PDA

View Full Version : Ik begrijp deze tijd niet

IMO
31-03-2011, 09:00
ik begrijp deze tijd niet, boys zeggen thug life maar weten niet wat het inhoud. wie ben jij om je zelf thug te noemen? we leven in Nederland, niet in Afrika als je vecht voor je eten, kogel hebt geschoten, kogel hebt ontvangen, als je gewoon geen huis hebt dan pas ben je thug ja. & verder ben je gewoon amateur. en nee je bent niet stoer als je schoolloos bent? elke dag niks doen is niet stoer. wat wil je doen als je 40 bent? ook gaan hosselen? wat nou thug alleen maar omdat je dealt. je bent geen man als je zelf niet hard werkt, ik play elke chimeid die ik wil, zeggen boys? grappig man je bedoelt ik play alleen de makkelijkste. je gaat kapot als de rollen omgedraaid worden, wanneer een meisje hetzelfde met je doet & dan ook nog eens zeggen dat ze dan een hoer is, dan ben jij een mannelijke slet, want een meid laat alleen zien wat boys met hun doet.in deze tijd is het normaal, om een meisje te playen, zeggen dat je het meent maar onder tussen met een andere meid bezig bent ,leuk vinden ze het een meisje playen boys denken nooit na wat ze een meisje aan doen &na alles wat ze doen dan toch zichzelf de man noemen. je bedoelt man zonder ballen als je een echte man was zou je echt met een meid zijn respect voor haar hebben & haar niet gebruiken & maar denken dat het stoer is. wanneer een meisje jou dumpt zeggen tegen je matties dat jij haar hebt gedumpt maar ik snap je eigendunk wel maar je hebt verloren in dit spel , toch doe je nog groot en achter je beeldscherm zeggen ik maak jou dood ik schiet je dood. op je picca's zeg maar poseren haha was je nou 'thug' of model? rare boys flowen dood op msn maar wanneer een echte dame voor hun staat is het alleen 'hoi' , pff gedraag je! pak je ballen en onderhandel een paar dingen. haha ik zie het al voor me; hosselende player van 60 jaar voor me neus. maak iets van je leven, hyves is geen hoerentent. je stuurt berichten naar een meisje en elke dag checke of je een berichtje terug hebt haha, elke dag en nacht elkaar spreken alleen via msn! pak je ballen een keer, maar in reallife krijg je sowieso geen meisje en dan nog naar je matties gaan en liegen; ik heb haar gepakt en toen gedumpt, je bedoelt zij heeft jou zwaar genakt.

IMO
31-03-2011, 09:00
:haha:

ayalou
31-03-2011, 09:03
Heb je deze zelf geschreven??:haha:

IMO
31-03-2011, 09:04
NEE:haha:

Tufa7e
31-03-2011, 09:51
:lol: Soooo true