PDA

View Full Version : Liefde vind je niet op straat

M.O.
27-12-2011, 01:16
Ze liep voorbij mij ik wist niet wat ik zag, met mijn mond open volgde ik haar met mijn ogen, opeens gaf ze haar hoofd een onverwachte draai, op heterdaad betrapt, dat ik haar checkte, ik zag dat ze lachte daardoor verdween de schaamte en steeg de zelfvertrouwen in mij.

Iets in mij zei dat ik haar niet moest laten gaan en achter haar aan moest gaan. Voor ik het wist maakten mijn benen grote stappen richting de mooie dame die veel leek op de vrouw uit mijn dromen, verward, omdat ik haar nu in de echte wereld rond zie lopen.

Gedachtes gaan rond in mijn hoofd, dat dit een goede einde beloofd. Anders dan bij een berg is zij mooier van dichtbij. Ik loop naast haar en vraag haar waar ze naar toe gaat, ze schudt met haar hoofd, ik stop en terwijl ze doorloopt zie ik haar op een man aflopen die haar met open armen ontvangt, het enige wat ik vang is de blik in zijn ogen die mij zegt, dat ik beter snel weg kan lopen.

Ik draai me snel om en loop de andere kant op, beter draai ik snel weer bij, want dit is zo niet mij. Hoe kon ik zo dom zijn geweest, om achter een vrouw aan te lopen waar ik niets van af weet, het was de duivel die haar zo mooi liet verschijnen voor mijn ogen en mij woorden influisterde waardoor hij mij verleidde om haar te volgen.

Vanaf nu volg ik mijn hart en verstand, en niet meer het gefluister dat lokt naar het duisternis, ik loop liever een vertraging op zodat ik de trein richting De Hel mis. Allah is met de geduldigen, dus zal ik geduldig wachten op de vrouw met wie ik mijn leven zal delen. Want velen maken de fout en daten erop los, nemen relaties en eindigen met diepe littekens in hun hart, die niet weg te krijgen zijn, voorkom de pijn en wees geduldig!

M.O.

Sweetheart'
27-12-2011, 03:24
Helemaal waar ..en alweer prachtig geschreven!

always112
27-12-2011, 05:27
Zoals altijd, mooi geschreven!

tamazight_girrl
29-12-2011, 06:27
Prachtig geschreven up.

IMO
30-12-2011, 12:36
:love: