PDA

View Full Version : Grootste irritaties op bruiloften.

Faith
10-09-2011, 09:42
Drop ze hier, ik kom er later op terug!

Sincere
10-09-2011, 10:48
Keiharde muziek, dat je elkaaar niet verstaat en gewoon tegen iemand moet schreeuwen ook al zit deze persoon naast je.
Als er zomaar mannen binnenkomen en je gaan aangapen.
Vrouwen die hun kinderen meenemen en dan ergens droppen en er niet opletten tijdens het eten kennen ze hun kids ineens wel en als er cadeautjes worden gegeven

Van die rare muziek die niet op een bruiloft moet worden gedraaid.
Vrouwen die zich opmaken en kleden als meisjes van 17 terwijl ze zelf 90 jaar zijn

ayalou
10-09-2011, 10:50
Ik irriteer me aan mensen die hun kindjes meenemen en ze toelaten de versierde tafels te verpesten...
Dus aan de tulletjes en de snoeptaart te zitten enz enz..

:roll:

Faith
10-09-2011, 10:51
Keiharde muziek, dat je elkaaar niet verstaat en gewoon tegen iemand moet schreeuwen ook al zit deze persoon naast je.
Vrouwen die hun kinderen meenemen en dan ergens droppen en er niet opletten tijdens het eten kennen ze hun kids ineens wel en als er cadeautjes worden gegeven

Vrouwen die zich opmaken en kleden als meisjes van 17 terwijl ze zelf 90 jaar zijn

:lol: :lol: Omg, ik had dit zelf kunnen tikken:lol:
Die ouwe thiewesoera, ajema wat kan ik me daaraan ergeren in hun bling bling tkashet:moe: Als ik inshaAllah oud ben en nog leef, zou ik het bij een simpele mooie witte jurk houden:love: En vooral geen lak7or doen, want anders zie je er gewoon uit als een clown:moe:

ayalou
10-09-2011, 10:51

Sommige oude vrouwen dragen zelfs een kroontje :lol:

ayalou
10-09-2011, 10:52
Die ouwe thiewesoera, ajema wat kan ik me daaraan ergeren in hun bling bling tkashet:moe: Als ik inshaAllah oud ben en nog leef, zou ik het bij een simpele mooie witte jurk houden:love: En vooral geen lak7or doen, want anders zie je er gewoon uit als een clown:moe:

:lol:

Lekker simpel in 't wit en geen bling bling hoofddoek met 100 lagen indd:hihi:

Faith
10-09-2011, 10:52
Ik irriteer me aan mensen die hun kindjes meenemen en ze toelaten de versierde tafels te verpesten...
Dus aan de tulletjes en de snoeptaart te zitten enz enz..

:roll:

Jeejejjjjjj, Ayoulou is aanwezig:banaan:
Echt hè? Of krijsende kinderen die hun handjes overal in steken, graaien in de borden en voor anderman gaan eten, kids horen gewoon niet thuis op bruiloften joh:jammer:

Faith
10-09-2011, 10:53

Lekker simpel in 't wit en geen bling bling hoofddoek met 100 lagen indd:hihi:

Idd, bhal yemmaatje inoe:love:

Faith
10-09-2011, 10:53

An3ayie sjem 3awad!!!:lol: Tiara ala bejaardentehuis:lol:

Sincere
10-09-2011, 10:55

Hahha ja dat is toch zo, ik denk bij die vrouwen echt altijd wat wil je nou bereiken gedraag je eens naar je leeftijd.
Inderdaad gewoon een simpele jurk meer dan genoeg, tis geen carnaval man

Hahhaha omg echt? Dat heb ik nog nooit gezien hoop inscha'Allah dat ik dat ook nooit hoef aan te zien sla dat ding meteen van haar hoofd

Faith
10-09-2011, 10:59
Hahha ja dat is toch zo, ik denk bij die vrouwen echt altijd wat wil je nou bereiken gedraag je eens naar je leeftijd.

Hahhaha omg echt? Dat heb ik nog nooit gezien hoop inscha'Allah dat ik dat ook nooit hoef aan te zien sla dat ding meteen van haar hoofd

:lol: :lol: :lol: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh ik ga stukkkkk:lol: :lol: :lol:

Dat vind ik dus ook, een poging om eeuwig jong te lijken??:kweetnie:

ayalou
10-09-2011, 11:00
Jeejejjjjjj, Ayoulou is aanwezig:banaan:
Echt hè? Of krijsende kinderen die hun handjes overal in steken, graaien in de borden en voor anderman gaan eten, kids horen gewoon niet thuis op bruiloften joh:jammer:

hihi gesjellig :banaan:

Al sla je me dood dat ik mijn kids ergens meeneem pff.
Ik kan eerlijk gezegd ook niet genieten van 't feest als ik continue op ze moet letten:moe:

ayalou
10-09-2011, 11:01
Idd, bhal yemmaatje inoe:love:

Haha Macha'Allah ook Yemmatje inoe....alhoewel mijn mama houd ook van roze:hihi:

Faith
10-09-2011, 11:01
hihi gesjellig :banaan:

Al sla je me dood dat ik mijn kids ergens meeneem pff.
Ik kan eerlijk gezegd ook niet genieten van 't feest als ik continue op ze moet letten:moe:

Ik ook hoor, dan ga ik liever niet. Ik ga altijddd alleen, als ik niet alleen zou kunnen gaan, dan blijf ik thuis. Jek labas?:moe:

ayalou
10-09-2011, 11:02
An3ayie sjem 3awad!!!:lol: Tiara ala bejaardentehuis:lol:

:lol::lol::lol:

komt koningin binnen gelopen met haar kroontje op en voor je Macha'Allah wil zeggen heb je door dat ze een zware Push up draagt en rimpels meskiene niet te tellen...
ewa mien ges iechedden:hihi:

ayalou
10-09-2011, 11:04

oh ja hoor vaak genoeg gezien,, Dochter kroontje ewa zij ook...
Jurk met hoepel, ewa oma moet ook jurk met hoepel:roll:

ayalou
10-09-2011, 11:06
Ik ook hoor, dan ga ik liever niet. Ik ga altijddd alleen, als ik niet alleen zou kunnen gaan, dan blijf ik thuis. Jek labas?:moe:

Ik blijf ook liever thuis dan, moet je eerlijk zeggen had ik een dochter gehad van 9 of 10 dan had ik haar wel meegenomen..
Ze moet toch leren om met mensen om te gaan en in gezelschap van familie enzo:o

(Denk ik)

Faith

komt koningin binnen gelopen met haar kroontje op en voor je Macha'Allah wil zeggen heb je door dat ze een zware Push up draagt en rimpels meskiene niet te tellen...
ewa mien ges iechedden:hihi:

Waar een plantcha aan te pas moet komen, qaa iesjewriqen enie, die moeten recht gestreken worden:lol:
Ajema 3laa bejaardencentrum:hihi:

Sincere
:lol: :lol: :lol: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh ik ga stukkkkk:lol: :lol: :lol:

Dat vind ik dus ook, een poging om eeuwig jong te lijken??:kweetnie:

Jaaaa en hoe, ze vergeten even voor het gemak dat ze bejaard zijn, kinderen en kleinkinderen hebben, rimpels hebben theezakjes en alles dat mensen zulke vrouwen bij elkaar moeten rapen om weg te tillen maar toch nog gaan ze zich zo gedragen ongelooflijk

Faith
Ik blijf ook liever thuis dan, moet je eerlijk zeggen had ik een dochter gehad van 9 of 10 dan had ik haar wel meegenomen..
Ze moet toch leren om met mensen om te gaan en in gezelschap van familie enzo:o

(Denk ik)

Nee joh, dochter moet dan minimaal zestien zijn:o

Faith
10-09-2011, 11:07
Jaaaa en hoe, ze vergeten even voor het gemak dat ze bejaard zijn, kinderen en kleinkinderen hebben, rimpels hebben theezakjes en alles dat mensen zulke vrouwen bij elkaar moeten rapen om weg te tillen maar toch nog gaan ze zich zo gedragen ongelooflijk

SobhanAllah, ik dacht dat ik me daar dus alleen aan ergerde:hihi: Dat is echt ergernis nummer 1 bij mij op bruiloft!

Sincere
10-09-2011, 11:12
Jaa echt onmogelijk en dan zie je die dochters die zien er ook zo uit terwijl ze 10 jaar zijn bij wijze van spreken

Carpe Diem
10-09-2011, 11:15
ik irriteer me mateloos aan mensen die negermuziek op een bruiloft draaien:moe:

Faith
10-09-2011, 11:17
ik irriteer me mateloos aan mensen die negermuziek op een bruiloft draaien:moe:

En er dan op gaan bob-lingen:moe:
Ook oma's:lol:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:20

Jaah omg tis echt niet aan te zien
bij die omie's vliegen al die rollen en borsten een kant op:lol::lol:

Faith
10-09-2011, 11:20

Ze vegen er de vloer mee jek?:lol:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:22

nieuwste schoonmaak service, oma's die los gaan op negermuziek:gniffel:

Faith
10-09-2011, 11:23
nieuwste schoonmaak service, oma's die los gaan op negermuziek:gniffel:

:lol: Bejaardenschoonmaak:lol:

ayalou
10-09-2011, 11:26
Waar een plantcha aan te pas moet komen, qaa iesjewriqen enie, die moeten recht gestreken worden:lol:
Ajema 3laa bejaardencentrum:hihi:

ieshewriqen:lol: doodlachen

ayalou
10-09-2011, 11:27
Nee joh, dochter moet dan minimaal zestien zijn:o

Oke:o

Mesnegh:hihi:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:27
:lol: Bejaardenschoonmaak:lol:

ik zou er echt een inhuren:hihi:

ik irriteer me ook echt aan mensen die duizenden uitgeven aan een bruiloft maar dan is het eten echt bagger.
Je weet toch, 3 zalen, overal conffetie, 5 bands, de ene jurk na de andere...en dan bouw je zo een verwachting op naar het eten, en dan krijg je bestilla met 1 garnaal erin:moe:

Ja ik ga echt om te eten:gniffel:

ayalou
10-09-2011, 11:28

Oh oeps:o

Dat zijn de beste danspartners:haha:

ayalou
10-09-2011, 11:29

Omatjes maken 't feest atimchoumien:haha:

Faith
10-09-2011, 11:29
ik zou er echt een inhuren:hihi:

ik irriteer me ook echt aan mensen die duizenden uitgeven aan een bruiloft maar dan is het eten echt bagger.
Je weet toch, 3 zalen, overal conffetie, 5 bands, de ene jurk na de andere...en dan bouw je zo een verwachting op naar het eten, en dan krijg je bestilla met 1 garnaal erin:moe:

Ja ik ga echt om te eten:gniffel:

Een garnaal en tien kilo mihoen:moe: Ik weet wat je bedoelt:gniffel: Ik vind het belangrijkste toch het eten, want mensen verwachten gewoon veel van het eten, Marokkanen dan:hihi:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:30

Omatjes maken 't feest atimchoumien:haha:

maar sommige zijn echt over the top:hihi:

Faith
10-09-2011, 11:30
Oh oeps:o

Dat zijn de beste danspartners:haha:

Ajema inoe, oma's die Marokkaans gaan dansen met hun bolle buikje naar voren, dat is pas:love:

Faith
10-09-2011, 11:31
maar sommige zijn echt over the top:hihi:

Draq-queens:gniffel:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:31
Een garnaal en tien kilo mihoen:moe: Ik weet wat je bedoelt:gniffel: Ik vind het belangrijkste toch het eten, want mensen verwachten gewoon veel van het eten, Marokkanen dan:hihi:

jaah dat bedoel ik, ik vind eten be3da echt belangrijk, ik heb liever dat je 1 jurk doet maar je gasten wel goed te eten geeft:o

Carpe Diem
10-09-2011, 11:32
Draq-queens:gniffel:

:lol::lol::lol::lol::lol:
MJ met hoofddoek en 100 kilo extra:gniffel:

Faith
10-09-2011, 11:33
jaah dat bedoel ik, ik vind eten be3da echt belangrijk, ik heb liever dat je 1 jurk doet maar je gasten wel goed te eten geeft:o

Faith
10-09-2011, 11:33
:lol::lol::lol::lol::lol:
MJ met hoofddoek en 100 kilo extra:gniffel:

Whahahahah a tamsjoent, hou op!!:lol:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:36
Whahahahah a tamsjoent, hou op!!:lol:

:lol::lol::lol:::lol:
is de waarheid:ego:

Ik_Enzo
25-09-2011, 10:53
Ik kan echt niet tegen onbeschofte cateraars :moe:

broederrr
29-09-2011, 12:17
Grootste irritatie bij een bruiloft:

Vrouwen die je gaan aanstaren.

ayalou
29-09-2011, 06:07

vertel je ervaring eens over die onbeschofte cateraars :hihi:

ayalou
29-09-2011, 06:13
Grootste irritatie bij een bruiloft:

Vrouwen die je gaan aanstaren.

Als jij niet kijken, jij niet zien dat ze je aanstaren broederrr :gniffel:

Ik snap wel wat je bedoelt, zo vind ik het ook verschrikkelijk om al die mannen voor de deur te zien staan

broederrr
29-09-2011, 08:06
Dat is zo, soms doe je er niks aan en soms voel je een paar ogen in je nek.. Maar dat is dus mijn grootste irritatie

Carpe Diem
30-09-2011, 12:48
K begrijp gelijk wat je bedoeld:moe:
Die typetjes moet je gelijk op hun plek zetten anders blijven ze de hele dag vieze blikken werpen:moe: