PDA

View Full Version : Jong & Ongewenst Zwanger

M.O.
17-12-2011, 02:17
De woorden wil je met me trouwen lagen op het puntje van zijn tong, zij wist dat en zat daarom op het puntje van haar stoel. Hij hield haar hand vast en liet de woorden los. Zij sprong een gat in de lucht, hij ving haar als een boeket. Het was als een voorstelling uit een romantische ballet.

Aan de verboden relatie waar ze veel last van had kwam nu eindelijk een einde, een betere troost is dat ze getrouwd zal bevallen. Iets wat haar heel goed bevalt. Want wat haar toekomstige man nog niet weet is dat ze zwanger van hem is, omdat ze moeite had met dit te vertellen leefde ze al weken in droefenis. Ze kon al weken niet helder denken, want het baarde haar zorgen dat ze als ongetrouwde tiener een kind zou baren. Nu ze ten huwelijk is gevraagd kan ze die gedachte opgelucht laten varen.

Haar enige dilemma nu is haar vriend vertellen dat ze beiden over een paar maanden gezelschap krijgen. Het vertellen zal ze moeten, want ze kan het niet langer voor hem verzwijgen. Te lang heeft ze geleden, ze vindt het tijd om haar geheim met hem te delen. Geen idee van hoe hij het zal ontvangen besluit ze om het de volgende dag aan hem te vertellen.

De woorden ik ben zwanger van je lagen op het puntje van haar tong, hij wist niet wat ze te vertellen had en zat rustig op zijn stoel. Ze pakte zijn hand vast en de woorden verlieten haar mond, zijn mond viel open hij kon niet geloven wat zijn oren zojuist hoorden. Hij staat op en zegt haar dat hij niets meer met er te maken wil hebben en eindigde zijn zin met: Je bent een kind dat een kind krijgt.

Een traan zwelt op in haar oog, terwijl ze kijkt hoe de man van wie ze zoveel houdt wegloopt. Ze is verbijsterd door zijn reactie en weet zich geen raad, heeft geen steun en toeverlaat. Ze voelt zich in de steek gelaten, er zit zeker een steekje bij hem los hoe kan hij me dit aandoen mompelt ze. Alles loopt toch anders dan ze in gedachten had. Ze loopt naar huis, daar aangekomen trekt ze zich terug in haar kamer.

Ze trekt het niet meer en besluit om zichzelf op te hangen. Daar hangen dan twee jonge levens levenloos aan een touw.

We zien overal op de wereld wel verlaten tienermoeders, alleenstaande moeders. Er worden veel abortussen gepleegd of baby's worden weggegeven voor adoptie, meestal is dit het gevolg van verboden relaties of een simpele one night stand. Seks voor het huwelijk is niet zomaar verboden!

Het goede is in alles wat Allah(Soubhana Wa Ta'Ala) heeft bepaald.

M.O.

Umm_Imran
18-12-2011, 03:01
Me gusta.

ayalou
18-12-2011, 11:33
Dit is 3 jaar geleden gewoon echt gebeurt bij een meid in de buurt :jammer: