PDA

View Full Version : een man had een ezel

Beanichie
16-04-2009, 10:23
een man had een ezel...en hij parkeerde die ezel voor een hotel en ging zelf in die hotel (die man he)
dus volgende dag.. ziet hij dat zn ezel weg was..

en hij wist niets te doen ging hij stiekem terug naar dat hotel en ging onder een bed slapen in een van de kamers.. toen kwam een bruidspaar binnen..
zei de bruidegom tegen de bruid..

owh mijn schat.. ik zie heel nador in jouw mooie ogen.. (in t marokkaans klinkt uiteraard weer mooier enzo hihi) hoor je die man onder 't bed..
ewa gza of je mijn ezel ergens ziet.. :rolleyes:

True
16-04-2009, 10:27
Ahoj ahoj kapitein:D

miss_21
26-05-2009, 04:01
een man had een ezel...en hij parkeerde die ezel voor een hotel en ging zelf in die hotel (die man he)
dus volgende dag.. ziet hij dat zn ezel weg was..

en hij wist niets te doen ging hij stiekem terug naar dat hotel en ging onder een bed slapen in een van de kamers.. toen kwam een bruidspaar binnen..
zei de bruidegom tegen de bruid..

owh mijn schat.. ik zie heel nador in jouw mooie ogen.. (in t marokkaans klinkt uiteraard weer mooier enzo hihi) hoor je die man onder 't bed..
ewa gza of je mijn ezel ergens ziet.. :rolleyes:

:lachen:

jeblia
27-05-2009, 10:26
Hahahahhahahahahahahah!!!

Beanichie
06-08-2009, 09:37
:Deen soussie belt 112 en vraagt of ze terug willen bellen

Beanichie
06-08-2009, 09:43
Een marokkaan en een nederlander fietsen na het uitgaan naar huis. Natuurlijk doet de voorlicht van de marokkaan het niet. Komt een agent: Ja jongen, je licht doet het niet. Dat wordt lopen he? Waarop de marokkaan; Ja dat heb ik ook geprobeert maar dan doet ie het ook niet!

Beanichie
06-08-2009, 09:50
:scheren:een marokkaan wilde zijn buurmeisje versieren maar hij wist niet wat te zeggen tegen haar, dus hij vroeg raad aan zijn vriend 'het is simpel je moet haar mooie woorden toe fluisteren, dus bv als je haar ziet met een mooie boeket bloemen in haar hand , zeg je mnine chriti lward yal warda? een vroege ochtend ging de berkani brood kopen en kwam hij de buurmeisje tegen met een fles melk hij zegt mnine chriti lahlib yal baq'ra deze is erg

Imaneexx
09-09-2009, 12:08
:scheren:een marokkaan wilde zijn buurmeisje versieren maar hij wist niet wat te zeggen tegen haar, dus hij vroeg raad aan zijn vriend 'het is simpel je moet haar mooie woorden toe fluisteren, dus bv als je haar ziet met een mooie boeket bloemen in haar hand , zeg je mnine chriti lward yal warda? een vroege ochtend ging de berkani brood kopen en kwam hij de buurmeisje tegen met een fles melk hij zegt mnine chriti lahlib yal baq'ra deze is erg

Wahahaha wlh deze is goed :lachen:

nadia_power
09-09-2009, 02:43
:lachen: :lachen:

sanae_magrbialady
09-09-2009, 07:49
wauhahahahah wat zyn ze GOED!!!:lachen::lachen: