PDA

View Full Version : Dames die hoofddoek dragen

tamazight_girrl
20-04-2011, 10:04
Waar kopen jullie het.

Ik krijg altijd znoun wanneer ik een mooie hoofddoek vindt maar niet een bijpassend kapje. Misschien kennen jullie een plek die wel een grote variaties aan kleuren heeft wat betreft kapjes en hoofddoeken en sjaals.

:)

tamazight_girrl
20-04-2011, 10:50
uppp

tamazight_girrl
20-04-2011, 12:29
Wel bekeken maar niemand:(

Tufa7e
20-04-2011, 12:36
Euhm ik koop ze in Marokko:hihi: Dan sla ik gelijk een heleboel in.
Maar ik gebruik standaard witte,, zwarte of grijze kapjes. En hoofddoeken heb ik zoveel in 1 kleur:hihi:
Dus dat wordt wachten tot de vakantie voor je :haha:

Ik_Enzo
20-04-2011, 07:20
Waar kopen jullie het.

Ik krijg altijd znoun wanneer ik een mooie hoofddoek vindt maar niet een bijpassend kapje. Misschien kennen jullie een plek die wel een grote variaties aan kleuren heeft wat betreft kapjes en hoofddoeken en sjaals.

:)

Zo herkenbaar dan zie je zo'n wauwie zalmroze ofzo
mecha walou bijpassend kapje zo vervelend!

tamazight_girrl
21-04-2011, 09:56

Ja ik heb een hele mooie blauwe beetje tussen donker en licht in maar kan het juiste kapje niet vinden. Ik haal mijn hoofddoeken altijd bij hayar palijs in Utrecht en jullie?

Ik_Enzo
22-04-2011, 10:39
Ja ik ook altijd bij Hayar paleis in Utrecht :nijn:

ayalou
22-04-2011, 10:48

hahah toevallig laatst een zalmroze gehaald zonder kapje.
Dan koop ik 2 sjaaltjes, 1 voor naar achter en de ander naar voren:hihi:

Ik_Enzo
22-04-2011, 10:50
hahah toevallig laatst een zalmroze gehaald zonder kapje.
Dan koop ik 2 sjaaltjes, 1 voor naar achter en de ander naar voren:hihi:

:hihi: Zo'n mooi kleurtje
Uhm koop je dan gewoon 2 dezelfde sjaals is dat niet warm en onhandig?

ayalou
22-04-2011, 10:57
:hihi: Zo'n mooi kleurtje
Uhm koop je dan gewoon 2 dezelfde sjaals is dat niet warm en onhandig?

ja 2 dezelfde,, maar koop dan 1 met lintje dat is voor de buitenkant en 1 zonder lintje dat is voor de binnenkant..
onhandig een beetje maar ja wie mooi wil zijn die moet maar de tamara voor lief nemen:hihi:
Draag die kleur niet vaak en als ik m een keer draag dan vind ik t niet warm en ook niet onhandig:o

Ik_Enzo
22-04-2011, 11:08
ja 2 dezelfde,, maar koop dan 1 met lintje dat is voor de buitenkant en 1 zonder lintje dat is voor de binnenkant..
onhandig een beetje maar ja wie mooi wil zijn die moet maar de tamara voor lief nemen:hihi:
Draag die kleur niet vaak en als ik m een keer draag dan vind ik t niet warm en ook niet onhandig:o

Wel een goed idee joh, zo heb je gewoon een gelijke hoofddoekkleur.
En dan ja inderdaad wat je zegt een zonder lintje als kapje gebruiken, en een met lintje voor de buitenkant (hou van die lintjes) :hihi: Ik ga het es uitproberen bedankt voor je tipje :o

ayalou
22-04-2011, 11:18
Wel een goed idee joh, zo heb je gewoon een gelijke hoofddoekkleur.
En dan ja inderdaad wat je zegt een zonder lintje als kapje gebruiken, en een met lintje voor de buitenkant (hou van die lintjes) :hihi: Ik ga het es uitproberen bedankt voor je tipje :o

vind t normaal gesproken geen eens heel erg als de kleur van t kapje beetje afwijkt van de sjaal walakien zie zalm is zoo mooi die moet met dezelfde kleur of anders met wit ofzo maar hou niet echt van verschillende kapjes en sjaal:o
hahaha ik hou ook van die lintjes,, draag ze laatste tijd wel vaak:hihi: en het word hier in de buurt niet heeeel erg veel gedragen dus dan voel ik me er helemaal lekker in:haha:

Ik_Enzo
22-04-2011, 11:27
vind t normaal gesproken geen eens heel erg als de kleur van t kapje beetje afwijkt van de sjaal walakien zie zalm is zoo mooi die moet met dezelfde kleur of anders met wit ofzo maar hou niet echt van verschillende kapjes en sjaal:o
hahaha ik hou ook van die lintjes,, draag ze laatste tijd wel vaak:hihi: en het word hier in de buurt niet heeeel erg veel gedragen dus dan voel ik me er helemaal lekker in:haha:

Haha juist kijk donkerblauw kan gewoon met een zwart kapje ofzo mecha sommige kleurtjes zijn gewoon leuker met dezelfde kleur kapje! Die lintjes zijn ook wel leuk voor nu met dit weer reflecteert in de zon :hihi:
Ewa lekker orgineel toch haha

ayalou
24-04-2011, 05:00
hahaha idd vind t heel leuk met dit weer..
origineel aan de kant vanwaar ik woon ja maar 3km verder in t centrum zullen ze vast gedragen worden:hihi:

the-unknown
24-04-2011, 05:38
hahaha idd vind t heel leuk met dit weer..
origineel aan de kant vanwaar ik woon ja maar 3km verder in t centrum zullen ze vast gedragen worden:hihi:

Haha bij ons worden die alleen maar gedragen:o

ayalou
24-04-2011, 05:57
ja volgens mij overal wel beetje,, waar is bij ons??:o

3elama
18-05-2012, 10:50
Bijna elke islambazar verkoopt setjes, hoofddoek/ sjaal + kapje