PDA

View Full Version : De tijd gaat snel, gebruik haar wel!

M.O.
27-01-2012, 12:19
Mijn ogen rollen naar de klok. Is het al zo laat, ik laat mezelf vallen op het bed dat alleen op een late tijdstip mijn gezelschap geniet. Ik word gevangen door het bed dat altijd in mijn kamer klaar ligt, ik lig comfortabel waardoor ik na enkele minuten staren naar het plafond al aan het slapen ben.

Verloren tijd in mijn slaapstand, ik zal het wel inhalen als er een morgen is insha Allah. 6:00, bismi Allah genoeg tijd besteed aan mijn bed nu is het tijd voor het gebed dat me energie geeft om de dag goed te beginnen. De laatste tijd lukt dit zonder problemen ik hoop dat het niet tijdelijk is en mijn leven lang het gebed verricht op haar juiste tijdstip.

Ik weet dat ons verblijf op aarde maar tijdelijk is, dus tijdens mijn verblijf op de aardbol probeer ik ver weg te blijven van tijdverspilling, zodat al het onnozele me niet naar de bol stijgt. Ik kijk naar de wijzer op de klok, de uren vliegen voorbij, de klok tikt maar 1 kant op dat leer je met de tijd.

Ik voel me goed op dit ogenblik, geen reden om vooruit te blikken op wat er komt, want je weet niet wat er komt. En je weet nooit wanneer het jouw tijd is, waarbij je ziel terugkeert naar haar Heer, Allah de Almachtige. Dus wie wijs is benut zijn tijd goed, bezig met de Koran en de Soennah steek er tijd in en versterk onze Oummah. Want wij als gemeenschap maken moeilijke tijden mee, de wereld lijkt zich tegen ons te keren. Agenten die onze zusters die in een burka rondlopen mogen beboeten of arresteren, wat is het volgende? Alle mannen die hun baarden moeten scheren?

Ik denk dat artikel 6 van de Nederlandse grondwet niet meer zoveel betekent, haar betekenis is verloren gegaan met de tijd. Het is de hoogste tijd om voor onze rechten op te komen, niet geschoten is altijd mis. En volgens mij hebben wij ongeveer 1.5 miljard kansen om te schieten. Wij moeten het heft in handen nemen, de tijd is rijp.

Wees niet iemand die alleen op tijd komt als iedereen te laat is.

M.O.

Umm_Imran
27-01-2012, 12:35
:goedzo:

always112
28-01-2012, 01:39
Mooi!