PDA

View Full Version : Liefde vind je niet in een verboden relatie

M.O.
25-10-2011, 03:58
Zij en ik, we konden maar geen genoeg krijgen van elkaars gezelschap, 24 uur per dag bij elkaar als de vingers op 1 hand, vijf maanden lang gingen we met elkaar ik dacht er zelfs aan om langs haar ouders te gaan en te vragen om haar hand.

Dus op een dag nam ik haar mee naar de hoge heuvel in het park, de plek waar we vaak uren achter elkaar zaten en waar de uren voorbij gingen als seconden. Ik twijfelde geen seconde, zij moest mijn vrouw worden. Zij kon aan me zien dat ik iets van plan was, mijn plan was haar te vragen of ze het zag zitten om haar hele leven met mij opgescheept te zitten. We gingen zitten en toen ik het vroeg stond ze snel weer op, ze zei mij om haar niet te volgen en liep weg.

Er gingen dagen voorbij zonder haar gezien te hebben of wat van haar te hebben gehoord. Ik miste haar zo erg, ik wist dat iets goed mis zat. Wat het was daar kon ik niet op komen, ik had alleen de hoop dat ze snel terug bij mij zou komen. Maar de dag dat ze terug kwam, kwam maar niet voorbij, het werd me duidelijk, wat zij en ik hadden was voorbij.

Ik had de sleutel tot haar hart, maar de sleutel werd waardeloos, want ze had het slotje veranderd. Haar hart ging niet meer voor mij open, ik begreep het toen ik haar met een ander zag lopen. De puzzelstukjes vielen op hun plek. Mijn hart werd verscheurd in zoveel stukjes dat ik er een paar kwijtraakte waardoor mijn hart nooit meer een geheel kon worden.

Teminste ik dacht dat mijn hart nooit meer een geheel zou worden. Ik was zo onwetend, waar ik mee bezig was, het was allemaal domme tijdverspilling. Ik was nooit alleen met haar zoals ik altijd dacht. Onze geliefde profeet Mohamed(Salla Allahu Allaihi Wasalam) heeft gezegd: "Een man trekt zich niet alleen terug met een vrouw of shaytan is hun derde."

Door ons geloof te praktiseren voelen we de echte liefde, de liefde waar ons hart echt naar verlangt, de liefde die je hebt voor jouw schepper Allah, en de liefde die je van Allah ontvangt, je hart raakt daaraan verslaafd. Die liefde tussen jou en jouw Schepper is het meest belangrijk. Liefde tussen 2 personen dat komt later, Allah op de eerste plek!

Sweetheart'
25-10-2011, 05:11
Dit is echt prachtig geschreven !

M.O.
25-10-2011, 06:01
Dit is echt prachtig geschreven !

Shokran zuster. Bedankt voor het lezen: P

Sweetheart'
25-10-2011, 06:04
Geen dank hoor, trouwens heb je groen gegeven ..!

M.O.
25-10-2011, 06:06
Ook daarvoor bedankt: )

Sweetheart'
25-10-2011, 06:10
Geen dank..:)

ayalou
25-10-2011, 07:50
Mooi...vooral de laatste gedeelte

Heb je dit zelf meegemaakt?

IMO
26-10-2011, 09:17
Mooimoooimoooooooi :love:

M.O.
27-10-2011, 12:17
Mooi...vooral de laatste gedeelte

Heb je dit zelf meegemaakt?

Shokran. Ja wat ik hier zet is allemaal door mij geschreven: )

M.O.
27-10-2011, 12:17
Mooimoooimoooooooi :love:

Shokran, en ook voor het lezen.