PDA

View Full Version : Moppen over marokkanen

always112
02-02-2011, 09:14
Lunch betalen.
3 Soussies verveelden zich en besloten om naar zee te gaan om te zwemmen , op een gegeven moment zegt 1 van hun: Laten we een weddenschap aansluiten wie het langst onder water blijft, diegene die als eerste naar boven komt moet de lunch betalen! Msakin ze zijn alle drie nooit naar boven gekomen

always112
02-02-2011, 09:16
Extreem.
Er was een man, die trouwde met een erg muslimse vrouw.
Een dag kwam hij thuis, dood van de honger.
Hij: Wat heb je gemaakt voor avondeten?
Zij: Gekookte eieren
Hij: En waarom heb ik die lkoukoute (Snelkookpan) dan gekocht? Zodat jij tajine voor ons kan maken.
Zij: Die Snelkookpan fluit, en gefluit in de Islam is haram.
Hij: Ewa ga dan naar je ouderlijke huis terug, en als er een Lkoukoute wordt uitgevonden met Adhaan, dan pas moet je terug komen.

X-Meisjj-X
02-02-2011, 09:22
Hahahahaah ;)

always112
02-02-2011, 09:26
Gratis Wc papier
Een marokkaanse man van het platteland was illegaal in Nederland. Hij had helemaal geen familie, helemaal nix, dus moest hij op straat leven. Zijn 2de dag in Nederland moest hij heel erg poepen, dus ging hij in een steegje zitten, trok zijn broek naar beneden en begon te poepen h. Opeens kwamen er twee agenten aan: Meneer dit wordt een bonnetje. Dus ze schrijven een bekeuring van 45 EUR. Effe later stond de man lachend bij een telefooncel, hij belde zijn broer in marokko en zei: H Mimoun, je moet echt naar Nederland komen! Als je hier op straat poept krijg je gewoon papier om je kont te vegen asa7bi

X-Meisjj-X
02-02-2011, 09:27
Gratis Wc papier
Een marokkaanse man van het platteland was illegaal in Nederland. Hij had helemaal geen familie, helemaal nix, dus moest hij op straat leven. Zijn 2de dag in Nederland moest hij heel erg poepen, dus ging hij in een steegje zitten, trok zijn broek naar beneden en begon te poepen h. Opeens kwamen er twee agenten aan: Meneer dit wordt een bonnetje. Dus ze schrijven een bekeuring van 45 EUR. Effe later stond de man lachend bij een telefooncel, hij belde zijn broer in marokko en zei: H Mimoun, je moet echt naar Nederland komen! Als je hier op straat poept krijg je gewoon papier om je kont te vegen asa7bi

Whawhawha die blijft leuk

always112
02-02-2011, 09:35
Parfum
Een oude marokkaanse vrouw zat in de lift van een erg lange hotel.
Bij de 3de verdiepng kwam er een jonge meisje binnen met lekkere parfum op.
Die oude vrouw begon zo te ruiken, die meisje keek haar aan en trok haar neus op en
zei: Chanel nr 160 euro.
Bij de 5de verdieping kwam er een andere meisje binnen, met ook een lekkere parfum op en zei: Gucci 132 euro. Bij de 7de verdieping kwam er nog een meisje binnen voordat
ze kon praten liet de oude vrouw een scheet en zei: broccoli van de aldi .; 67 cent.

Esma..
10-02-2011, 06:41
hahahhahaha

IMO
25-02-2011, 02:58
Een marokkaan staat op Schiphol met een koffer op zijn hoofd.
Beveiligers vonden dit verdacht en stapten op hem af.
Ze zeiden: "Meneer, waaarom heeft u een koffer op uw hoofd"?
Waarop de Marokkaan antwoordde: "Ewa Ssssst, ik ben undercover a sahbi"

IMO
01-03-2011, 07:55
Zogenaamd niemand kijkt hier:(

always112
01-03-2011, 07:57
La niemand!

IMO
06-03-2011, 02:11
Ewa saaaafi:jammer:

Tufa7e
06-03-2011, 02:12

:lol::lol::lol: Deze kende ik nog niet :lol:

IMO
06-03-2011, 02:21
:lol::lol::lol: Deze kende ik nog niet :lol:

Eindelijk kijkt iemand hier:lol:

Tufa7e
06-03-2011, 02:23
Sorry,, ik moest gewoon ff :P

klaas26
15-03-2011, 10:18
Ook nog nooit gehoord, wel een leuke!

IMO
15-03-2011, 10:49
:hihi:
Ik kende er nog eentje. Hele grappige. Als ik die weer weet of vind plaats ik hier

Tufa7e
15-03-2011, 10:58
Jallah ga nadenken shem :hihi:

the-unknown
19-05-2011, 08:40
Lunch betalen.
3 Soussies verveelden zich en besloten om naar zee te gaan om te zwemmen , op een gegeven moment zegt 1 van hun: Laten we een weddenschap aansluiten wie het langst onder water blijft, diegene die als eerste naar boven komt moet de lunch betalen! Msakin ze zijn alle drie nooit naar boven gekomen

Hahaha gewoon die hard

Gratis Wc papier

Echte marokkanen hahaha gratis wc papier :hihi:

Undercover haha:hihi:

always112
21-05-2011, 09:34
Bidden of thee?
Een man gaat op bezoek naar zijn vriend. na een halfuurtje vraaft de vriend: Wil je thee met ne3ne3 of Le3sha?
Zegt de man: "doe maar le3sha".
Zegt die vriend ker seni, dan gaan we bidden...

the-unknown
22-05-2011, 12:38
Bidden of thee?
Een man gaat op bezoek naar zijn vriend. na een halfuurtje vraaft de vriend: Wil je thee met ne3ne3 of Le3sha?

Hahha :hihi:

the-unknown
24-05-2011, 09:57
Mustapha, een kleine Marokkaanse jongen,
zit op de lagere school en wil graag Nederlander worden.
Dus hij naar zijn meester en vraagt hem:
"Meester, ik wil zo graag Nederlander worden".

Meester: "Nou Mustapha, je bent nu eenmaal Marokkaan
dus ik denk niet dat het mogelijk is, maar als jij nou
voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt, dan ben je voor
mij een Nederlander".

Dus Mustapha leren, studeren en (hard) werken en
uiteindelijk haalt hij dan voor Nederlands en rekenen een 9 op zijn
rapport.

Vol trots laat hij de meester zien en zegt:
"Nu ben ik een Nederlander h?"
Meester:"Ja hoor, je bent nu een Nederlander"

Mustapha gaat met volle trots naar zijn huis en laat
het rapport aan zijn vader zien.
Vader natuurlijk trots en hoort tot zijn verbijstering
dat Mustapha zegt: "Pa, ik ben nu Nederlander!!"

Zijn vader geeft hem een paar rake hoeken en zegt:
"Praat niet zo raar, je bent nog steeds een
Marokkaan!"

Met een dik oog gaat Mustapha naar zijn moeder en
laat ook haar zijn rapport zien en zegt ook:
"Mam, ik ben nu Nederlander!!"
Zijn moeder geeft hem een paar klappen en zegt:
"Nietes, je bent gewoon een Marokkaan".

Mustapha gaat woedend naar zijn kamer en denkt:
"Ik ben nog geen 10 minuten Nederlander en heb nu al
een hekel aan die Marokkanen!!"

the-unknown
24-05-2011, 09:58
Abdel komt binnen bij een baas van een groot bedrijf.

Abdel : 'Ik hier werken willen !'
Baas : 'Goed, je krijgt knappe secretaresse, groot bureau, chique firmawagen, GSM, ..'
Abdel: 'Jij zeker grapje maken ?'
Baas : 'Wie is er hier begonnen ?

the-unknown
24-05-2011, 10:02
Een rijke Turk koopt een Mercedes 500 SL en rijdt ermee door de stad. Op een gegeven moment krijgt hij een lekke band. Hij zet de auto aan de kant en begint de band te verwisselen.

Ineens remt er met gierende banden een oude Opel Kadet en stopt voor de Mercedes. Een Marokkaan stapt uit, pakt een krik uit zijn koffer, slaat de ruit van de Mercedes in en opent de deur.

"Wat doe jij nou?" vraagt de Turk.
Antwoordt de Marokkaan: "pakt jij de banden nu maar, dan pak ik de radio."

the-unknown
24-05-2011, 10:05
Er loopt een marokkaans stelletje over straat, waarvan de vrouw hoogzwanger is van een tweeling. Op een bepaalde moment voelt ze ween opkomen en zegt ze tegen haar man dat haar water is gebroken en dat ze elk moment kan bevallen.

Haar vent beseft dat er geen tijd meer is om naar het ziekenhuis te gaan dus haalt hij er een politieagent bij. De politieagent legt de vrouw uit dat hij de bevalling zal leiden. De marokkaans vrouw begint te persen en persen en op een bepaald moment komt er een hoofdje tevoorschijn. Iedereen kijkt elkaar verbaast aan, want na een minuutje is het hoofdje weer verdwenen. Iedereen verbaasd, maar dan horen ze een stemmetje dat zegt: "Terug terug terug Mohammed, we gaan langs achter want het staat hier vol politie!"

the-unknown
24-05-2011, 10:10
Een Marokkaan staat in Rotterdam stil voor een rood licht als hij van achter wordt aangereden door een Rotterdammer. Kwaad komt de Marokkaan naar buiten en roept: "Vuile racistische Rotterdammer, jij bent expres tegen mijn auto gereden omdat jij geen Marokkanen moet ".

De Rotterdammer zegt : "Kalm blijve, Kalm blijve, da's niet waar, 't was een ongeluk..." De Marokkaan onderbreekt hem en zegt : "niets er van, jij bent een racist, een vuil Leefbaar Rotterdammer ...."

De Rotterdammer zegt : "Hoho als je niet rustig blijft, dan ben ik verplicht er de politie bij te halen..." Waarop de Marokkaan:" Zie je wel, die Nazi's erbij roepen, om u te helpen, Racist..."

Op dit moment komt er een auto van de Rotterdamse politie aangereden, ze stappen uit en vragen wat er gebeurd is waarop de Marokkaan direct begint te roepen van "Die racist is achter tegen mij opgereden en al die Racisten van hier en vandaar ...."

Een agent onderbreekt hem en zegt met harde toon:"KALM BLIJVE, Hier zijn geen racisten, wij zijn niet allemaal tegen jullie, dit hier is een ongeluk. En wij gaan het hier beschaafd oplossen". Als de agent ziet dat de Marokkaan kalmeert neemt hij hem onder de arm en vraagt :

ZEG NU EENS EERLIJK, WAAROM BEN JIJ ACHTERUIT GEREDEN?"

always112
26-05-2011, 04:01
Hahahaha die is goed...

AitSaid#
03-06-2011, 09:22
Whahahaha goeie Grapen :D

Esma..
14-06-2011, 08:33
nog meer nig? :stout:

yahya__
30-06-2011, 06:22
meskinee:gniffel:

Tufa7e
01-07-2011, 12:58
Een Marokkaan staat in Rotterdam stil voor een rood licht als hij van achter wordt aangereden door een Rotterdammer. Kwaad komt de Marokkaan naar buiten en roept: "Vuile racistische Rotterdammer, jij bent expres tegen mijn auto gereden omdat jij geen Marokkanen moet ".

De Rotterdammer zegt : "Kalm blijve, Kalm blijve, da's niet waar, 't was een ongeluk..." De Marokkaan onderbreekt hem en zegt : "niets er van, jij bent een racist, een vuil Leefbaar Rotterdammer ...."

De Rotterdammer zegt : "Hoho als je niet rustig blijft, dan ben ik verplicht er de politie bij te halen..." Waarop de Marokkaan:" Zie je wel, die Nazi's erbij roepen, om u te helpen, Racist..."

Op dit moment komt er een auto van de Rotterdamse politie aangereden, ze stappen uit en vragen wat er gebeurd is waarop de Marokkaan direct begint te roepen van "Die racist is achter tegen mij opgereden en al die Racisten van hier en vandaar ...."

Een agent onderbreekt hem en zegt met harde toon:"KALM BLIJVE, Hier zijn geen racisten, wij zijn niet allemaal tegen jullie, dit hier is een ongeluk. En wij gaan het hier beschaafd oplossen". Als de agent ziet dat de Marokkaan kalmeert neemt hij hem onder de arm en vraagt :

ZEG NU EENS EERLIJK, WAAROM BEN JIJ ACHTERUIT GEREDEN?"
:lol:

IMO
04-07-2011, 12:01
:lol::lol:

die mustapha hahahha

maghrabi
20-07-2011, 01:10
haha!! leuke grappen ;D more please!! ;D

yahya__
01-08-2011, 03:28
Bidden of thee?

gierigg:moe:

Sincere
04-08-2011, 01:02
Er was eens een turk samen met een marokkaan, ze gingen naar de markt.
De marokkaan koopt 7 onderbroeken en de turk 12, zegt de turk waarom koop jij 7 onderbroeken?
De marokkaan zegt je weet toch zo ma di woe enz, waarom koop jij er 12?
waarop de turk antwoord ewaa a sahbi je weet toch jan, feb, maart

Sincere
04-08-2011, 01:03
Nou dat zal dan wel lekkker ruiken :gniffel:

Sincere
04-08-2011, 01:04
Ali leeft en werkt al 10 jaar in Belgi.
Na tien jaar gaat hij met zijn BMW cabrio naar Marokko.
Hij zegt tegen zijn vader: "Voor deze auto heb ik 10 jaar moeten werken!"
Waarop zijn vader antwoordt: "Had nog een jaar langer gewerkt, dan had je tenminste een auto MET een dak a hmar!"

Sincere
04-08-2011, 01:04

Sincere
04-08-2011, 01:05
Een marokkaan en een nederlander varen op een bootje. Begint het bootje te zinken. Ze spoelen aan op een kanibaleneiland. Ze worden gevangen genomen en het hoofd van de kanibalenstam zegt tegen zijn onderdanen: koppen eraf en in de pan ermee. De Marokkaan en de nederlander helemaal flippen natuurlijk. Zegt de Marokkaan laat ons een opdracht doen en als we die met succes hebben uitgevoerd laat je ons gaan. De kanibaal vind het wel een goed voorstel en stemt mee. Zegt de kanibaal jullie moeten ieder 100 van dezelfde soort vruchten verzamelen op dit eiland en binnen 15 minuten. Na 10 minuten komt de marokkaan terug met 100 olijven. Zegt de kanibaal nu moet je ze 1 voor 1 in je kont stoppen zonder te lachen, als dat lukt ben je een vrije man. De Marokkaan begint dus. Uiteindelijk komt hij bij de 99e olijf en begint keihard te lachen. Nou kop eraf en dus in de pan. De Marokkaan dood dus. Komt hij bij een engel. Zegt de engel tegen hem ik heb de hele tijd mee gekeken en ik dacht echt dat je het zou halen, waarom begon je te lachen. Zegt de Marokkaan: Ja ik zag de nederlander aankomen met 100 watermeloenen.

Sincere
07-08-2011, 05:03
2 marokkanen lopen in de woestijn.
de ene marokaan heeft een Stoel van de auto mee en de ander een autodeur
'' waarom heb jij een stoel bij je'' vroeg de ene marokaan
'' nou als ik moe ben kan ik even zitten waarm heb jij een deur bij je?'' ''Nou als ik het warm heb doe ik even een raampje ope

misses-aitouzine
18-08-2011, 12:29
Gratis Wc papier

WHAUHWUHAHAHAHA, deze iss&blijft leuk:D

yahya__
18-08-2011, 03:18
Een marokkaan en een nederlander varen op een bootje. Begint het bootje te zinken. Ze spoelen aan op een kanibaleneiland. Ze worden gevangen genomen en het hoofd van de kanibalenstam zegt tegen zijn onderdanen: koppen eraf en in de pan ermee. De Marokkaan en de nederlander helemaal flippen natuurlijk. Zegt de Marokkaan laat ons een opdracht doen en als we die met succes hebben uitgevoerd laat je ons gaan. De kanibaal vind het wel een goed voorstel en stemt mee. Zegt de kanibaal jullie moeten ieder 100 van dezelfde soort vruchten verzamelen op dit eiland en binnen 15 minuten. Na 10 minuten komt de marokkaan terug met 100 olijven. Zegt de kanibaal nu moet je ze 1 voor 1 in je kont stoppen zonder te lachen, als dat lukt ben je een vrije man. De Marokkaan begint dus. Uiteindelijk komt hij bij de 99e olijf en begint keihard te lachen. Nou kop eraf en dus in de pan. De Marokkaan dood dus. Komt hij bij een engel. Zegt de engel tegen hem ik heb de hele tijd mee gekeken en ik dacht echt dat je het zou halen, waarom begon je te lachen. Zegt de Marokkaan: Ja ik zag de nederlander aankomen met 100 watermeloenen.

:lol: ik kan niet meeer

IMO
18-08-2011, 06:59
Ali leeft en werkt al 10 jaar in Belgi.
Na tien jaar gaat hij met zijn BMW cabrio naar Marokko.
Hij zegt tegen zijn vader: "Voor deze auto heb ik 10 jaar moeten werken!"
Waarop zijn vader antwoordt: "Had nog een jaar langer gewerkt, dan had je tenminste een auto MET een dak a hmar!"

IMO
18-08-2011, 06:59

zoe3:lol:

Sincere
18-08-2011, 07:07
:lol: ik kan niet meeer

Ik heb wel humor zie je wel :o

IMO
18-08-2011, 07:16
en hoeveel:lol:

Sincere
18-08-2011, 07:36
Hahaha IMO :lol:

IMO
18-08-2011, 07:38
:haha:

Sincere
18-08-2011, 10:15
Daar weet yahya nu niks meer over te zeggen :o

IMO
18-08-2011, 11:20
hij is sprakeloos

Sincere
20-08-2011, 06:06
Jaa daarom:o

yahya__
20-08-2011, 06:08
hahah je hebt wel humor:moe:

Sincere
20-08-2011, 07:45
Leuk

yahya__
20-08-2011, 08:14
ja:moe:

Sincere
20-08-2011, 10:16
ewa ro7 :moe:

IMO
21-08-2011, 08:45
:haha:

Keiharde moppen

Sincere
21-08-2011, 11:02
Haha idd

always112
27-09-2011, 07:55
Cola.
De marokkaanse koning ging een keertje naar het platteland , hij zag dat ze helemaal niet voorbereid zijn op zijn bezoek en zag geen vlaggen hangen, op een gegeven moment zag hij een boer naast de weg staan en stopte, hij stapte de auto uit en vraagt de boer: Ken je mij niet? de boer zegt: Nee. De koning zegt: mijn posters hangen overal in cafes en winkels en buiten op straat. zegt die boer: Oooh, jij bent dus COCA COLA

always112
27-09-2011, 07:57
Euro kwijt.
Een gierige Soussia moeder gaf haar zoon een euro.
Op een dag ging haar zoon naar buiten met z'n vader.
Plots viel de vader neer. Na enkele minuten stierf hij.
Zoon rennen naar z'n moeder.

Zoon: MAMA! MAMA!
Mama: WAT IS ER?!!
Zoon: Papa is dood!

Dus die moeder geeft haar zoon een hele harde klap.
Die zoon huilen waarom deed je dat?!

Mama: Ewald Lahram! tsahebli twadart irou! ( ik dacht dat je euro kwijt was geraakt.)

always112
27-09-2011, 08:00
Taximeter.
Een soussie zit met zijn gezin in een taxi. Plotseling begint de taxi te slippen en BAAAAAAAAAMMMMMMMM ze krijgen een ongeluk....

Een paar minuten later arriveert de politie, iedereen blijkt te zijn overleden behalve de soussie zelf, maar ze zien dat hij er wel erg slecht aan toe is. Hij roggelt en de agenten denken dat hij een belangrijke boodschap voor hen heeft.. ze komen dichterbij en luisteren naar de laatste woorden van de man: sssstoppp de taxxxiiimeterrrrr....

Tufa7e
28-09-2011, 10:54
:nijn:

AitSaid#
30-09-2011, 09:47
whahahahah leuken moppen

always112
24-12-2011, 09:03
Hamoud loopt op straat met Mhemed ze praten over hoe ze meisjes versieren,
Mhemed vertelt hem hoe Hamoud het moet aanpakken : 'Als je een meisje ziet met een bloem moet je zeggen " mnin jibti elward al warda?"' ( waar heb je die bloem vandaan, bloemetje?). Dus hamoud denkt dat hij het begrepen heeft en komt een meisje tegen met een pak melk, gaat hij naar haar toe en zeg: 'Mnin jibti el7lib al be9ra' (vanwaar heb je die melk a koe) Hahahahah

always112
29-12-2011, 03:20
Karim komt laat thuis van zijn werk. Als hij vraagt wat ze eten, zegt zijn vrouw Fadoua: "ewa, je treft het ik heb niks klaargemaakt, want we hebben niks in huis. Karim zegt: "Laten we dan naar een restaurant gaan, dan gaan we lekker slakken eten." Fadoua heeft daar weinig zin in en zegt: "Ga jij anders maar naar de winkel om slakken te halen, dan maak ik ze hier wel klaar."

Karim gaat naar de winkel en koopt slakken: alles in een zakje. Hij stopt ze in zijn binnenzak. Onderweg terug naar huis komt hij een vriend tegen, gaat nog naar een cafe, komt weer een vriend tegen, blijft in een ander cafe nog even hangen...

Uiteindelijk komt hij om kwart over twee 's nachts weer thuis. Hij kon zijn sleutel niet in het slot krijgt. De sleutelbos valt op de grond. Hij bukt zich en alle slakken vallen op de grond. alatief..Uit pure ellende belt hij dan maar aan.

Fadoua doet de deur open en vraagt woedend:'ewa, waar bleef je, ik zit hier al uren op je te wachten !! Bukt de man zich en zegt tegen de slakken op de grond:
"ewa jongens...vooruit, nog een klein stukje...!!!"

always112
29-12-2011, 03:25
Man Hassan en vrouw Esma rijden met de auto en zeggen al enkele kilometers niets meer tegen elkaar. Ze hebben net een flinke ruzie gehad, waarbij geen van beiden zijn positie wil prijsgeven. Plots, na lang stilzwijgen komen ze voorbij een boerderijtje, waar een aantal ezels, geiten en varkens staan, waarop Esma tegen haar echtgenoot zegt: "Familie van jou zeker,haha?" "Yep...," zegt Hassan terug, "...aangetrouwd!"

always112
29-12-2011, 03:26
Een jonge ging naar zn vader en vroeg hem:
'' papa hoe zijn wij op aarde gekomen'', zn vader vertelde over Adem en eva en dat zij een gezinnetje zijn begonnen en zo iedereen op aarde is gekomen.
de jonge vond het een mooi verhaal, en ging naar zijn moeder om te vragen of dat klopte. zijn moeder zei: '' nee, je vader weet van niks'' we zijn op aarde gekomen doordat er dieren op aarde waren en ook apen en die apen zijn toen in mensen verandert. de jonge was in de war.
hij was boos geworden omdat hij niet weet wie de waarheid sprak. zijn vader zag het en zei: '' mijn zoon, waarom ben je boos ''
de jonge vertelde wat zijn moeder antwoorde op zijn vraag en dat hij niets snapte van dit alles.
zijn vader zei:
'' Ja je moeder heeft ook gelijk, alleen ik had het over mijn familie en je moeder over die van haar ''

sally_meid
30-12-2011, 12:50
hahahaha ik heb me echt doooooood gelachen:giechel:

IMO
30-12-2011, 12:53
:lol: hahahhaha:lol:

always112
08-01-2012, 09:50
Notif

meicro
04-05-2012, 03:35
Leuke Marokkaanse moppen ga verder....

always112
18-05-2012, 04:13
er was een een marokaanse jongen (soesie) hij ging op een dag naar ze vader en zei vader vader mag ik 20 euro lenen effe aan me vrienden laten zien dat ik ook geld heb (zijn vrienden hadden altijd geld dus) ze vader begint heb uit te schelden ben je helemaal gek geworden 20 euro
maar hij gaf het tog aan ze zoon hij zei zoon niet opmaken alleen laten zien en dan weer terug geven
jongen zegt oke vader jongen gaat met ze vrienden maakt al het geld op komt weer thuis met 50 cent de vader helemaal paniek mijn zoon geef me geld .Zoon zegt vader ik heb het opgemaakt Dus die vader zegt oke zoon hoeveel heb je over
zoon zegt: 50 cent
vader zegt oke kom mee naar de winkel en dan kopen we een gummetje en daarna ga je mee naar de consulaat en ik gum je van mij geboorte acte weg je bent me zoon niet meer.

always112
18-05-2012, 04:15
Er waren eens een Amazigh en een Asoussie.. De Soussie had een eigen winkel en nam de Amazigh in dienst.
Hij werkte alleen 's nachts om de goederen bij te vullen in de schappen van de winkel! Tot op een dag de stroom wegvalt en ze ineens in het donker staan.
Zegt die Soussie tegen die Amazigh, yallah begin in je handen te klappen! Die Amazigh weet niet wat de bedoeling is en klapt in zijn handen!
Vraagt hij ineens; waarom moet ik in mijn handen klappen dan? Zegt die Soussie, weet ik zeker dat je niets meeneemt in de tussentijd!

zinazina
18-05-2012, 04:15
er was een een marokaanse jongen (soesie) hij ging op een dag naar ze vader en zei vader vader mag ik 20 euro lenen effe aan me vrienden laten zien dat ik ook geld heb (zijn vrienden hadden altijd geld dus) ze vader begint heb uit te schelden ben je helemaal gek geworden 20 euro
maar hij gaf het tog aan ze zoon hij zei zoon niet opmaken alleen laten zien en dan weer terug geven
jongen zegt oke vader jongen gaat met ze vrienden maakt al het geld op komt weer thuis met 50 cent de vader helemaal paniek mijn zoon geef me geld .Zoon zegt vader ik heb het opgemaakt Dus die vader zegt oke zoon hoeveel heb je over
zoon zegt: 50 cent
vader zegt oke kom mee naar de winkel en dan kopen we een gummetje en daarna ga je mee naar de consulaat en ik gum je van mij geboorte acte weg je bent me zoon niet meer.

Gelijk heeft ie. Luisteren naar je pa hoe gierig die ook is hihi

always112
18-05-2012, 04:18
Miloud en Milouda Zaten allebei in de gekkenhuis.
Op een dag valt milouda in het water terwijl ze niet kan zwemmen.
miloud springt het water in en redt haar terwijl de directeur het heeft gezien.!
de directeur roept miloud naar zijn kantoor.
De directeur zegt ik heb goed en slecht nieuws!
Hij zei:Je bent ontslagen van de gekkenhuis!
en het slecht nieuws is dat milouda haar zelf heeft opgehangen met een riem in de zolder.
toen zei miloud: Nee ze heeft haar zelf niet opgehangen, ik heb dat gedaan om haar te laten drogen!!

zinazina
18-05-2012, 04:20
Miloud is to good for u!

always112
18-05-2012, 04:27
:giechel:

thejoker
05-07-2012, 08:26
Hahahahaha

Bent_Mariem
10-07-2012, 09:11
hahahha

MarokkaanseV
24-07-2012, 07:13
Miloud en Milouda Zaten allebei in de gekkenhuis.
Op een dag valt milouda in het water terwijl ze niet kan zwemmen.
miloud springt het water in en redt haar terwijl de directeur het heeft gezien.!
de directeur roept miloud naar zijn kantoor.
De directeur zegt ik heb goed en slecht nieuws!
Hij zei:Je bent ontslagen van de gekkenhuis!
en het slecht nieuws is dat milouda haar zelf heeft opgehangen met een riem in de zolder.
toen zei miloud: Nee ze heeft haar zelf niet opgehangen, ik heb dat gedaan om haar te laten drogen!!

wuaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha

Karmosiaa
06-09-2012, 07:08
wjoouuww jeh miloud en milouddaa, hahahahhahah

Nassira_
24-06-2013, 08:54

always112
20-07-2013, 11:56
Die van Miloud en Milouda vind ik nog steeds de allerleukste hahaha