PDA

View Full Version : guillotine

kimo
05-10-2011, 08:27
3 mannen worden onthoofd, Imam, advocaat, physicist. Guillotine stijl.
Imam moet als eerste gaan liggen, en wordt gevraagd wat is jou laalste woord? Imam antwoorde Allah Allah Allah, alleen allah kan mij helpen. en toen lieten ze de touw los van de guillotine ineens stopt de guillotine net voor zijn hoofd.
De gevangenisdirecteur zag dat en zei, laat die man vrij. hij heeft zijn woord gedaan en is gered door zijn god.
Toen kwam de advocaat aan de beurt, en hetzelfde procedure weer. Wat is jou laatste woord? is hem gevraagd.
advocaat antwoorde, helaas ken ik geen god zoals de imam maar ik weet wel wat gerechtigheid is en schreeuwde gerechtigheid, gerechtigheid, gerechtigheid. De beul liet de touw weer los en weer kwam ie maar net tot de advocaats hoofd. en weer zei de gevangenisdirecteur laat de advocaat vrij, gerechtigheid heeft gewonnen.
En toen moest de physicist gaan liggen, en moest hij ook zijn laatste woord zeggen.
De physicist zei het volgende, Ik ken geen god of gerechtigheid maar weet wel waarom de touw altijd voor hun hoofden ging stoppen. de touw is tekort. dus ging een gevangenismederwerker checken en bleek dat de touw echt kort was. en dat hebben ze meteen gefixt en physicist werd meteen onthoofd en heeft geleerd om soms beter je mond dicht te houden.

Sincere
06-10-2011, 10:33
hahaha :gniffel:

IMO
30-10-2011, 08:59
:haha: