PDA

View Full Version : Ik ben een Illegaal op deze wereld...

M.O.
25-11-2011, 08:38
Ik ben 63 jaar oud en een Illegaal op deze wereld. Ik ben een en al corrupt. Ik heb veel gestolen. Van stukken grond tot aan mensenlevens. De Engelsen hebben mij geholpen aan een vals paspoort in 1948, dus om eerlijk te zijn ben ik gewoon een Illegaal op deze wereld. De meeste weten dat en houden hun mond, anderen die vechten tegen mijn bestaan en roepen dat ik leef op gestolen grond. Voor de eerste groep vrees ik niet, ik vind het allemaal lafaards, maar de tweede groep dat is mijn aartsvijand en die heb ik niet in de hand.

Ik moet eerlijk bekennen, dat ik soms in de nacht geen oog dicht kan doen. Ik lig dan wakker van angst, met de gedachte: wat als de gehele wereld wakker wordt en erachter komt dat mijn paspoort vals is? Dan is het einde verhaal, maar ja dan besef ik weer dat de machtigste man op aarde veel van mij houdt en dat hij altijd voor mij zal vechten in de rechtszaal. Hij heeft immers gezegd dat wie mij bedreigd, Amerika bedreigd. Deze woorden geven mij de moed om door te gaan met alle onmenselijke dingen waar ik mee aan de gang ben.

Bejaarde, Volwassenen, Jong Volwassenen, Kinderen, Baby’s, niemand van hen die aan mij kan ontsnappen, want de president van Amerika houdt heel veel van mij, dus blijf ik doen wat ik doe, heel ontspannen. Ik heb vele mensen vermoord en opgesloten, van deze aardbodem laten verdwijnen het waren voornamelijk moslims, heel soms journalisten uit andere landen die de waarheid over mij aan de wereld wilden tonen. De journalisten van deze tijd die zingen nu wel een toontje lager, ik hoef me over hen geen zorgen meer te maken.

Wie de waarheid over mij durft te vertellen is tegen mij, en die noem ik een antisemiet. Kan ik jou niet de mond snoeren dan wordt je gewoon van de aardbodem gewist. Het was leuk om je eventjes van wat informatie te voorzien, zelfs nu je dit weet ben je machteloos en lach ik me kapot, maar ik haat wel hoe jij blijft vasthouden aan jouw dien. Ik snap niet hoe de meeste van jullie zo geduldig zijn en perfect om kunnen gaan met de pijn die jullie door mij wordt aangedaan. Ik snap jullie moslims niet, maar een ding kan ik jullie wel zeggen: Ik veracht jullie!

De Islam is helemaal geen bedreiging voor de wereld, dat weet ik heel goed. Ik ben de bedreiging voor deze wereld, maar ik moet liegen en bedriegen zodat ik op deze wereld kan blijven voortbestaan. Ik vind het nog lang geen tijd voor mij om mijn biezen te pakken en op te stappen.

Ik ben ontstaan door Leugens en ik zal vergaan door de Waarheid,

Aangenaam kennis met je te maken, mijn naam is: De Staat van Israel

© M.O.

IMO
25-11-2011, 09:26
:love::goedzo:

Sweetheart'
26-11-2011, 12:27
Talent ! :goedzo: