PDA

View Full Version : verschepen jullie ook autos naar Marokko?

nerd
06-02-2011, 03:44
verschepen jullie ook auto's naar Marokko?

Zo ja willen dan aub vermelden vanaf welke plaats naar welke plaats en voor welke prijs?

superyoussra
06-02-2011, 06:02
wij zouden het eeerst doen via belgie

Ariffi
09-03-2011, 09:20
Nerd, heb jij hier al meer info over??
Ik krijg hier binnenkort meer info over van iemand mr wil weten welke andere manieren er zijn

Ariffi
09-03-2011, 11:31
Up! Nerd?

nerd
09-03-2011, 11:43
Nee man geen informatie ik ben ook aan het wachten tot iemand hier wat meer over weet. Helaas dus

Ariffi
09-03-2011, 11:46
Ik krijg het insha'Allah binnenkort te horen van een Duitse handelaar die nu ff in Marokko is zijn lading aan t verkopen.
Hij schijnt t via een Duitse haven te doen.. Ik wil je dan ook wel laten weten, wie weet kunnen we mekaar nog goeed gebruiken:P

nerd
09-03-2011, 11:49
Ik krijg het insha'Allah binnenkort te horen van een Duitse handelaar die nu ff in Marokko is zijn lading aan t verkopen.
Hij schijnt t via een Duitse haven te doen.. Ik wil je dan ook wel laten weten, wie weet kunnen we mekaar nog goeed gebruiken:P

Inderdaad wie weet, alle informatie is welkom. Zodra ik ook wat weet dan zal ik het zeker hier posten.

Ariffi
09-03-2011, 11:54
Jij bent cueta gericht he? volgens mij
Het schijnt dat alles eerst via Malaga gaat en dan verder, natuurlijk t best weer naar een Spaanse stad op Marokkaans grondgebied.

nerd
09-03-2011, 11:59
Jij bent cueta gericht he? volgens mij
Het schijnt dat alles eerst via Malaga gaat en dan verder, natuurlijk t best weer naar een Spaanse stad op Marokkaans grondgebied.

Ik weet wel dat Marokko bezig is met veel voordelen voor handelen en om ze te lokken naar de haven van Tanger, maar ik weet het nog niet helemaal precies.

Zoals je weet gaat er binnenkort een vrijhandelszone komen tussen Marokko en Europa en dan vallen heel veel belastingen weg.

Ariffi
10-03-2011, 12:06
Ik weet wel dat Marokko bezig is met veel voordelen voor handelen en om ze te lokken naar de haven van Tanger, maar ik weet het nog niet helemaal precies.

Zoals je weet gaat er binnenkort een vrijhandelszone komen tussen Marokko en Europa en dan vallen heel veel belastingen weg.

Maar Marokko vind ik niet echt transparant als t daarom gaat. Ik heb zoiets van waarom moeilijk dan als t makkelijk kan en gwn via Melilla werken. Heb t dan ook niet over spullen waar de meeste bejaarde Marokkanen zich mee bezighouden

nerd
10-03-2011, 12:11
Maar Marokko vind ik niet echt transparant als t daarom gaat. Ik heb zoiets van waarom moeilijk dan als t makkelijk kan en gwn via Melilla werken. Heb t dan ook niet over spullen waar de meeste bejaarde Marokkanen zich mee bezighouden

Maar je krijgt toch altijd wel met de Marokkaanse douane te maken. Kijk als je het over spullen hebt dan is het andere verhaal natuurlijk.

Ariffi
10-03-2011, 12:15
Maar je krijgt toch altijd wel met de Marokkaanse douane te maken. Kijk als je het over spullen hebt dan is het andere verhaal natuurlijk.

Daar heb ik mn familie van daar voor. In een kleine straal van 100km iedere kant waar wij wonen op is onze naam wel bekend.
Betekent dat alles wat makkelijker gaat en dus niet geheel gevrijwaard. Heb het ook niet over spulletjes mr ddingen waarvoor je belasting hoort te dokken

nerd
10-03-2011, 12:26
Daar heb ik mn familie van daar voor. In een kleine straal van 100km iedere kant waar wij wonen op is onze naam wel bekend.
Betekent dat alles wat makkelijker gaat en dus niet geheel gevrijwaard. Heb het ook niet over spulletjes mr ddingen waarvoor je belasting hoort te dokken

Het klinkt goed en wel heel winstgevend als het zo kan gaan.
Ik ga navragen aan een neef uit Marokko of die al weet wat er allemaal wordt gevrijwaard door die nieuwe overeenkomst die vanaf 2012 van start gaat. Ik hoor heel veel van die Marokkaanse handelaartjes juichen en afwachten, ze zeggen heel veel voordelen. Alleen probleem niemand kan iets concreets zeggen.

Ariffi
10-03-2011, 12:30
Weet je, ik woon daar in trabando-land waar echt veeel mogelijk is zonder de naam van je familie. Wij zaten in 2009 tot diep in de nacht te feesten met o.a. de politiecommissaris:hihi: Vrij spel daarzo echt.
Zeker wil ik wel weten welke voordelen dat gaan worden, is altijd goed om te weten. Ik heb vanavond nog contact met ze gehad daar en wordt over een tijdje zelf gebeld. Als ik wat weet komt t hier te staan

nerd
10-03-2011, 12:36
Weet je, ik woon daar in trabando-land waar echt veeel mogelijk is zonder de naam van je familie. Wij zaten in 2009 tot diep in de nacht te feesten met o.a. de politiecommissaris:hihi: Vrij spel daarzo echt.
Zeker wil ik wel weten welke voordelen dat gaan worden, is altijd goed om te weten. Ik heb vanavond nog contact met ze gehad daar en wordt over een tijdje zelf gebeld. Als ik wat weet komt t hier te staan

Dank je we houden elkaar op de hoogte.

tamazight_girrl
10-03-2011, 02:29
Ik heb mijn x5 al in marokko.

Carpe Diem
12-03-2011, 09:36
Ik heb mijn x5 al in marokko.

Ik ook..maar dan lego formaat:haha:

Ariffi
12-03-2011, 10:35
Ik wil nog een waterscooter voor Marokko. Als er iemand is die er één kwijt wil..
Ik hou me aanbevolen

Ariffi
20-03-2011, 12:51
@Nerd: nog steeds vd partij nigh? er is mij toegezegd dat de auto's of wat dan ook overal zo'n beetje kunnen worden opgehaald..

Graag zou ik jou plan van aanpak willen aanhoren, denk dat als we in de kosten delen het dan allemaal een fluitje van een cent wordt:D

Ariffi
20-03-2011, 12:52
oh ja, en ook overal in Marokko, met garantie van aankomst uiteraard!!