PDA

View Full Version : HEEEELP wat is dit ?!!!!

La Dunyaa
07-02-2011, 10:19
Heey allemaal
Ik heb een vraagje voor jullie
mijn moeder sukkelt al jaaaaaren met haar gezondheid.
sinds ze getrouwd is krijgt ze een soort aanvallen waarbij haar benen heeeeeel hart trillen , ze ligt dan plat op de grond en bewusteloos en als ze opstaat weet ze niet wat er gebeurd is.
dit gaat vaak gepaard met soort depressiviteit , zware hoofdpijn, stress en soms heeft ze bobbels op haar borstkas , soort van kistjes , hier is ze naar dokter mee gegaan , verschillende kistjes verwijderd ,maaaaar niet
IK WEET ECHT NIET WAT HET IS !!! :(
Soms gaat het zoooo goed met haar en is ze normaal , niet dat ze dat nu niet is ....
Maar ze kan dat zo met periodes krijgen ....
ze heeft hier alle dokter opgezocht maar niemand die weet wat het is
Nu is ze voor de zoveelste keer naar marokko voor een weekje om marokkaanse dwa te doen.
En net kreeg ik tehoren dat ze bij een vrouw was gegaan in ouadamlil en ze voelde zich er niet goed bij , ze wou niet binnen gaan en kreeg weer zo'n aanval.

Mensen help me , heeft iemand dit al oooooit gehoord of gezien en weet wat het is
kent er iemand , een persoon in marokko die goed hand heeft en dwa

La Dunyaa
07-02-2011, 10:26
Kom op mensen , help me
niemand die hier iets over weet :(

always112
07-02-2011, 10:28
Gair Insha Allah, moge Allah S.w.t. haar genezen insha allah!

Carpe Diem
07-02-2011, 11:00
Insha'Allah komt het goed met je moeder.
Heeft ze er wel eens over nagedacht om naar een Imam te gaan.
Maar dan wel iemand die een goeie reputatie heeft

La Dunyaa
07-02-2011, 11:03
hmmm , ze is al naar zo veeeel mensen gegaan , waarvan ook imams , maar het komt en het gaat ....

Amien , inshallah

Ik vraag me af of iemand dezelfde symptomen heeft gehad of gezien bij iemand want je hoort allerlei

Carpe Diem
07-02-2011, 11:11
Insha'Allah komt het goed.
Ik heb helaas nooit eerder van die symptomen gehoord maar insha'Allah dat iemand je kan helpen

ayalou
07-02-2011, 11:15
Moge Allah swt jou mama genezen.
Ik ken het niet walakien het lijkt wel een soort van bezeten,, sorry als ik het verkeerd heb.
Of je moeder nou bezeten is of niet ik zou toch naar een Raky gaan om een paar sessies rokya te krijgen.
En Incha'Allah zal ze met wille van Allah swt genezen.
Jullie hebben daar trouwens in Belgié de welbekende Abou Chaima,..

veel succes meid

La Dunyaa
07-02-2011, 11:18
Alvast bedankt ....
ze is nu in marokko , heb haar net een smsje gestrd omachter roqya te vragen en iemand die dit doet ,
wij zelf kenner er niet veel van . En zoals je al zei alayou ik dacht ook aan bezetenheid maar allah ou a3lam

Die abu chaima , ik ken zijn lezingen via mp3 maar doet die ook roqya , kan ik bij hem terecht ofzo ? ....

ayalou
07-02-2011, 11:54
Alvast bedankt ....
ze is nu in marokko , heb haar net een smsje gestrd omachter roqya te vragen en iemand die dit doet ,
wij zelf kenner er niet veel van . En zoals je al zei alayou ik dacht ook aan bezetenheid maar allah ou a3lam

Die abu chaima , ik ken zijn lezingen via mp3 maar doet die ook roqya , kan ik bij hem terecht ofzo ? ....

Incha'Allah kan ze ook Rokya klaten doen in Marokko,,
Dit lijkt er helaas veel op, vooral die knikkende knieén.

Ja Abou Chaima doet ook rokya als t goed is,, ik weet niet precies waar jij woont walakien hij woont in Brussel(als hij niet verhuisd is).
Als jullie hem vragen kan hij misschien wel bij jullie thuis komen, dat is natuurlijk wel t beste voor je ma.

Allah Ishafie

Zuster
08-02-2011, 10:38
Assalaam,

Misschien heeft het waarschijnlijk Allahoe A3lam iets met bezetenheid of sihr te maken, zoals hier al gezegd is.
De beste behandeling daarvoor is om elke dag geconcentreerd naar Roeqia luisteren.
Waar ik je wel voor wil waarschuwen is dat je moet oppassen met zomaar naar mensen gaan vooral in Marokko. Eerst goed vragen hoe diegene wil handelen en dan pas mee akkoord gaan. Dus als diegene volgens de koran en de sunnah te werk wil gaan. In Marokko zijn er namelijk veel sahirs of tovenaars of hoe je het ook wil noemen, die te werk gaan via de saytaan. Dit is dan een grote zonde.
Ik raad jou en/of je moeder aan om dit boek je lezen en er zo meer kennis uit op te halen InshaŽAllah.
http://blogimages.seniorennet.be/waarom_islam/attach/22134.pdf

Dit is een link waar je naar koran en rouqia kan luisteren.
www.tvquran.com

Ook kan je moeder doeŽa voor de ochtend en de avond opzeggen. Om bescherming te vragen. Zie link.
http://web.archive.org/web/20080120032205/www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/citadel/citadel31.html

Gair InshalŽAllah komt het goed.
Groetjes Zuster.

Wa Alaikoem Salaam.

La Dunyaa
08-02-2011, 08:45
Heeeeeeeel erg bedankt

Amien !!!

La Dunyaa
08-02-2011, 08:47
Heeeel erg bedankt Zuster , dit zal ik haar zekr laten doen !!!

amien !!!

La Dunyaa
08-02-2011, 08:48
Zuster , ik krijg de sites niet open alleen die van Koran .

Weet je hoe dit komt ?

Zuster
08-02-2011, 08:49
Heeeel erg bedankt Zuster , dit zal ik haar zekr laten doen !!!

amien !!!

Graag gedaan hoor, wij zijn tenslotte zusters in de islam om elkaar te helpen.

Zuster
08-02-2011, 08:59
Zuster , ik krijg de sites niet open alleen die van Koran .

Weet je hoe dit komt ?

Sorry er was waarschijnlijk iets verkeerds gegaan, als het goed is moet het nu lukken ik heb het namelijk verandert.
Het kan wel even duren met het opladen van die boek.

IMO
23-02-2011, 01:59
Zoals alles wat hierboven is beschreven.
Inshallah zal je moeder genezen van wat het is.

Wat misschien ook helpt. is te kijken of bij te houden wanneer die 'aanvallen' precies plaatsvinden. Is het wanneer ze iets hoort, waar koran in de buurt ligt, als ze ergens aan denkt bv.