PDA

View Full Version : Met of zonder hoofddoek trouwfeest houden

Sincere
04-06-2011, 09:44
Ik wil even jullie mening hier over weten. Ik vind het zelf eerlijk gezegd wel krom om op je trouwdag zonder hoofddoek rond te lopen en dat iedereen je zo kan zien, terwijl je voordat je ging trouwen altijd hoofddoek droeg. Zelf wil k hem wel ophouden

Voor de vrouwen hier; willen jullie je hoofddoek wel of niet ophouden
Voor de mannen: Wat is jullie mening zou je dat wel of niet vinden

Tufa7e
04-06-2011, 09:56
Ik wilde 'm altijd ophouden,, mesha ayaloutje zei tegen mij dat gewoon jurken zonder en de laatste lebsa met [dus bij khorzja] wel bruidshijaab doen,, ook leuk is,, dus ik twijfel.

ayalou
05-06-2011, 05:18
Als je binnen bent met alleen vrouwen dan vind ik best dat je je lebset(neggefe) zonder hoofddoek kan doen en als je naar buiten gaat je hoofddoek op kan doen..of een selhem ofzo
Binnen zijn er geen mannen en als ze wel komen bij elke jurk dan is t een ander verhaal!

ayalou
05-06-2011, 05:20
Merk trouwens wel dat de mannen van tegenwoordig daar heel moeilijk(en terecht) in zijn,, ze willen allemaal dat hun vrouwtje haar ouderlijke huis verlaat met hoofddoek..
Heb dat gezien bij mijn zusjes,, buuren enz enz.

Sincere
05-06-2011, 05:34
Als je binnen bent met alleen vrouwen dan vind ik best dat je je lebset(neggefe) zonder hoofddoek kan doen en als je naar buiten gaat je hoofddoek op kan doen..of een selhem ofzo
Binnen zijn er geen mannen en als ze wel komen bij elke jurk dan is t een ander verhaal!Ja ik vind dat ook wel een optie maar wil het zekere voor het onzekere nemen, maar zou op het eind wel mooi myn haartjes willen hebben als ik met mijn man meega :hihi:, dan zou ik wel zo'n selhem willen doen

Merk trouwens wel dat de mannen van tegenwoordig daar heel moeilijk(en terecht) in zijn,, ze willen allemaal dat hun vrouwtje haar ouderlijke huis verlaat met hoofddoek..
Heb dat gezien bij mijn zusjes,, buuren enz enz.
Ja dat klopt, maar ik vind dat ook wel betere want als mijn a.s of man dat niet erg zou vinden dan zou ik toch wel twijfelen over wat ie mij waard vindt