PDA

View Full Version : Ik wil iets speciaals doen

Ik_Enzo
11-04-2011, 10:22
Mijn nicht gaat over een maandje trouwen
Een andere nicht van me is onlangs getrouwd en ik heb een speech voorgedragen,
Een peperdure goude bedelarmbandje cadeau gedaan, en de week voor de bruiloft een supriseparty georganiseerd, maar nu gaat mn andere nicht dus trouwen
En ben ik een beetje inspiratieloos ik wil niet alles hetzelfde doen als bij mn andere nicht snappen jullie :hihi:
Zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen met het verzinnen want ik zit in een dillemaatje hihi :nut:

Tufa7e
12-04-2011, 12:44
Soo leuk!
Mabrouk alvast!
Mag Allah :swt: hun beide huwelijken zegenen incha'Allah.
Euhm,, kga ff m'n hersens laten kraken,, je hoort nog;)

tamazight_girrl
12-04-2011, 12:48
Mabrouk mogen allah hun zegenen inshallah. Mijn vriendin vertelde toen haar tante ging trouwen dat haar zusjes op hun feesje allemaal gekke cadootjes gaven. Zoals ligerie gekke speeltjes. Wat je ook kan doen is een badjas halen 1 met haar naam gebordeerd en de ander met de naam van haar man. En een mandje met allemaal leuke kleine dingetjes.

Ariffi
12-04-2011, 01:35
Huwelijksreis voor hen beide als cadeau doen:o
Dan ben je vast de enige

the-unknown
12-04-2011, 01:43
Mabrouk mogen allah hun zegenen inshallah. Mijn vriendin vertelde toen haar tante ging trouwen dat haar zusjes op hun feesje allemaal gekke cadootjes gaven. Zoals ligerie gekke speeltjes. Wat je ook kan doen is een badjas halen 1 met haar naam gebordeerd en de ander met de naam van haar man. En een mandje met allemaal leuke kleine dingetjes.

Ja dat is wel leuk dat als je mandje doet met lingerie en uhm van die badspullen en massagedingetjes ofzo.

Ariffi
12-04-2011, 01:45
Een tikkeltje ordinair om een dat soort intieme spulletjes als huwelijkscadeau te doen, vinden jullie niet? (vast niet:hihi:)

tamazight_girrl
12-04-2011, 01:46
Het is meer als een grap bedoeld. Hahaha ze gaven haar allemaal gekke dingen wat ze nog nooit gezien had.

the-unknown
12-04-2011, 02:02
Een tikkeltje ordinair om een dat soort intieme spulletjes als huwelijkscadeau te doen, vinden jullie niet? (vast niet:hihi:)

Tuuurlijk niet wat is daar nou weer ordinair aan. ze heeft die spullen toch nodig is wel grappig als ze ze dan krijgt als huwelijkscadeau kzou het wel grappig vinden.

Ariffi
12-04-2011, 02:06
Tuuurlijk niet wat is daar nou weer ordinair aan. ze heeft die spullen toch nodig is wel grappig als ze ze dan krijgt als huwelijkscadeau kzou het wel grappig vinden.

Nou doe er dan maar gelijk een familiepak regenjasjes, massageolie en wat stringetjes bij:hihi:

the-unknown
12-04-2011, 02:11
Nou doe er dan maar gelijk een familiepak regenjasjes, massageolie en wat stringetjes bij:hihi:

pfff moet jij het weer verpesten met je regenjasjes. maar uppp voor ts! we gaan beetje offtopic:o

Ariffi
12-04-2011, 02:18
pfff moet jij het weer verpesten met je regenjasjes. maar uppp voor ts! we gaan beetje offtopic:o

Ja dag, niet de schuld op mij afschuiven. Het ging immers over dezelfde categorie.

Ontopic weer:o

the-unknown
12-04-2011, 02:21
Ja dag, niet de schuld op mij afschuiven. Het ging immers over dezelfde categorie.

Ontopic weer:o

hahahaha sorry, vergeef me:o

Ariffi
12-04-2011, 02:34
hahahaha sorry, vergeef me:o

:haha: Er valt niets te vergeven..., toch?:o

the-unknown
12-04-2011, 02:38
:haha: Er valt niets te vergeven..., toch?:o

haha weet niet

Ik_Enzo
13-04-2011, 12:44

Ja dat sowieso, ben sowieso van plan weer een feestje te organiseren want dat blijft gewoon leuk voor haar als herinnering,
Die badjas waar je het over hebt soubhanallah dat is ook al in mij opgekomen dus ja dat geef ik dr dan op die avond cadeau.
Zied mensen meer inspiratie bitte :hihi:

Huwelijksreis voor hen beide als cadeau doen
Dan ben je vast de enige

Doe maar duur :hihi: mag je mij wel cadeau doen hoor daar niet van -angelwings-

Regenjasjes verpest het zwaar ja :hihi: orgineel bedacht

always112
13-04-2011, 03:57
Doe iets met je talenten...

the-unknown
13-04-2011, 04:43

Jaaa nu je het zegt kun je niet met bijvoorbeeld haar vriendinnen of jullie nichten/tantes een soort v optreden geven op henna dag ofzo. dat jullie izran gaan zingen zeg maar met haar naam erin of gewoon liedje voor haar geschreven en erbij dansen ofzo en gewoon een cadeau erbij..

Ik_Enzo
13-04-2011, 06:58

Ik heb geen talenten :giechel:

Jaaa nu je het zegt kun je niet met bijvoorbeeld haar vriendinnen of jullie nichten/tantes een soort v optreden geven op henna dag ofzo. dat jullie izran gaan zingen zeg maar met haar naam erin of gewoon liedje voor haar geschreven en erbij dansen ofzo en gewoon een cadeau erbij..

Shoukran ik kan dat mijn jongere nichtjes voorstellen om te doen zou wel leuk kunnen zijn. Ik ga absoluut niet zingen en dansen :hihi:

Wil sowieso weer een feestje geven de week voor de bruiloft dat staat dus vast, en daarin worden leuke cadeautjes gegeven etc en op de bruiloft nog een mooie sieraad en een powerpoint presentatie met allerlei fotos van ons van vroeger en van onze famillie bij elkaar etc, is ook leuk :o