PDA

View Full Version : Er is verhaald dat er een jongen tegen zijn vader zei....

katim110
06-02-2011, 02:06
Er is verhaald dat er een jongen tegen zijn vader zei:Ik wil trouwen met een meisje die ik heb gezien ,ik vind haar prachtig en haar ogen erg mooi. Zijn vaders hart was vervuld met blijheid en vroeg hem : waar is het meisje zodat ik haar hand kan vragen voor je ?

Ze gingen samen naar het meisje gingen toen de vader haar zag vond hij haar een leuk meisje en zei vervolgens tegen zijn zoon:

Luister mijn zoon dit meisje past niet bij jou en ik ben degene die bij haar past ze heeft iemand nodig waarop ze kan rekenen. De jongen schrok van z'n vader's reactie en zei :Nee ,ik ga met haar trouwen vader en niet jij. Ze maakten ruzie en gingen toen naar het politiebureau zodat alsnog het probleem opgelost kon worden.

En toen ze het verhaal vertelden aan de politieagent zei hij tegen hen:

Breng het meisje hiernaartoe. We vragen haar met wie ze wilt trouwen met de zoon of met de vader. Maar toen de politieagent haar zag vond hij haar ook prachtig en zei tegen de vader en zijn zoon dit meisje past niet bij jullie ze past bij iemand die bekend is in de gemeenschap, iemand zoals ik. De 3 mannen maakten ruzie en besloten toen om naar de minister te gaan..

Toen de minister het verhaal aanhoorde en haar vervolgens zag zei hij: niemand trouwt met haar alleen een minister zoals ik en weer maakten zij ruzie maar toen met zijn 4en om haar. Zo ging het verder totdat ze uiteindelijk besloten om naar de prins te gaan. De prins zei tegen hen: ik los dit probleem voor jullie op! Haal het meisje, maar toen de prins haar zag zei hij: Niemand zal met haar trouwen behalve ik. Het meisje stond op en zei ik weet een oplossing.

Ik ga hard rennen en dan komen jullie achter mij aan en wie mij het eerst pakt met die man ga ik trouwen. Dus met z'n 5en renden ze haar achter haar aan. Opeens vielen zij met zn 5en in een diep gat.

Toen keek het meisje van boven naar hen neer en zei: Weten jullie niet wie ik ben????

Ik ben het Wereldse Leven

Ik ben degene die achterna gerend wordt door mensen omdat ze mij willen,ze vergeten het geloof en blijven mij blindelings achterna rennen totdat zij in hun graf liggen en niemand die mij wint !!

Wees niet bedroefd om het wereldse leven,want de dood zullen we zeker proeven en het wereldse leven zal dan niet meer bestaan.

huisvrouw
12-02-2011, 02:17
up mooi verhaal

Tufa7e
03-03-2011, 03:49
* OmhoOg~! *

always112
03-03-2011, 07:08
Mooi masha allah!

tamazight_girrl
08-03-2011, 02:34
mooi verhaal