PDA

View Full Version : Aan de broederss Anno 2009 -- en nog vele jaren erna inshalah.. ...

liief_prinsesje
11-07-2009, 01:55
Aan de heren,,,,

Wat is de ideale vrouw? Is ze knap,lief,aardig en gehoorzaam? Of is ze een vrouw die kookt,stofzuigt,en dweilt? of is ze toch een vrouw die alles heeft en vooral luistert naar haar man.

Wil je een vrouw net als je moeder dan heb je de laaste optie als keuze.
Maar laat jij je moeder ook alles in haar eentje doen? Help jij haar niet weleens met boodschappen of met het huishouden? Zou je dat dan ook niet bij je eigen vrouw willen doen? ,haar steunen in de dingen die je van haar verwacht. Zou dat niet eerlijk zijn en zou zij dat niet prettig vinden en met plezier de ideale voor jou willen zijn? :cool:

Bij 'ideaal' denken we al gauw aan schoonheid.:boos:Of aan een vrouw die alles voor je doet.Maar heb je ook naar je zelf gekeken en weet je wel wat je allemaal eist van een vrouw. Dat is ons grote probleem we roepen direct van "wij willen een ideale vrouw"".Maar ben je haar ook wel waard? Bestaat ze wel? of beter gezegt kan een vrouw alles aan en moet de man haar niet gaan helpen in de dingen die hij eist? Heb je welleens gedacht,, hoe zit ik in elkaar..? begin bij jezelf,,, kijk eerst of jij wel goed genoeg zal zijn voor je toekomstige,, voordat JIJ het eist,, aan haar!!!!....:grinniken:

ik heb het zelf geschreven hoop dat jullie het goed vinden Groetjjess Prinsessje..:D

ainzohraboy
06-08-2009, 11:01
mijn idealen vrouw moet zuiver in het hart zijn gelooft in de islam en doet ook wat de islam zegt al hoeft dat niet zo extreem te zijn maarja gwn bidden vasten etc. dus die dingen en ze mag ook wel knap zijn togh :fluiten:

miss_21
06-08-2009, 03:34
In een huwelijk gaat het om meer dan alleen uiterlijk en lief zijn.. er zullen zware tijden zijn maar ook mooie tijden. Je moet elkaar respecteren, geduld hebben, elkaar in je waarde laten. het is geven en nemen.

anissa
07-11-2009, 09:55
sommige getrouwde mannen zijn luieriken die alleen maar zagen en zeuren ,
en de hele tijd voor de tv blijven hangen !!!
Want dit is nu het probleem dat vele getrouwde vrouwen hebben!!

endan nog te spreken over het huishouden!
Je kuist alles netjes op!
Het huis blinkt bijna.
je kinderen liggen rustig te slapen,
Je geeft je man eten voorgeschotelt,
na het eten ruim je weer alles netjes op.
Dan wil je gaan slapen maar je man wilt nog tv kijken.
Je geeft hem een kus , en gaat dan slapen.
De volgde de dag word je wakker, je ziet je man zalig slapen met zijn mond open zoals altijd!
Je gaat naar de kinderen , je maakt ze wakker.
Je stopt je kinderen in bad , en kleed ze netjes aan.
Je kinderen lopen naar beneden om iets te eten.
Jij gaat nu eens lekker douchen en omkleden.
Tot je kinderen plots roepen :
" MAMA , WAAROM IS HET HIER ZO VUIL!!"
je schrikt van die woorden,
en haast je naar beneden.
Je blijft met mond naar je woonkamer en keuken staren.
En dan denk je bij jezelf!
" IS DIT EEN HUIS OF EEN BOEDERIJ!!!!!! "
En zo gaat het elke dag verder!!
en dan zeggen de mannen: " Ewa das werk voor de vrouwen, ni voor de mannen!! "
Endan lachen ze er nog bij!:boos:

Als insh"allah mijn toekomiste man zo gaat zij....
NANANLALALAL zonder pardon het HUIS UIT !!!!!!!
wat moeten de kinderen dan wel niet van hem denken!!:boos:
en ik wil ook leven, niet alleen een hele dag stom kuisen,
en wetend dat je straks weer moet kuisen!
Ik wil ook een mooi job hebben,
en genieten van mijn leven!!