PDA

View Full Version : Wat mis je het meeste?

zinazina
15-09-2009, 02:41
Ik mis mijn oma die gisteren precies 4 jaar geleden is overleden.

Moge allah haar met Janaat el firdaws belonen amine

ojone_jamila
15-09-2009, 06:30
Ik mis mijn oma die gisteren precies 4 jaar geleden is overleden.

Moge allah haar met Janaat el firdaws belonen amine

Allahoema Amine op jouw doua.

Het klinkt raar maar het is waar. Ik mis mijn echte vader (Allahie rahmoe) die ik nooit ontmoet heb het meeste. Iedere dag zit ik de te denken van hoe zou het zijn als hij nog leefde? leefde ik dan gelukkig? Of nog ongelukkiger dan ik nu ben? Allah weet het beste. Als ik kijk naar andere mensen kijk die hun vader hebben en wat hun vader allemaal doen voor hun kinderen, word ik altijd zo emotioneel dan denk dat mijn leven gemakkelijk was geweest. Estaghfirollah dat ik daaraan denk terwijl Allah swt zo heeft bepaald. Elhamld alles heeft een reden en dat weet alleen Allah swt.

Ik verricht iedere salaat doea voor hem en voor alle overledene mensen.

Moge Allah swt een plekje in het Paradijs vrijmaken voor alle overledene moslims en hun zondes vergeven en hun gezicht, hun handen, hun voeten en hun hart de noor laten stralen in het graf. Allahoema Amine ya Rab.

zinazina
15-09-2009, 02:08

Het klinkt raar maar het is waar. Ik mis mijn echte vader (Allahie rahmoe) die ik nooit ontmoet heb het meeste. Iedere dag zit ik de te denken van hoe zou het zijn als hij nog leefde? leefde ik dan gelukkig? Of nog ongelukkiger dan ik nu ben? Allah weet het beste. Als ik kijk naar andere mensen kijk die hun vader hebben en wat hun vader allemaal doen voor hun kinderen, word ik altijd zo emotioneel dan denk dat mijn leven gemakkelijk was geweest. Estaghfirollah dat ik daaraan denk terwijl Allah swt zo heeft bepaald. Elhamld alles heeft een reden en dat weet alleen Allah swt.

Moge Allah swt een plekje in het Paradijs vrijmaken voor alle overledene moslims en hun zondes vergeven en hun gezicht, hun handen, hun voeten en hun hart de noor laten stralen in het graf. Allahoema Amine ya Rab.
:huilen: Aah zus moge allah jou heel veel sbar geven en allaho ma amine over de du3a die je hebt gedaan.

True
15-09-2009, 07:27
Mijn ontbijt in de ochtend.

Imaneexx
15-09-2009, 11:44

Amine ya Rabi

nerd
16-09-2009, 12:37
Ik mis het meeste mijn Land Marokko, ik vind echt jammer dat we in andere landen moeten leven en dat we overal als allochtonen worden gezien zowel in Nederland of in Marokko.

IK mis ook het gevoel van een eigen land hebben!

Imaneexx
16-09-2009, 12:03
Ik mis het meeste mijn Land Marokko, ik vind echt jammer dat we in andere landen moeten leven en dat we overal als allochtonen worden gezien zowel in Nederland of in Marokko.

IK mis ook het gevoel van een eigen land hebben!

Ja dat is waar, we hebben geen eigen land.. we gaan zelf een eigen land oprichten :D

Issam
16-09-2009, 07:29
Ik mis ook mijn Oma heel erg

oujdagirl
16-09-2009, 10:05
ik mis mijn oma en opa allah rahm3oum
me oma was 5jaar geleden overleden en me opa vorig jaar:huilen::huilen:

Gznaya
18-09-2009, 07:08
ik mis mijn neef die 11-09-09 is overleden allah ira7moe:(

zinazina
18-09-2009, 08:11
Inna lillahi wa inna alayhi raji on voor alle moslim doden

oujdagirl
18-09-2009, 10:45
ik mis mijn neef die 11-09-09 is overleden allah ira7moe:(

allah rahmou
hij is pas overleden:(

True
19-09-2009, 06:45
Is niet zo best als we het over mensen hebben die er niet meer zijn. Iedereen mist wel iemand die er niet meer is, vraagt alleen maar om verdriet.

najat28
22-09-2009, 12:23
Ik mis mijn oma en mijn oom allahjarahmoe die afgelopen mei overleden zijn.Inscha'allah heeft Allah swt hen het paradijs geschonken.

True
22-09-2009, 12:44
Ik mis mijn oma en mijn oom allahjarahmoe die afgelopen mei overleden zijn.Inscha'allah heeft Allah swt hen het paradijs geschonken.

amien inschallah

najat28
22-09-2009, 12:52
amien inschallah

Inscha'allah dank je

recepten
22-09-2009, 01:28
Inshallah en Amine voor alle du3as die jullie hebben gedaan

nadia_power
22-09-2009, 12:15
ik mis de vreugde...........

Imaneexx
22-09-2009, 12:21
Ik mis de oude tijden

_Noor_
25-01-2010, 09:03
Allahie r7am zjamie3 almuslimien insha'Allah.
Jullie hebben jullie oma's behda gekend. Ik heb er geen een gekend. :( Ik heb alleen één opa gekend die overleed toen ik 12 jaar was Allah ie re7moe. :(

La Dunyaa
29-01-2010, 03:36
ow lieve mensen laten we nu niet droevig zijn , ik mis ook heel veel mensen , mijn oma , mijn nonkels die ik heel lief had , overgrootvader en moeder , .......

maar weet je in plaat van droevig doen , kunnen we beter voor hun dua verrichten en weet we zullen allemaal sterven tot de dag des oordeels inshallah !!!!

eker3ie
31-01-2010, 03:18
Ik mis mijn oom Mohammed :(.

zinazina
31-01-2010, 07:59
Allah yerhamhom allemaal en mogen allah hun belonen met het paradijs inshallah

eker3ie
31-01-2010, 09:35
Allah yerhamhom allemaal en mogen allah hun belonen met het paradijs inshallah

Inshallah Amine! Dankjewel zuster. Dat vrolijkt me weer een beetje op:kusje:

wereldvrouw
08-02-2010, 09:59