PDA

View Full Version : - ' Hoeveel ben je tegenwoordig kwijt aan een bruiloft?

Umm_Imran
06-10-2012, 05:50
Ik zag op M.NL bedragen voor €2.000 alleen al aan zaal voorbij komen :eek:.

- Nee, ik ga niet trouwen. En als ik sommige bedragen lees, wil ik niet eens trouwen O_O.

broederrr
07-10-2012, 03:06
Te veel..

Zo veel, dat de man grijs ziet op zijn 21ste..

zinazina
07-10-2012, 02:40
Mensen houden van showen

Umm_Imran
07-10-2012, 05:19
Te veel..

Zo veel, dat de man grijs ziet op zijn 21ste..
#Forever Alone :haha:.

Mensen houden van showen
Of mensen vangen graag geld. Sommige zijn echt kierewiet. € 2.000 alleen al aan zaal of eten? Of dat mensen dat durven te vragen. A'udhu Billaah!

Karmosiaa
07-10-2012, 10:24
Jaaa msekien die mannen, meeste betalen zij toch en sommige vrouwen alleen maar ik wil dit en dat en dit. Alleen maar alles showen, eigenlijk is die bruiloft voor de mensen niet voor je zelf. Je zit alleen naar ze te kijken hoe ze zitten te feesten voor jou. Jij zit op die stoel te stressen wrm die dat doet en die foto's maakt en bla blaa. Weeetje wat probleem is met mensen van tegenwoordig, ze snappen niet dat een goedkopere bruiloft gezegender is. Als je het klein houd en iets goedkoper ben je al gelijk een zjoe3. Sommige geven aan 1 dag, eigenlijk alleen 8/9 uurtjes bijna 20 000 euro uit..

Umm_Imran
08-10-2012, 09:48
Juistem!
Voor mij hoeft dat hele circus niet. Ik wil gewoon een klein feestje met familie en mensen die dicht om ons heen staan, niet wahed hele clownsvoorstelling.
Maar zelfs als je dat wil dan zit je gauw over de € 2.000 euro, want er zijn diensten die echt zjoe3 zijn. En dan moet je ook nog eens reiskosten betalen.
:moe:.

broederrr
08-10-2012, 05:04
#Forever Alone :haha:.

haha, ziet er wel naar uit

Karmosiaa
08-10-2012, 10:44
Juistem!
Voor mij hoeft dat hele circus niet. Ik wil gewoon een klein feestje met familie en mensen die dicht om ons heen staan, niet wahed hele clownsvoorstelling.
Maar zelfs als je dat wil dan zit je gauw over de € 2.000 euro, want er zijn diensten die echt zjoe3 zijn. En dan moet je ook nog eens reiskosten betalen.
:moe:.

Jaa idd is allemaal heeel duur. Majaa onze familie is al super groot, en als je de een uitnodigt moet je de ander ook uitnodigen anders is hsoumaa. Ik denk dat veel wel die dure bruiloft willen, want je trouwt ze3ma 1 keer in je leven, hopend van wel insha allah. Maar toch zoo duur hoeft ook weer niet, kan je beter ergens anders aan uitgeven

Umm_Imran
09-10-2012, 09:46
haha, ziet er wel naar uit
Heeft niemand je 10 jaar geleden verteld dat je moest sparen =O.

Jaa idd is allemaal heeel duur. Majaa onze familie is al super groot, en als je de een uitnodigt moet je de ander ook uitnodigen anders is hsoumaa. Ik denk dat veel wel die dure bruiloft willen, want je trouwt ze3ma 1 keer in je leven, hopend van wel insha allah. Maar toch zoo duur hoeft ook weer niet, kan je beter ergens anders aan uitgeven
Hmm, maar dan kan je alsnog simpel doen toch? Gewoon niet teveel uitgeven aan al die circusdingen. Die kosten inderdaad kapot veel geld. Hier is het zo dat als jij bent uitgenodigt voor iemands bruiloft, mensen er automatisch van uit gaan dat jij ze ook weer terug uitnodigt. En als je dat niet doet, omdat je klein doen en alleen je familie uit nodigt, dan worden ze boos :moe:.

Karmosiaa
09-10-2012, 11:32
Heeft niemand je 10 jaar geleden verteld dat je moest sparen =O.

Hmm, maar dan kan je alsnog simpel doen toch? Gewoon niet teveel uitgeven aan al die circusdingen. Die kosten inderdaad kapot veel geld. Hier is het zo dat als jij bent uitgenodigt voor iemands bruiloft, mensen er automatisch van uit gaan dat jij ze ook weer terug uitnodigt. En als je dat niet doet, omdat je klein doen en alleen je familie uit nodigt, dan worden ze boos :moe:.
Ja precies, lukt bijna niet als je het klein wilt houden. Stel je familie is al heel groot. En dan worden ze boos als je niet uitnodigt en nodigen ze je ook niet meer uit. Gaan ze praten, wrm heeft ze me niet uitgenodigd ik ken haar, ben haar familie blaa blaa hahahah

Karmosiaa
09-10-2012, 11:32
Majaa hahahha

Umm_Imran
10-10-2012, 07:22
Indeed!
Khair in-shaa Allaah.

broederrr
10-10-2012, 07:37
10 jaar geleden..

Jawel, alleen ik heb geen rekening gehouden met de inflatie die de ouders ieder jaar op de schouders van de mannen leggen..

Umm_Imran
10-10-2012, 08:56
Oh.
Da's balen.
Dan weet je het nu!

broederrr
11-10-2012, 05:01
Nu beginnen met sparen !

IMO
11-10-2012, 09:28
Nu beginnen met sparen !

:giechel: