PDA

View Full Version : Doe allemaal dua voor mijn neef! Hij gaat Da3wah doen in Denemarken.

Tufa7e
18-01-2011, 12:35
Mijn neef van 19 uit Noorwegen gaat voor 2 maanden Da3wah doen in Denemarken, dan gaat hij weer terug naar Noorwegen en gaat na 2 weken 4 maanden naar Parijs om daar da3wah te doen. Doe allemaal jullie du3a voor hem! =)

Ariffi
18-01-2011, 12:45
mashallah vooral zn leeftijd!

Tufa7e
18-01-2011, 12:49
Idd,, subhana'Allah, hij heeft hele gedragsverandering ondergaan.
2 jaar terug was hij nog zo'n jochie dat dag en nacht op straat was, en achter de chickies aan ging,
toen ik hem vorig jaar zag, droeg hij chemira, en zo'n hoedje, hij ging voor Úlk gebed naar de moskee. Subhana'Allah, als hij eet, dan eet hij zittend op de grond, in navolging van de Sunnah van de profeet,
Hij heeft grote delen van de koran uit zijn hoofd geleerd, subhana'Allah.

Ariffi
18-01-2011, 12:51
das idd een hele opgave maar hmdl wel aan hem besteed. laat m je niet ontglippen :hihi:

Tufa7e
18-01-2011, 12:52
Hihi,, jawel :o

zijn moeder is zusje van mijn vader, en zijn vader is broer van mijn moeder, [volg je het nog]
hij is veels te dichte familie :hihi:

Ariffi
18-01-2011, 12:55
Hihi,, jawel :o

zijn moeder is zusje van mijn vader, en zijn vader is broer van mijn moeder, [volg je het nog]
hij is veels te dichte familie :hihi:

grappig mr idd to to close haha
sowieso met t oog op toekomstige kinderen is t gewoon niet verstandig dan

Tufa7e
18-01-2011, 12:57
nee idd.

maar ik ben sowieso not into familiehuwelijken. zijn er al zat van in de familie:hihi:
en persoonlijk kan ik het me niet eens voorstellen.

alleen de gedachte al.. O_o

Ariffi
18-01-2011, 12:58
me neither

Tufa7e
18-01-2011, 01:00
:hihi:

X-Meisjj-X
18-01-2011, 11:00
Mijn neef van 19 uit Noorwegen gaat voor 2 maanden Da3wah doen in Denemarken, dan gaat hij weer terug naar Noorwegen en gaat na 2 weken 4 maanden naar Parijs om daar da3wah te doen. Doe allemaal jullie du3a voor hem! =)

Allah ie hawan inshallah.. Arabi ie kemar sha ghair. Inshallah.

ayalou
19-01-2011, 11:15
Idd,, subhana'Allah, hij heeft hele gedragsverandering ondergaan.
2 jaar terug was hij nog zo'n jochie dat dag en nacht op straat was, en achter de chickies aan ging,
toen ik hem vorig jaar zag, droeg hij chemira, en zo'n hoedje, hij ging voor Úlk gebed naar de moskee. Subhana'Allah, als hij eet, dan eet hij zittend op de grond, in navolging van de Sunnah van de profeet,
Hij heeft grote delen van de koran uit zijn hoofd geleerd, subhana'Allah.

Macha'Allah,, moge Allah swt hem verder leiden Incha'Allah.

Allah i3awen

Safa
20-01-2011, 01:52
tbarkallah! wat goed van hem. dat is nog eens een verandering. van meisjes achterna tot het navolgen van onze profeet.
en nu gaat hij naar Denemarken voor het da3wah.
zijn ouders mogen heel trots op hem zijn.

moge allah swt hem helpen. veel succes!

Tufa7e
21-01-2011, 10:02
Macha'Allah,, moge Allah swt hem verder leiden Incha'Allah.

Allah i3awen
Amin:sjans:

tbarkallah! wat goed van hem. dat is nog eens een verandering. van meisjes achterna tot het navolgen van onze profeet.
en nu gaat hij naar Denemarken voor het da3wah.
zijn ouders mogen heel trots op hem zijn.

moge allah swt hem helpen. veel succes!

Hihi, nou er was eerst een hele discussie over met zijn ouders. Omdat hij in een jaar tijd die hele verandering heeft ondergaan waren ze eerst baang dat hij misschien geradicaliseerd zou zijn. Hij bleef ook gewoon hele nachten in de moskee enzo.
Na een discussie van een half jaar zijn ze toch akkoord gegaan :hihi:

Amin op je du3a.

X-Meisjj-X
21-01-2011, 10:27
Amin:sjans:

Hihi, nou er was eerst een hele discussie over met zijn ouders. Omdat hij in een jaar tijd die hele verandering heeft ondergaan waren ze eerst baang dat hij misschien geradicaliseerd zou zijn. Hij bleef ook gewoon hele nachten in de moskee enzo.
Na een discussie van een half jaar zijn ze toch akkoord gegaan :hihi:

Amin op je du3a.

Dat kan ik begrijpen.. Schrik/moeilijk geloofbaar opeens.. Maar al hmdl..

Safa
26-01-2011, 01:24
inderdaad, als er iemand in een keer zo een verandering maakt, dan maakt dat je bang.
de andere kant ben ik blij dat het op de goeie manier is gegaan en gebeurd.

ischaAllah zullen er meer mensen zo een verandering doen als hij.

graag gedaan!

El Tetouany puro
26-01-2011, 08:46
Allah y3aounou.
een du3a van een marokkaanse shrief, en inshallah zal ik ook zn pad volgen. Uiteindelijk keren we toch terug naar Allah, het liefst nog levend. Respect

Tufa7e
26-01-2011, 11:54
inderdaad, als er iemand in een keer zo een verandering maakt, dan maakt dat je bang.
de andere kant ben ik blij dat het op de goeie manier is gegaan en gebeurd.

ischaAllah zullen er meer mensen zo een verandering doen als hij.

graag gedaan!
Amin!!

Allah y3aounou.
een du3a van een marokkaanse shrief, en inshallah zal ik ook zn pad volgen. Uiteindelijk keren we toch terug naar Allah, het liefst nog levend. Respect
Amin op je du3a. Incha'Allah zullen we allen terugkeren, ljami3 lmuslimien incha'Allah.
Barakallahu fiek.

El Tetouany puro
29-01-2011, 12:45
X3-8AJNo33E

Faith
29-01-2011, 06:05
Moge Allah swt hem bijstaan insha'Allah. Mascha'Allah, keileuk om te lezen zeg!:love:

Tufa7e
30-01-2011, 03:42
Amin.