PDA

View Full Version : Vasthouden aan spullen.

Faith
16-01-2011, 01:48
Wie heeft dat ook? Dat je moeilijk iets weg kan gooien omdat je denkt; misschien trek ik het nog aan of misschien kan ik het nog gebruiken?:moe:

Ik haat dat van mezelf:moe: Ik ben nu al dagenlang bezig met van alles weg te doen en ruimte te creeren:moe: Nu ff een break achter de pc:o

X-Meisjj-X
16-01-2011, 01:51
Wie heeft dat ook? Dat je moeilijk iets weg kan gooien omdat je denkt; misschien trek ik het nog aan of misschien kan ik het nog gebruiken?:moe:

Ik haat dat van mezelf:moe: Ik ben nu al dagenlang bezig met van alles weg te doen en ruimte te creeren:moe: Nu ff een break achter de pc:o

Haha.. Hoe kan je pauze nemen dan? Ik zou me stressen en druk maken...
Nou als je iets niet meer hebt gedragen, dan zou ik em ook niet meer dragen..
Maar mocht je twijfelen, beter niet weggooien.. Aangezien je spijt miss gaat krijgen.. En je kan het altijd naar goede doelen brengen..

En ieder voorzich eigenlijk...

Faith
16-01-2011, 02:28
Ik ben weer een break aan het nemen, pc staat gewoon aan:o Anders krijg ik echt hoofdpijn, tussendoor met van allerlei andere dingen bezig:P

Ik geef kleding altijd af voor goede doelen, zou zonde zijn om ze zomaar weg te gooien terwijl je weet dat andere mensen ze nog kunnen gebruiken bv in 3de wereldlanden:( Onze ziekte die wij vrouwen hebben is gewoon dat we teveel kopen:moe:

waso
16-01-2011, 02:54
Ik ben weer een break aan het nemen, pc staat gewoon aan:o Anders krijg ik echt hoofdpijn, tussendoor met van allerlei andere dingen bezig:P

Ik geef kleding altijd af voor goede doelen, zou zonde zijn om ze zomaar weg te gooien terwijl je weet dat andere mensen ze nog kunnen gebruiken bv in 3de wereldlanden:( Onze ziekte die wij vrouwen hebben is gewoon dat we teveel kopen:moe:

hebben we allemaal last van helaas ik heb het van de week gedaan
2 blauwe zakken helemaal vol met kleren die ik niet meer draag ben op zoek waar ik het kwijt kan

X-Meisjj-X
16-01-2011, 02:59

Hahaha... Een goede voornemen voor 2011 .. Minder kopen :P.. Geld besparing en geen hoofpijn om op te ruimen ;)

X-Meisjj-X
16-01-2011, 03:00
2 blauwe zakken helemaal vol met kleren die ik niet meer draag ben op zoek waar ik het kwijt kan

Hoe doen jullie dat? 2 zakken?? Van jaren of pas nieuw?

waso
16-01-2011, 03:03
Hoe doen jullie dat? 2 zakken?? Van jaren of pas nieuw?

niet van mij alleen hoor zit ook van mijn kids die zijn nu wat groter passen niet meer

X-Meisjj-X
16-01-2011, 03:05
niet van mij alleen hoor zit ook van mijn kids die zijn nu wat groter passen niet meer

Ow oke.. Schrok al... Dat begrijp ik dan wel..

Miss MocrODeLLiiCiiOuss
16-01-2011, 06:42
Nee, siiyeb osafii :hihi:

X-Meisjj-X
16-01-2011, 06:56
Nee, siiyeb osafii :hihi:

Zonde

Faith
16-01-2011, 07:21

Ik neem het altijd mee naar die kledingbakken die je naast de glasbak enz kan vinden. Dat gaat naar mensen die het nodig hebben.

always112
16-01-2011, 07:26
Wij doen meestal inkopen voor de moskee, en dan regelt de moskee voor een overnachtingsplek in de moskee voor dakloze om mensen die het moeilijk hebben

X-Meisjj-X
16-01-2011, 07:39
Wij doen meestal inkopen voor de moskee, en dan regelt de moskee voor een overnachtingsplek in de moskee voor dakloze om mensen die het moeilijk hebben

Klopt of mensen eten geven

X-Meisjj-X
16-01-2011, 07:39
Ik neem het altijd mee naar die kledingbakken die je naast de glasbak enz kan vinden. Dat gaat naar mensen die het nodig hebben.

Klopt of bij supermarkten.. Leger des heils of die zakken die soms met de folders worden thuis bezorgd

tamazight_girrl
16-01-2011, 07:48
Bij de moskee kun je vaak de kleding brengen. Hadden wij ook gedaan 6 zakken vol ofzo ging allemaal naar palestina.

Tufa7e
17-01-2011, 01:01
Jáaah, ík hécht mé wél áan sómmiige klédiingstukken.
Bíjvoorbeeld míjn fávo bróek diié dán té kléiin iis ófzo.

Wíj bréngen zé óok áltijd náar diié bákken.

X-Meisjj-X
17-01-2011, 04:43
Jáaah, ík hécht mé wél áan sómmiige klédiingstukken.
Bíjvoorbeeld míjn fávo bróek diié dán té kléiin iis ófzo.

Wíj bréngen zé óok áltijd náar diié bákken.

Dan koop je grotere of afvallen :P

ayalou
17-01-2011, 07:41

had ik vroeger ook,, nu heb ik bij de kleinste smoes al zoiets van weggoien/weggeven ermee.
Wat ik t moeilijkst vond om weg te gooien waren spullen/speelgoed van de kids.
maar daar had ik vorige maand al iets op gevonden:hihi:

X-Meisjj-X
17-01-2011, 08:49
had ik vroeger ook,, nu heb ik bij de kleinste smoes al zoiets van weggoien/weggeven ermee.
Wat ik t moeilijkst vond om weg te gooien waren spullen/speelgoed van de kids.
maar daar had ik vorige maand al iets op gevonden:hihi:

Haha vertel wat heb je gedaan?

Tufa7e
18-01-2011, 01:04
Dan koop je grotere of afvallen :P

:eek: meh dboehlieth gi ra3qer inem meh :eek:
Ik ga niet afvallen :eek:

Ik bedoelde klein als in een broek die boven mijn enkels komt, of een truitje dat krimpt :P
Niet door te dik zijn :gniffel:

X-Meisjj-X
18-01-2011, 12:33
:eek: meh dboehlieth gi ra3qer inem meh :eek:
Ik ga niet afvallen :eek:

Ik bedoelde klein als in een broek die boven mijn enkels komt, of een truitje dat krimpt :P
Niet door te dik zijn :gniffel:

WHawhawha.... Grotere maat dan maar.. Ik kan niet weten wat je bedoeld :P