PDA

View Full Version : Effe lachenxD

yassie
19-07-2009, 04:15
Moppen! Misschien ken je sommige al...
-------------------------------------------------------------------------------------------
Er is een grote orkaan geweest in Marokko en er zijn 15000 Marokkanen gestorven, de EU heeft besloten om hulp te bieden. De Duitsers sturen vredestroepen. De Engelsen sturen voedsel en de Belgen sturen gewoon 15000 nieuwe Marokkanen
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Een Turk en een Marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekwinkel. De Marokkaan koopt 7 onderbroeken en de Turk 12.
Vraagt de Turk aan de Marokkaan: ewa Sahbi, waarom jij koopt 7 onderbroeken?
Zegt de Mocro: hahaha, je weet toch maandag, dinsdag, woensdag, elke dag vers. Vraagt de Marokkaan zo van: ewa Sahbi, waarom jij koopt 12 onderbroek?
Zegt de Turk: hahaha, je weet toch januari, februari, elke maand vers
------------------------------------------------------------------------------------------
Er was eens een stoere Marokkaan en een chinees. De Marokkaan zegt tegen de chinees: Wie denk je wel niet dat je bent? De chinees antwoord: Mijn naam is Lee... Bruce Lee en wat is jouw naam en jouw probleem waarop de stoere Marokkaan bang antwoord: mijn naam is lah..y. smah lee.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Waarom zet een Marokkaan nooit zijn fiets op slot?
Blijft toch in de familie.
--------------------------------------------------------------------------------------
De Marokkaanse koning ging een keertje naar het platteland, hij zag dat ze helemaal niet voorbereid zijn op zijn bezoek en zag geen vlaggen hangen, op een gegeven moment zag hij een boer naast de weg staan en stopte, hij stapte de auto uit en vraagt de boer: Ken je mij niet? De boer zegt: Nee. De koning zegt: mijn posters hangen overal in cafés en winkels en buiten op straat. Zegt die boer: Oooh, jij bent dus COCA COLA.
Een man komt zijn Soussie vriend die pas geleden is getrouwd tegen in Agadirin in zijn eentje. De man vraagt aan de Soussie wat doe jij hier? De Soussie zegt ik ben op huwelijksreis. Vraagt die vriend: Ën waar is je vrouw? Soussie:'Mijn vrouw?Die let op de winkel!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is een turk op drie vuilniszakken?
Huisbaas.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is een turk in een riool?
Badmeester.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Een dikke zegt tegen een dunne, Telkens als ik jou zie, dan heb ik het idee dat er een hongersnood is in België. Zegt de dunnen tegen de dikke, Telkens als ik jou zie, dan heb ik het idee dat jij daar de oorzaak van bent.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hoe peutert een Belg in zijn neus?
Antw: Hij maakt met zijn vingers een rondje om zijn neus en zegt: "Kom er uit, je bent omsingeld!"
Waarom hebben de Belgen over 50 jaar oorlog met de Nederlanders?
Dan snappen ze onze moppen.
Waarom hebben ze over 51 jaar oorlog met de Fransen?
Ze zijn de verkeerde kant opgegaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Een echtpaar brengt hun vakantie door in Jeruzalem.
Plots sterft de vrouw. De begrafenisondernemer zegt tegen de man.
Voor 5000 euro kunnen we het lijk transporteren naar uw woonplaats.
Maar we kunnen voor 150 euro uw echtgenote hier begraven in Jeruzalem, en dit in heilige grond. De man denkt even na en zegt: Transporteer ze maar naar huis.
Bent U zeker? Vraagt de begrafenisondernemer. U geeft 5000 euro uit terwijl U 4850 euro kunt besparen en je echtgenote wordt begraven in heilige grond.
Luister zegt de man. Jaren geleden werd hier iemand begraven en 3 dagen later is hij herrezen. Ik wil dit risico niet nemen...

miss_21
19-07-2009, 05:53
Hahahah

True
20-07-2009, 01:31
hahaha ze zijn leuk

Oujdiia_
27-07-2009, 09:11
hahah die laatste is echt leuk..

oujdagirl
15-08-2009, 11:15
hahaha