PDA

View Full Version : help!

Nihad23
23-01-2011, 04:44
Dames,

Ik heb zo een vreselijke last van mijn onderzij in de rug,
Het doet zo een pijn, Ik ben wel opgenomen omdat ik nierstenen had, die zijn nu al weg al ruim een week of drie, Nu heb ik constant last van die zij in mijn onder rug, Ik heb van alles geprobeerd medische kant en islamitsche kant (water en quraan enzo)

ik slaap niet meer, eet niet meer zo goed en het aller ergste is dat ik neigingen heb om er een mes in te steken en zo mijn hand erin doen en dan kneden in mijn ingewanden:huilen::huilen:

herkent iemand zich hierin?? Het heeft niets met mijn zwangerschap te maken en het is ook geen blaasonsteking.. dan zou ik graag willen weten wat je er aan gedaan hebt,

een zeurende pijn, steken die vanuit mijn navel naar mijn rug gaan en dan blijft het aan mijn onderzij in de rug uren lang pijn doen, :huilen:

Faith
23-01-2011, 01:39
Ten eerste: Allahie sjafik insha'Allah.

Ten tweede, jij beschrijft precies de pijn die ik had na mijn bevalling, toen had ik een nierbekkenontsteking wat het gevolg was van een zware blaasontsteking. Helse pijn is dat, zelfs adem halen deed pijn.:( Ik adviseer je om hier geen medische advies te vragen maar morgenochtend vroeg een afspraak bij je huisarts te maken, en toch weer je urine laten na checken. Ik heb drie antibiotica kuren moeten slikken voordat het over was.:( Beshifa inshaAllah:sjans:

X-Meisjj-X
23-01-2011, 02:38
Allah ie shef inshallah.. Ik heb er geen verstand van helaas.. Sorry.

Tufa7e
23-01-2011, 09:40
Sorry, ik ben geen arts helaas.
Allah ie shafiek!:sjans:
Komt goed incha'Allah

Nihad23
24-01-2011, 03:17
Faith dat zou best kunnen wat jij beschrijft... alleen ze doen in mijn geval niets behalve een paracetamol aanraden 2 per dag..

Ik blijf zeuren bij de huisarts en die verwijst me door naar de gyn, maar weloe

en de rest bedankt Amin,

waso
24-01-2011, 04:07
Faith dat zou best kunnen wat jij beschrijft... alleen ze doen in mijn geval niets behalve een paracetamol aanraden 2 per dag..

en de rest bedankt Amin,

Allah ie shefie

ze doen inderdaad niks tijdens de zwangerschap je moet sbar hebben en inshallah als je baby geboren is weer naar huisarts gaan als je last van hebt

inshallah zal je snel genezen

hoe is het met je zwangerschap beweegt het al

Faith
24-01-2011, 06:11

en de rest bedankt Amin,

Ik denk het haast wel:( Maar ik kreeg die pijn pas na drie weken na de bevalling, de assistente van de huisarts begreep niet dat ik zo lang rond had kunnen lopen met zo een hevige blaasontsteking:jammer: Kennelijk is mijn pijngrens hoog. Gair inshaAllah, maar je kan niet de rest van je zwangerschap met die pijn blijven rond lopen, in uiterste gevallen moeten ze wel antibiotica voorschrijven. Maar ga vooral naar de huisarts!

X-Meisjj-X
24-01-2011, 06:21
Idd.. je moet wat doen.. ze helpen als je erggg zeurt :P

Faith
24-01-2011, 06:27
Idd.. je moet wat doen.. ze helpen als je erggg zeurt :P

Hahaha, dan zijn ze je zo zat dat ze je kwijt willen:hihi:

X-Meisjj-X
24-01-2011, 06:27
Hahaha, dan zijn ze je zo zat dat ze je kwijt willen:hihi:

Dus dan helpen ze je.. En anders kom je steeds terug zeuren...

ayalou
27-01-2011, 02:25
Allah ieshafie,, Incha'Allah zal de pijn gauw overgaan

Faith
27-01-2011, 07:47
Beshifae insha'Allah....