PDA

View Full Version : Wat is het ergste wat jij ooit op een bruiloft hebt meegemaakt?

Faith
10-09-2011, 10:01
Drop het hier!

Sincere
10-09-2011, 10:45
Dat er een halfnaakte vrouw kwam dansen terwijl de bruidegom en zijn broers er ook gewoon zat. echt erg

Faith
10-09-2011, 10:46
Dat er een halfnaakte vrouw kwam dansen terwijl de bruidegom en zijn broers er ook gewoon zat. echt erg

Oefff dat is zeker erg:(

Sincere
10-09-2011, 10:56
Oefff dat is zeker erg:(

Ja iedereeen schaamde zich dood, ik dacht echt van wat krijgen we nou is dit een grap. Maar kennelijk wilde de bruid dat heel graag en dacht zij dat het wel kon ;s

Faith
10-09-2011, 11:00
Ja iedereeen schaamde zich dood, ik dacht echt van wat krijgen we nou is dit een grap. Maar kennelijk wilde de bruid dat heel graag en dacht zij dat het wel kon ;s

Alatiff, die zal wel als schaamteloze bruid de geschiedenisboeken ingegaan zijn:hihi:

ayalou
10-09-2011, 11:07
Dat familie van de bruid en bruidegom tegen elkaar gingen vechten,, echt je zag gewoon naaldhakken door de lucht vliegen:jammer:

ayalou
10-09-2011, 11:08

Dat word wel vaker ingehuurd, zo'n shiegaa....vind het ook echt niet kunnen al was 't alleen met vrouwen:jammer:

Faith
10-09-2011, 11:09
Dat familie van de bruid en bruidegom tegen elkaar gingen vechten,, echt je zag gewoon naaldhakken door de lucht vliegen:jammer:

:eek: :eek: Sensatie in the house!!:eek:

Sincere
10-09-2011, 11:11
Alatiff, die zal wel als schaamteloze bruid de geschiedenisboeken ingegaan zijn:hihi:

Jaaa en hoe iedereen zat meteen te praten toen het bekend was dat zij het wilde van kent zij geen schaamte ofzo maarja is haar ding k zou het persoonlijk zeker niet doen

Echt joh :eek:, das echt erg

Dat word wel vaker ingehuurd, zo'n shiegaa....vind het ook echt niet kunnen al was 't alleen met vrouwen:jammer:

Jaaa pfff ik zou dat oook never nooit van mn leven doen

Carpe Diem
10-09-2011, 11:14
echt gewoon zonder graap he maar ben ooit op een bruiloft geweest en op een gegeven moment was de bruid weg.
Ze was uit het raam gevlucht, nou toen brak de hel los, ik heb letterlijk elke marokkaanse scheldwoord voorbij horen komen

Faith
10-09-2011, 11:16
echt gewoon zonder graap he maar ben ooit op een bruiloft geweest en op een gegeven moment was de bruid weg.
Ze was uit het raam gevlucht, nou toen brak de hel los, ik heb letterlijk elke marokkaanse scheldwoord voorbij horen komen

Jeejjj musketiers zijn online:banaan:

Echtttt???? Lijkt wel een film:eek: Hoe was het afgelopen nadien??

Carpe Diem
10-09-2011, 11:18
Jeejjj musketiers zijn online:banaan:

Echtttt???? Lijkt wel een film:eek: Hoe was het afgelopen nadien??

Jaah das lang geleden:banaan::banaan:

Ja serieus was echt vreselijk, maar nadat de moeder van de bruid en bruidegom elkaar in de haren waren gevlogen heb ik mn tas gepakt en ben zo snel mogelijk weggerend naar mn auto:gniffel:
ze wouden de familie van de bruid afmaken

Faith
10-09-2011, 11:22
Jaah das lang geleden:banaan::banaan:

Ja serieus was echt vreselijk, maar nadat de moeder van de bruid en bruidegom elkaar in de haren waren gevlogen heb ik mn tas gepakt en ben zo snel mogelijk weggerend naar mn auto:gniffel:
ze wouden de familie van de bruid afmaken

Ya Rabie salama, lijkt wel een aflevering van Jerry Springer:hihi:

ayalou
10-09-2011, 11:23

:lol::lol: Run away bride

Ze denkt ik peer 'm voor 't te laat is:hihi:

ayalou
10-09-2011, 11:24

:lol: omg was vroeger gek op Jerry springer

Jerry Jerry Jerry :banaan: :banaan:

Faith
10-09-2011, 11:25
:lol: omg was vroeger gek op Jerry springer

Jerry Jerry Jerry :banaan: :banaan:

Ik ook:haha: Ik keek gewoon naar die tamsieghat:jammer:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:25
:lol::lol::lol:
jah ik dacht er nog aan om steve, steve, steve te roepen maar ik zag een vrouw al de heletijd agressief naar me kijken.
Ik denk ik peer em maar voor ik wordt aangevallen:hihi:

:lol::lol: Run away bride

Ze denkt ik peer 'm voor 't te laat is:hihi:

daar moest ik ook aan denken:hihi:
Ja bleek later dat ze was gedwongen met hem te trouwen, ze had een turkse vriend, maar mocht niet van haar ouders:moe:

Faith
10-09-2011, 11:32
jah ik dacht er nog aan om steve, steve, steve te roepen maar ik zag een vrouw al de heletijd agressief naar me kijken.
Ik denk ik peer em maar voor ik wordt aangevallen:hihi:

Ja bleek later dat ze was gedwongen met hem te trouwen, ze had een turkse vriend, maar mocht niet van haar ouders:moe:

:lol: Steve met zn kale kop. Ze hadden je opgegeten daar:gniffel:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:34
:lol: Steve met zn kale kop. Ze hadden je opgegeten daar:gniffel:

:lol::lol::lol::lol:
ik vond hem zo geweldig bij jerry:gniffel:
hoe hij met een greep zo die psycho's optilde:gniffel:
Jaah, ik vond het wel jammer dat ze niet na het eten was weggaan, moest onderweg langs de Mac:jammer:

Faith
10-09-2011, 11:36
ik vond hem zo geweldig bij jerry:gniffel:
hoe hij met een greep zo die psycho's optilde:gniffel:
Jaah, ik vond het wel jammer dat ze niet na het eten was weggaan, moest onderweg langs de Mac:jammer:

Vreselijk, terwijl je je verheugd had op visbestilla met 1 garnaal en tien kilo mihoen:gniffel: Daarna een reuze schapenpoot waar nauwelijks zout in zit en die zo droog als een kurk smaakt en bavarois toe waar zoveel fruit om zit terwijl je je verheugd op aardbeien, en dan zit er maar 1 miezerige aardbeitje op:gniffel:

yahya__
10-09-2011, 11:39
ik maak nooit iets leuks mee:moe:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:39
Vreselijk, terwijl je je verheugd had op visbestilla met 1 garnaal en tien kilo mihoen:gniffel: Daarna een reuze schapenpoot waar nauwelijks zout in zit en die zo droog als een kurk smaakt en bavarois toe waar zoveel fruit om zit terwijl je je verheugd op aardbeien, en dan zit er maar 1 miezerige aardbeitje op:gniffel:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
ik heb geleerd eerst thuis uitgebreid te vreten en dan pas te gaan:gniffel:
OMG die schapenpoot is zo verschrikkelijk en dan al dat vet dat er aan geplakt zit, en net als je die laatste aardbei wilt grijpen is er al zo een dikke fathma die haar lelijke vinger in heeft gestopt:moe::moe:

ayalou
10-09-2011, 11:40
:lol::lol:

Pfff waarom moeten ouders in godsnaam hun dochter dwingen te trouwen met iemand die ze niet moet:moe:
Hadden ze haar nou met die turk laten trouwen dan was ze ook niet in jurk en al naar m toe gevlucht Soubhan Allah:jammer:

ayalou
10-09-2011, 11:41
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
ik heb geleerd eerst thuis uitgebreid te vreten en dan pas te gaan:gniffel:
OMG die schapenpoot is zo verschrikkelijk en dan al dat vet dat er aan geplakt zit, en net als je die laatste aardbei wilt grijpen is er al zo een dikke fathma die haar lelijke vinger in heeft gestopt:moe::moe:

Vind t juist leuk om naast dikke Fathma's te zitten, dan kan je tenminste echt kanen,, hoeveel je dan ook eet naast haar lijkt t toch niet veel:hihi:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:42
Pfff waarom moeten ouders in godsnaam hun dochter dwingen te trouwen met iemand die ze niet moet:moe:
Hadden ze haar nou met die turk laten trouwen dan was ze ook niet in jurk en al naar m toe gevlucht Soubhan Allah:jammer:

Bizar he:moe:
Ik zou het als ouder moeilijk vinden maar om haar dan maar te gaan dwingen:moe:
En weet je wat zo vaag was, die turk was een goed gepraktiseerde man, maar die gozer waarmee ze moest trouwen zat tot aan zn kop in het drugsgeld:moe::moe:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:43
Vind t juist leuk om naast dikke Fathma's te zitten, dan kan je tenminste echt kanen,, hoeveel je dan ook eet naast haar lijkt t toch niet veel:hihi:

jaah maar niet als ze dan de laatste aardbei pikt:moe:
moet ook altijd om ze lachen vooral als ze commentaar gaan leveren op alles:gniffel:
en hoe hun dochter of zoon het beter heeft gedaan:hihi:

ayalou
10-09-2011, 11:48
Bizar he:moe:
Ik zou het als ouder moeilijk vinden maar om haar dan maar te gaan dwingen:moe:
En weet je wat zo vaag was, die turk was een goed gepraktiseerde man, maar die gozer waarmee ze moest trouwen zat tot aan zn kop in het drugsgeld:moe::moe:

Ewa dan gaat 't ze alleen om 't geld, het zou me geen pijn doen om mijn dochter met een goede praktiserende turk te laten trouwen,, pff als dat is wat ze wil:roll:

Vind het gewoon niet eerlijk van die ouders:jammer:

ayalou
10-09-2011, 11:49
jaah maar niet als ze dan de laatste aardbei pikt:moe:
moet ook altijd om ze lachen vooral als ze commentaar gaan leveren op alles:gniffel:
en hoe hun dochter of zoon het beter heeft gedaan:hihi:

Ik eet altijd eerst aandbeien dan de rest:haha:

opschappen ze3me:gniffel:

Carpe Diem
10-09-2011, 11:53
Ewa dan gaat 't ze alleen om 't geld, het zou me geen pijn doen om mijn dochter met een goede praktiserende turk te laten trouwen,, pff als dat is wat ze wil:roll:

Vind het gewoon niet eerlijk van die ouders:jammer:

Jaah toch:moe:
Liever een man die zich houd aan de islam dan eentje die alleen aan geld denkt:moe:
Ja maar ze hebben het wel op hun bordje gekregen hoor die dag

Carpe Diem
10-09-2011, 11:54

Ik eet altijd eerst aandbeien dan de rest:haha:

opschappen ze3me:gniffel:

dan zou ik never naast jou willen zitten:ego:
Jaah maar lach me dan wel rot:gniffel:

ayalou
11-09-2011, 12:01
Jaah toch:moe:
Liever een man die zich houd aan de islam dan eentje die alleen aan geld denkt:moe:
Ja maar ze hebben het wel op hun bordje gekregen hoor die dag

Ja maar dit zijn volgens mij mensen die graag aan de buitenwereld showen hoe goed ze 't hebben of in dit geval hoe goed hun dochter terecht is gekomen:jammer:

Ewa is goed,, laat dat hun lesje zijn geweest dan:moe:

ayalou
11-09-2011, 12:03
dan zou ik never naast jou willen zitten:ego:
Jaah maar lach me dan wel rot:gniffel:

Naast mij zou je ook nooit willen zitten,, ik kakel en lach zoveel tijdens 't eten dat ik je dwing naar me te luisteren en niet te eten,,, maar ondertussen eet ik wel door:haha:

Tufa7e
11-09-2011, 06:40
Dat de bruid van de 3amaria afviel.

Tjah, meer niet eigenlijk. Of nja, niet echt vreemde dingen iig.

ayalou
16-09-2011, 09:36
Dat de bruid van de 3amaria afviel.

Tjah, meer niet eigenlijk. Of nja, niet echt vreemde dingen iig.

:haha: meskiene ging ze koppeltje duikelen?

Waren ze dronken ofzo, dat ze haar hadden laten vallen?

Tufa7e
18-09-2011, 03:32
Ze werd door haar neven opgetild, en 2 waren lang en 2 kort. En ze hadden ongelijk verdeeld, toen ze haar wilden neerzetten, zetten een lange en een korte dat ding neer, terwijl de andere 2 haar nog vast hadden, toen viel ze eruit.
Moulay schrikken natuurlijk!

always112
18-09-2011, 10:06
Het ergste dat ik meegemaakt heb op een bruiloft is dat de bruid in een fonteintje viel

Umm_Imran
16-03-2012, 12:18
:lol:

Faith
16-03-2012, 02:44
Het ergste dat ik meegemaakt heb op een bruiloft is dat de bruid in een fonteintje viel

Omg nightmare!! :eek:

Faith
18-05-2012, 12:06
Dit heb ik pas geleden gelezen op een ander forum, heel triest maar ik weet ook niet of ik dit verhaal met een kilo zout moet nemen, want ik dacht: Kifasch? Bruidegom met een mes in zijn sok?:roll:

Broers van de bruidegom kwamen de zaal binnen en gingen bij de vrouwen zitten. Eentje waagde het zelfs de dansvloer op te gaan. Toen de bruid dat zag, dacht ze: nou, laat mijn broer dan ook maar komen. Zo gezegd, zo gedaan. Werden de anderen (broers van de bruidegom) boos, omdat hun vrouwen in de zaal zaten. Alsof de andere vrouwen geen vrouwen waren maar dieren.
Uiteindelijk zijn alle mannen eruit gegooid, ontstond er een vechtpartij op de gang. Bruidegom ging zich ermee bemoeien. Hij had een mes in z'n sok die hij tevoorschijn haalde. Voor de show scheurde hij nog z'n overhemd open Vechtpartij ontzettend uit de hand gelopen. Toen hebben ze (familie van de bruidegom) hun vrouwen snel weggeroepen en de deuren gesloten. Ze wilden ons soort van gijzelen... hadden ze hun vrienden gebeld voor versterking. Bruid was intussen helemaal ingestort, vrouwen en kinderen hysterisch huilen, op de gang werd nog gevochten. Uiteindelijk werd de deur geforceerd en zijn we bevrijd. Bruidje is zo geschrokken dat ze niet meer wilde. Ze wist helemaal niet dat die man zo in elkaar stak. Bruiloft afgeblazen, iedereen naar huis.
Bleek dat het s7ab drugs waren en de halve familie niet spoorde... wist de arme meid niet. Echt geluk bij een ongeluk. Heeft nog een lange nare nasleep gehad. Dit was wel een van de ergste die ik heb meegemaakt.

Umm_Imran
18-05-2012, 11:50
:gniffel:

ayalou
19-05-2012, 11:02
Wat een drama zeg,, dit verhaal geloof ik wel..

Bij mijn ouders om de hoek hebben de familie van de bruid, de bruidegom doodgestoken tijdens t bruidstoet....oke dat waren turken/koerden maar toch :jammer:

Faith
20-05-2012, 11:01
Allahie7fad! Triest...:(