je te wachten !! Als je deze doeaa zegt dan krijg je van Allah gigantisch veel hasanat,zoveel zelfs, dat de malaika ( engelen) het zelfs niet kunnen opschrijven/noteren. Want als je deze doeaa zegt dan gaan de malaika(engelen) naar Allah en zeggen ze : Ya Allah ,wij kunnen zelfs alle druppels van de zee/oceaan noteren, maar dit is ons echt teveel!!!! Allah zegt dan tegen hen ( malaika/engelen) : Laat maar tot Yoom al qiama, de dag der opstanding , dan reken ik wel met hen af!!De doeaa luidt als volgt:

Ja rabie lakal hamdoe kama janbagie lizalalie wadzhika walihadimie sultanieka

vertaald: O Allah, aan U behoort alle lof en dank zoals het hoort bij Uw edele aanzicht en Uw grootste macht of autoriteit.
(moge allah swt me vergeven als de vertaling niet helemaal klopt)

Geef deze doeaa door a.ub. !!! Bij allah zit de beloning

X-Meisjj-X
14-01-2011, 07:43
Nog eentje

Dua tegen het israelische leger dat de palestijnen afslacht, zeg het aub op en stuur het door naar je broeders en zusters:

"Allaahoemma moenziela al-kietaabie sarie'a al-h'iesaab, iehziemie al-ah'zaab, Allaahoemma iehziemhoem wa zalzielhoem"