PDA

View Full Version : Turkenknot

the-unknown
24-04-2011, 06:39
Ik weet niet precies hoe dat heet, maar ik noem het een turkenknot, zien jullie ook weleens van die vrouwen met zo'n hele hoge knot dat het er niet uitziet ;O

meicro
24-04-2011, 06:44
Je bedoelt met hun hoofddoek?

the-unknown
24-04-2011, 06:49
Je bedoelt met hun hoofddoek?

Jaa en dan hebben ze zo'n hele hoge knot

ayalou
24-04-2011, 06:58
dat is geen knot azin dat zijn beemwarmers en sokken die ze onder die hoofddoek proppen:haha:

meicro
24-04-2011, 07:00
dat is geen knot azin dat zijn beemwarmers en sokken die ze onder die hoofddoek proppen:haha:

Jij klaart hem gewoon. Deze topic kan opslot hahaha je hebt de beste antwoord al gegeven

ayalou
24-04-2011, 07:01
Jij klaart hem gewoon. Deze topic kan opslot hahaha je hebt de beste antwoord al gegeven

en het is nog de waarheid ook:haha:

the-unknown
24-04-2011, 07:04

hahahhahaha weyew jij doet t m man, een nicht van my deed dat namelijk laatst. Mijn ogen deden pijn ik wist niet wat ik zag :eek:
heb het haar maar meteen afgeleerd, gelukkig draagt ze mijn achternaam niet :hihi:

Ik_Enzo
24-04-2011, 10:59
:hihi:
Kamelenbulten

the-unknown
24-04-2011, 11:47
:hihi:
Kamelenbulten

hahah wat een leuke benamingen allemaal :o

IMO
25-04-2011, 06:09
Ik vind het soms wel mooi hoor :o.

the-unknown
25-04-2011, 06:11

Grapjas:hihi:

IMO
25-04-2011, 06:15
Nee echt :o

IMO
25-04-2011, 06:16
:haha:

the-unknown
25-04-2011, 06:18
Hahaha, ik snap niet dat die mensen zich gewoon zo aan de buitenwereld durven te showen

Tufa7e
26-04-2011, 12:14
Ze lijken net aliens :o

ayalou
26-04-2011, 01:34
hahahhahaha weyew jij doet t m man, een nicht van my deed dat namelijk laatst. Mijn ogen deden pijn ik wist niet wat ik zag :eek:
heb het haar maar meteen afgeleerd, gelukkig draagt ze mijn achternaam niet :hihi:

hahah verschrikkelijk..
Bij de AH waar ik altijd ga werkt een dun klein miezerig meisje(weet nog niet of ze turks of marokaans is) zei heeft ook zo'n grote bult alleen begint haar knot al boven haar hoofd:haha:
Vraag me echt af hoe ze zich nog staande kan houden,, lijk net of ze elk moment om kan vallen...dat ziet er best zwaar uit:gniffel:

ayalou
26-04-2011, 01:35

jij bent blijkbaar niet de enige,, zie dat de marokaanse meiden ook met zulke bulten lopen:maf:

the-unknown
26-04-2011, 05:17
hahah verschrikkelijk..
Bij de AH waar ik altijd ga werkt een dun klein miezerig meisje(weet nog niet of ze turks of marokaans is) zei heeft ook zo'n grote bult alleen begint haar knot al boven haar hoofd:haha:
Vraag me echt af hoe ze zich nog staande kan houden,, lijk net of ze elk moment om kan vallen...dat ziet er best zwaar uit:gniffel:

haha, lijkt me oook best zwaar hoor hahaha. tjonge jongen ziet er toch helemaal niet uit en het lijkt me ook niet bepaald fijn te zitten

IMO
27-04-2011, 01:19
Het is maar een bultje :p
Ook al is het zwaar. zo krijgen ze wel spieren he :D
dat wordt de nieuwe gewichtsport, alleen jullie kennen het nog niet.

in turkijke is het mega bekend

Ik_Enzo
27-04-2011, 02:03
:lol::lol:

the-unknown
27-04-2011, 02:50
Het is maar een bultje :p
Ook al is het zwaar. zo krijgen ze wel spieren he :D
dat wordt de nieuwe gewichtsport, alleen jullie kennen het nog niet.

in turkijke is het mega bekend

Hahhahaha:lol:

ayalou
28-04-2011, 10:50
:haha: imo,, ik wil die gewichtsport niet kennen

IMO
04-05-2011, 01:23
tuurlijk wel:haha:

ayalou
06-05-2011, 11:47
nee echt niet :haha:

the-unknown
09-05-2011, 05:00
Zouden ze zoals ayalou zegt er van alles in stoppen zodat het nog zwaarder wordt en dan wedstrijdje doen wie zwaarste knot kan dragen nigh

ayalou
09-05-2011, 05:21
Zouden ze zoals ayalou zegt er van alles in stoppen zodat het nog zwaarder wordt en dan wedstrijdje doen wie zwaarste knot kan dragen nigh

:haha: yeah gestoorde,, een wedstrijd 3ed..

wie het eerst zijn nek breekt yek?:hihi:

the-unknown
09-05-2011, 05:30
:haha: yeah gestoorde,, een wedstrijd 3ed..

wie het eerst zijn nek breekt yek?:hihi:

ben ik hier de gestoorde, ik draag niet zo'n grote knot hoor :hihi:,
ja ofniet wie als eerste zn nek breekt en dan doen ze daarna van die kampioenschappen wie records verbreekt kun je medaille enzo verdienen yeh fantasie

ayalou
09-05-2011, 05:41
ben ik hier de gestoorde, ik draag niet zo'n grote knot hoor :hihi:,
ja ofniet wie als eerste zn nek breekt en dan doen ze daarna van die kampioenschappen wie records verbreekt kun je medaille enzo verdienen yeh fantasie

jij maakt er een wedstrijdje van,, hoe gestoord is dat?:haha:

haha Gúlcan heeft de eerste plaats bemachtigd want zij had een 3 meter hoge bult op haar hoofd,, het kostte haar haar nek maar haar ouders zijn super trots op haar want ze heeft een medaille gewonnen die ze niet meer om haar nek kan dragen omdat ie kapot is.

vertel eens hoe is t afgelopen met de kúmral die de tweede plaats heeft gehaald??:lol:

the-unknown
09-05-2011, 05:44
jij maakt er een wedstrijdje van,, hoe gestoord is dat?:haha:

haha Gúlcan heeft de eerste plaats bemachtigd want zij had een 3 meter hoge bult op haar hoofd,, het kostte haar haar nek maar haar ouders zijn super trots op haar want ze heeft een medaille gewonnen die ze niet meer om haar nek kan dragen omdat ie kapot is.

vertel eens hoe is t afgelopen met de kúmral die de tweede plaats heeft gehaald??:lol:

hahahahahahah weyew jij doet het hem, safi ik kom niet meer bij! :lol:,
zou me eigenlijk eerlijk gezegd niet verbazen als het er echt zo aan toe ging haha

ayalou
09-05-2011, 05:50
hahahahahahah weyew jij doet het hem, safi ik kom niet meer bij! :lol:,
zou me eigenlijk eerlijk gezegd niet verbazen als het er echt zo aan toe ging haha

wat hebben z.nl leden toch met turken,, iedereen hier mag ze niet..:hihi:
Behalve Ikke:o ik krijg namelijk altijd lekkeren dingen van ze hahah:likje:

the-unknown
09-05-2011, 05:53

wat hebben z.nl leden toch met turken,, iedereen hier mag ze niet..:hihi:
Behalve Ikke:o ik krijg namelijk altijd lekkeren dingen van ze hahah:likje:

Hahaha serieus? Naja ik heb niets tegen turken behalve dat ze me soms irriteren mecha verder gaat wel

ayalou
09-05-2011, 06:04
Hahaha serieus? Naja ik heb niets tegen turken behalve dat ze me soms irriteren mecha verder gaat wel

Dan wil je de verhalen van tufa7e en CD niet horen:haha:
maar de irritatie dat is t..ze irriteren de marokkanen hier:hihi:

Er is hier zelfs een topic geopend over turkse uitspraken:gniffel:

the-unknown
09-05-2011, 06:10
Dan wil je de verhalen van tufa7e en CD niet horen:haha:
maar de irritatie dat is t..ze irriteren de marokkanen hier:hihi:

Er is hier zelfs een topic geopend over turkse uitspraken:gniffel:

hahahah neee serieus! :hihi:. die ga ik straks dan maar eens even zoeken. kan ik ook even lachen

ayalou
09-05-2011, 06:14
hahahah neee serieus! :hihi:. die ga ik straks dan maar eens even zoeken. kan ik ook even lachen

:lol: zie je jij wil ook stiekem om de turken lachen..
Er zijn hier zeker 5 topics over turken:hihi:

the-unknown
09-05-2011, 06:20
:lol: zie je jij wil ook stiekem om de turken lachen..
Er zijn hier zeker 5 topics over turken:hihi:

stttttttt niet doorvertellen:hihi:,

serieus? weyew hahaha echt grappig joh.

ayalou
09-05-2011, 06:27
stttttttt niet doorvertellen:hihi:,

serieus? weyew hahaha echt grappig joh.

oke onze zoubida geheimpje:hihi:

ja joh allemaal timchount hier,, ik ook hoor:haha:

the-unknown
09-05-2011, 06:33
oke onze zoubida geheimpje:hihi:

ja joh allemaal timchount hier,, ik ook hoor:haha:

hahhaha ik ga vanavond echt even zoeken en kijken wie de dader vd topics is :hihi:

ayalou
09-05-2011, 06:38
hahhaha ik ga vanavond echt even zoeken en kijken wie de dader vd topics is :hihi:

Dat is Tufa7e of Carpe Diem,, dat kan ik je wel verklappen:haha:

the-unknown
09-05-2011, 06:49
Dat is Tufa7e of Carpe Diem,, dat kan ik je wel verklappen:haha:

haha ewa weet ik da took weer :hihi:

ayalou
09-05-2011, 06:51
niet zeggen dat ik dat heb gezegd hé? :haha:

the-unknown
09-05-2011, 06:56
niet zeggen dat ik dat heb gezegd hé? :haha:

Hahaha nee blijft tussen ons:hihi:

ayalou
09-05-2011, 07:06
ewa emennie:gniffel:

IMO
24-05-2011, 09:05
http://www.biriz.biz/armine/103armine.jpg

Mooi:love:

Als ik hoofddoek ga dragen, dan ook zo :D

IMO
24-05-2011, 09:06
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSD8Th_K0EBpsYkzMyeouIt00JI3-7J0aJbrctSgcM3_XFQYpTvaQ&t=1

Ewa ik heb niks tegen turken maar ik begrijp hun taal niet:nut: ik wil weten wat zij zeggen

IMO
24-05-2011, 09:07
Jullie moeten eens kijken op hababam.nl De turkse m.nl:lol:

IMO
24-05-2011, 09:12
Ik doe research voor jullie. check:

Assalamoe alleikom wa rahmatoelah wa barakatoeh,
Zoals jullie wel gehoord, gezien dan wel begrepen hebben is de hijaab verplicht te dragen.
En nog komt de vraag naar voren: Hijaab? Moet dat? Nee ik wacht wel ff..... Hoe weten we of we straks of morgen nog leven? Inderdaad, Allahoe A3lem.

Deugdzaamheid van de hijaab
De Islam legt beperkingen op aan de vrouw en betreffende haar kleding en het tonen van haar schoonheid en sieraden, deze zijn louter en alleen om haar te beschermen tegen alle wegens van verdorvenheid.
Wat de Islam heeft vastgesteld is niet een beperking van de vrijheid van vrouwen. Maar een sterke bescherming voor hen tegen het vallen in de laagste vernederingen. Hieronder zullen we de deugdzame aspecten van deze bescherming bespreken, waarbij we de Hijaab aantrekkelijk naar voren zullen brengen en goede tijdingen (die beloofd waren aan die vrouwen die er gehoor aan gaven) geven.
Tevens zullen we ook het gevaar van opvallende vertoningen van versieringen (d.m.v. sieraden, make-up of parfumgebruik) aan de kaak stellen, met de bedoeling te vrezen voor dit bedorvenheden buitenshuis, en degenen te waarschuwen die de Hijaab bewust negeren, en om hun de verschrikkelijke gevolgen hiervan in dit leven als ook die in het hiernamaals te laten inzien.
Het nut en de redenen van de Hijaab kunnen onderverdeeld worden in acht punten. Ik zal insha Allah beginnen met het eerste punt.
1. Daad van gehoorzaamheid
De Hijaab is een daad van gehoorzaamheid aan Allah (Soebhane wa Ta'ale) en aan Zijn Profeet Mohammed (Sallalaho alaihi wa Sallem). Allah (Soebhane wa Ta'ale) zegt hierover in de heilige Qoran
Surah Al-Ahzaab, 36: “En het past een gelovige man of vrouw niet, wanneer Allah en Zijn Boodschapper over een zaak hebben besloten, om een andere keuze te maken in hun zaak. En wie Allah en Zijn Boodschapper niet gehoorzaamt: waarlijk, hij verkeert in duidelijke dwaling.”
Surah An-Nisa, 65: “Bij jouw Heer, zij geloven niet totdat zij jou laten oordelen over waar zij over van mening verschillen en dan in zichzelf geen weerstand vinden tegen wat jij oordeelde, en zij aanvaarden (het dan) volledig.”
Allah (Soebhane wa Ta'ale) heeft inderdaad het dragen van de Hijaab aan de vrouwen verplicht gesteld. Hij zegt hierover:
Surah An-Noer, 31: “En zeg tegen de gelovige vrouwen dat zij hun ogen neerslaan en hun kuishuid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is…..”
Dit bovenstaande is niet iets cultureels. Het is Allah’s (Soebhane wa Ta'ale) bevel. De voorschriften zijn niet Arabisch, Egyptisch, Marokkaans, voor zwarten of blanken enz. Nee, deze voorschriften worden gespecificeerd in de Qoran en de Sunnah, om bescherming en vrijgeleiding van de vrouw te bewerkstelligen. Niemand anders dan onze Schepper Allah (Soebhane wa Ta'ale) weet wat goed voor een man of een vrouw is. Zijn wetten zijn verstandig, zoals het geval is met al Zijn zaken.
Allah (Soebhane wa Ta'ale) beschouwt het ten toon stellen van schoonheid als een daad van onwetendheid. We lezen dat in:
Suraah Al- Ahzaab.33: “En blijft in jullie huizen en vertoont jullie versieringen niet zoals dat in de vroegere tijd van de onwetendheid werd gedaan…..”
Ook zegt Allah (Soebhane wa Ta'ale) in:
Surah Al-Ahzaab, 53: “..…En wanneer jullie hun (de vrouwen van de Profeet) om iets vragen, vraag het hun dan van achter de afscheiding….”
De bovenstaande aya impliceert niet alleen de vrouwen van de Profeet Mohammed (Sallalaho alaihi wa Sallem) maar alle gelovige vrouwen.
Hoor nu zorgvuldig wat Allah (Soebhane wa Ta'ale) heeft gezegd in:
Surah Al-Ahzaab 59: “ O Profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar overkleden (Djilbab) over zich (hoofd) heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen....”
De Profeet Mohammed (Sallalaho alaihi wa Sallem) zei (hierop): “De vrouw is Awrah, zij is het die bedekt moet zijn.”

the-unknown
24-05-2011, 09:12
Ik vind dat eerlijk gezegd niet mooi:o

IMO
24-05-2011, 09:15
Er is een discussie daar losgebarsten over de hoofddoek en de turkse stijl. Er word beweerd dat hoe de marokkaanse dat doen (knot in de nek) niet de officiele manier maar zoas de turkies

http://www.irib.ir/worldservice/turkishradio/pic/basortu.gif

Interesse dan plaats ik meer:hihi:

IMO
24-05-2011, 09:16
Hoge knot dus

the-unknown
24-05-2011, 09:20
Hahah ja, kheb net op dat forum gekeken :gniffel:

IMO
24-05-2011, 09:22
''''die kartonnetjes zijn er voor zodat de voorkant van de hoofddoek niet kreukelt, en wat betreft die knot waar moet je anders je haren verstoppen, sommige mensen hebben er gewoon last van als ze het laag in de nek doen, dus.. denk beetje logisch na je hebt toch ook hersenen???"'

:haha:

ayalou
25-05-2011, 01:33
oke plaats meer IMO ben wel geinteresseerd in wat die turken allemaal zeggen:haha:

IMO
04-07-2011, 01:22
:lol:

waggaa hahaha

Tufa7e
04-07-2011, 02:47
:lol:
Hoge knot is een teken van Yawm el Qiyaama. "Vrouwen met kamelenbulten op hun hoofd"
Denk een beetje logisch na, je hebt toch ook hersens :roll:

Malikha
05-07-2011, 08:17
Ik vind dat we hen niet moeten oordelen op hun knotjes. Eigen leven, eigen keuze. Het is ook niet echt leuk dat er nare dingen worden gezegd, ookal is het naar die gene's mening een feit.

IMO
08-07-2011, 01:54
Ik vind het mooi. (punt:hihi:)

ayalou
09-07-2011, 12:02
ik vind het lelijk :hihi:

IMO
18-07-2011, 01:45
Malikha zeg er wat van:haha: