PDA

View Full Version : Partner van je dromen.

True
19-09-2009, 05:36
Iedereen wil uiteindelijk trouwen en samen wonen en kinderen nemen, huisje boompje beesje zoals alle andere mensen.

IK vraag mij af of jullie liever een partner uit Nederland willen of liever eentje van Marokko en waarom je er voor kiest.

Ik zelf heb toch liever een dame uit Nederland omdat we dan gewoon op een lijn zitten en we begrijpen elkaar makkelijker.

recepten
19-09-2009, 05:58
UIT NEDERLAND of niet hahahaha zeker uit Nederland geen zin in die moeite

Issam
19-09-2009, 06:05
Uit Nederland of Belgie

Imaneexx
19-09-2009, 06:25
Uit Nederland of België.. nooit eentje uit marokko

nerd
19-09-2009, 06:37
Heel vaak kom ik mooie meisjes in Marokko tegen enzo, maar nee hoor geef me maar een meisje uit Nederland, Belgie of duitsland gewoon lekker dichtbij

nadia_power
19-09-2009, 07:36
ik wil gewoon uit nl, geen zin om 2 tot 3 jaar te w8 tot dat hij hier is, dat duurt veel te lang.

True
19-09-2009, 07:46
Uit Nederland of Belgie

bedankt meicro

oujdagirl
19-09-2009, 09:30
uit nl of belgie

najat28
21-09-2009, 11:24
Ik uit NL dan is hij niet zo afhankelijk van mijn

recepten
22-09-2009, 12:08
We zijn het duidelijk met elkaar eens haha

sousie
22-09-2009, 12:22
phel phel:d alles met lmkteb :) ila bra allah radi tjiebha hta f china machi rir marokko :d:d

recepten
22-09-2009, 12:27
phel phel:d alles met lmkteb :) ila bra allah radi tjiebha hta f china machi rir marokko :d:d

Dat klopt wel alles is met elmekteb.

Maar wat denk jij waar gaat je gevoel naar toe welke kies je van de 2

sanae_magrbialady
22-09-2009, 06:26
ik heb lieverd een uit nederland mjaah is Elmaktab,,,papieren regelen enzeu is lastig

zinazina
22-09-2009, 06:58
eentje uit Nederland en het liefst nog eentje uit hetzelfde stadje waar ik woon hahaha mana Marokko

najat28
22-09-2009, 10:45

wah handak alhak bakie gie chinwi,:D

sousie
22-09-2009, 11:23
Dat klopt wel alles is met elmekteb.

Maar wat denk jij waar gaat je gevoel naar toe welke kies je van de 2

belgie of nl:),, enals ik er geen vind dn marokko:d het komt goed inchllh:) ina allah ma3a asabirien x

sousie
22-09-2009, 11:24
wah handak alhak bakie gie chinwi,:D

:d:d ewa dakshi li bka xD

recepten
22-09-2009, 11:34
belgie of nl:),, enals ik er geen vind dn marokko:d het komt goed inchllh:) ina allah ma3a asabirien x

Wijs gesproken :cool:

sousie
22-09-2009, 11:40
Wijs gesproken :cool:
:d x

Issam
22-09-2009, 11:43
Echt raar niemand die za3ma van plan is om een vrouw of een man uit Marokko te halen???

sousie
22-09-2009, 11:45
Echt raar niemand die za3ma van plan is om een vrouw of een man uit Marokko te halen???

nee chouf iedereen denkt vn zahma papieren ens en dt duurt lang,, mr alsjij tg vn die gene houd dn doe je alles vr die ofne. mrja ik denk er hellemaal niet aan hier of marokko x lmkteb is lmkteb punt:d

Issam
22-09-2009, 11:51
Ja dat zeg ik nou ook Liefde heeft geen grenzen.

Maar ik heb ook gewoon voor Nederland/Belgie gekozen omdat ik de meiden van hier beter vind dan de meiden van Marokko

sousie
22-09-2009, 11:55
Ja dat zeg ik nou ook Liefde heeft geen grenzen.

Maar ik heb ook gewoon voor Nederland/Belgie gekozen omdat ik de meiden van hier beter vind dan de meiden van Marokko

nee brada zo moet jij egt niet denken, ik woon hier maar ongeveer 4jr in belgie ik ben in marokko op gegrooid dus ik weet alles over dr enook over hier, ds het zelfd,,overal heb je slecht meiden en goeie meiden dus, dt heet met terbia te maken x

Imaneexx
23-09-2009, 10:54
Ja daar heb je wel gelijk in sousie, maar ik ken veel meiden die zijn in belgië komen wonen, hun zijn veel erger dan de meiden die hier zijn geboren.. hun zijn al die vrijheid enzo niet gewoon in marokko.. maar ja liefde maakt blind zou ik zeggen..
en alles is almekteb

sousie
23-09-2009, 07:48
Ja daar heb je wel gelijk in sousie, maar ik ken veel meiden die zijn in belgië komen wonen, hun zijn veel erger dan de meiden die hier zijn geboren.. hun zijn al die vrijheid enzo niet gewoon in marokko.. maar ja liefde maakt blind zou ik zeggen..
en alles is almekteb

jaa ds waar,.wnt die zijn niet goed opgevoed, tarbia is belangrijk ;) x li kayhashem bina ou kaykhaser soum3at l islam allah ithaseb m3ah. koul wahed ou razkou, radi tzawjou inchllh allemaal :) x

zinazina
23-09-2009, 07:52
Ik wil liever gewoon een man hebben die mij goed begrijpt en ik kan niet zo goed opschieten met die mannen van Marokko.

Het belangrijkste vraag zal toch altijd blijven trouwt ie met mij om wie ik ben of om mijn papieren

sousie
23-09-2009, 08:01
Ik wil liever gewoon een man hebben die mij goed begrijpt en ik kan niet zo goed opschieten met die mannen van Marokko.

Het belangrijkste vraag zal toch altijd blijven trouwt ie met mij om wie ik ben of om mijn papieren

aan een kant ds zo rare ;d wnt als jij met een man vn marokko gaat trouwen, dn gt hij denken vn ewa hna mzawjien alleen vr papiere :d x pff lhoub howa koulchi bash ikamlou hayathom b sa3ada:) x hsan lik tzawji hier:d ngoulha lik, ena kbert f marokko ou 3araf alles:) x

aminaatjuh
23-09-2009, 08:01

juist ja vind ik ook:)

zinazina
23-09-2009, 08:02
aan een kant ds zo rare ;d wnt als jij met een man vn marokko gaat trouwen, dn gt hij denken vn ewa hna mzawjien alleen vr papiere :d x pff lhoub howa koulchi bash ikamlou hayathom b sa3ada:) x hsan lik tzawji hier:d ngoulha lik, ena kbert f marokko ou 3araf alles:) x

:grinniken: Zie je dank je wel

aminaatjuh
23-09-2009, 08:02

ewa tbarkellah 3liek:D ervaren he?

zinazina
23-09-2009, 08:03

En wat ga jij doen mijn buurvrouwtje??

sousie
23-09-2009, 08:05

haha la la :d ewa ik weet gwn hoe die mensen vn dr denken dus:d pfff eigenlijk hta ena brit ntzwajjjjjjjjjjj:d x

aminaatjuh
23-09-2009, 08:12
En wat ga jij doen mijn buurvrouwtje??

wanneer nu wolah?

aminaatjuh
23-09-2009, 08:12
haha la la :d ewa ik weet gwn hoe die mensen vn dr denken dus:d pfff eigenlijk hta ena brit ntzwajjjjjjjjjjj:d x

ewa hoeveel jaar ben je dan?:)

zinazina
23-09-2009, 08:13
Met wie ga je trouwen uit Nederland/Belgie of Marokko en stem op de poll

aminaatjuh
23-09-2009, 08:15
Met wie ga je trouwen uit Nederland/Belgie of Marokko en stem op de poll

heb gestemd:)

zinazina
23-09-2009, 08:16
Duidelijk iedereen wil lekker makkelijk trouwen zo te zien haha

sousie
23-09-2009, 08:18
ewa hoeveel jaar ben je dan?:)

18jr:d en jij ? ouder yek xD

aminaatjuh
23-09-2009, 08:21
18jr:d en jij ? ouder yek xD

hahahah ben 19 maar jij bent nog tbarkellah jong om te trouwen wolahiellah jongens van tegenwoordig willen vroeg trouwen man haha

Issam
23-09-2009, 08:23
Is een goede leeftijd om alvast een meisje te zoeken en zodat je haar goed kan leren kennen

sousie
23-09-2009, 08:25
19 mziane:) xnee ik wil gwn een serieus relatie vnaf nu beginnen :) ik heb lhmdlh niet zoveel fouten gedaan. tarbia mziane, er zijn sommig denken zo vn eerste tksira alles en drna trouwen, tfoee 3la tarbia, hta kayrawnoha mziane 3ad kaybriw itzwjou:s x

aminaatjuh
23-09-2009, 08:26
Is een goede leeftijd om alvast een meisje te zoeken en zodat je haar goed kan leren kennen

nee man voor een meisje vind ik dat al vroeg laat staan voor de jongen. alle jongens zeggen zulke dingen maar goed iedereen zijn eigen mening:D

zinazina
23-09-2009, 08:27
Ik ben 19 en al verloofd !! niet mij aanvallen nu he hahaha

aminaatjuh
23-09-2009, 08:27
19 mziane:) xnee ik wil gwn een serieus relatie vnaf nu beginnen :) ik heb lhmdlh niet zoveel fouten gedaan. tarbia mziane, er zijn sommig denken zo vn eerste tksira alles en drna trouwen, tfoee 3la tarbia, hta kayrawnoha mziane 3ad kaybriw itzwjou:s x

hahaha wolahiela 3andek elhak nta 3andek lhdor djel nas kbar he?:)

aminaatjuh
23-09-2009, 08:28
Ik ben 19 en al verloofd !! niet mij aanvallen nu he hahaha

hahaha mabrouk wanneer ga je trouwen inschallah?:kusje:

zinazina
23-09-2009, 08:31
Ik denk op mijn 21

Maar mijn mannetje loopt soms wel een beetje te haasten hihi

sousie
23-09-2009, 08:31
hahaha wolahiela 3andek elhak nta 3andek lhdor djel nas kbar he?:)

ja dt is zo, ou baki kaygouloha, die vinden dt niet hchouma ofs.mskina wahd meisje katsena zolang bash tzawaj ou ijiha een man li ken m3a 1000000 vrouwen :s x ds tg zielig x mrja weinig li kayfakrou x

Issam
23-09-2009, 08:32
Wat ik bedoel is dat je een meisje goed moet leren kennen alvorens je denkt aan trouwen.

Ik ben zelf net 20 en denk helemaal niet aan trouwen maar denk wel van hopelijk leer ik een goede en serieus meisje kennen waarmee ik over 3 of 4 jaar mee kan gaan trouwen

aminaatjuh
23-09-2009, 08:35
ja dt is zo, ou baki kaygouloha, die vinden dt niet hchouma ofs.mskina wahd meisje katsena zolang bash tzawaj ou ijiha een man li ken m3a 1000000 vrouwen :s x ds tg zielig x mrja weinig li kayfakrou x

erg man:(

aminaatjuh
23-09-2009, 08:36
Wat ik bedoel is dat je een meisje goed moet leren kennen alvorens je denkt aan trouwen.

Ik ben zelf net 20 en denk helemaal niet aan trouwen maar denk wel van hopelijk leer ik een goede en serieus meisje kennen waarmee ik over 3 of 4 jaar mee kan gaan trouwen

ben het helemaal met je eens:D

sousie
23-09-2009, 08:37
erg man:(

ma inchllh koul wahed radi ikhalas lou allah 3la ked nia dyalou :) x inchllh tzwajiee xp

Issam
23-09-2009, 08:38
Je bent wel heel erg snel met trouwen vind ik Zinazina pas maar op met wat je doet.

Neem een stap pas als je zeker van bent!

aminaatjuh
23-09-2009, 08:40
ma inchllh koul wahed radi ikhalas lou allah 3la ked nia dyalou :) x inchllh tzwajiee xp

inschallah thanx jij ook inschallah:D

zinazina
23-09-2009, 08:41
Je bent wel heel erg snel met trouwen vind ik Zinazina pas maar op met wat je doet.

Neem een stap pas als je zeker van bent!

Ik weet had het ook nooit zo gepland, maar het is een hele rustige jongen met me3kol

aminaatjuh
23-09-2009, 08:43
Ik weet had het ook nooit zo gepland, maar het is een hele rustige jongen met me3kol

machallah 3liek oe 3lieh:kusje:

zinazina
23-09-2009, 08:47
machallah 3liek oe 3lieh:kusje:

:knuffelen: dank je wel schat Inshallah kom jij ook zo een goede jongen tegen Inshallah.

aminaatjuh
23-09-2009, 08:48
:knuffelen: dank je wel schat Inshallah kom jij ook zo een goede jongen tegen Inshallah.

inschallah:)

Issam
23-09-2009, 08:51

Je hebt genoeg goede jongens Hamdollah en genoeg goede meisjes.

Maar vergeet niet heel veel mannen zijn ineens anders als je met hun samenwoont.

aminaatjuh
23-09-2009, 08:52
Je hebt genoeg goede jongens Hamdollah en genoeg goede meisjes.

Maar vergeet niet heel veel mannen zijn ineens anders als je met hun samenwoont.

en hoe weet jij dat?

Issam
23-09-2009, 09:06
Dat weet ik doordat ik heel veel vrouwen kennen in mijn buurt die msaken nog jong en zijn gescheiden en als je hun vraagt waarom ben je gescheiden.

Antwoord: hij is heel anders dan ik dacht hij was altijd zo lief voor me werd nooit boos op me kreeg alles van hem wat ik wou en nu we samenwonen is hij veranderd in een beest die de macht wil hebben.

Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn maar je hebt ook van deze soort mannen heel veel

aminaatjuh
23-09-2009, 09:09
Dat weet ik doordat ik heel veel vrouwen kennen in mijn buurt die msaken nog jong en zijn gescheiden en als je hun vraagt waarom ben je gescheiden.

Antwoord: hij is heel anders dan ik dacht hij was altijd zo lief voor me werd nooit boos op me kreeg alles van hem wat ik wou en nu we samenwonen is hij veranderd in een beest die de macht wil hebben.

Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn maar je hebt ook van deze soort mannen heel veel

ooh je maakt me wel bang hahaha:tonguitsteken:

Issam
23-09-2009, 09:14
ooh je maakt me wel bang hahaha:tonguitsteken:

Niks om bang van te worden hahaha.

dat is slechts maar 1 op de 20 ofzo voor de rest zijn het allemaal wel goed mannen hamdollah.

Een tip kijk naar hoe hij met zijn zus of zusje omgaat uit daar kan je al heel snel achterhalen hoe hij over vrouwen denkt.

aminaatjuh
23-09-2009, 09:16
Niks om bang van te worden hahaha.

dat is slechts maar 1 op de 20 ofzo voor de rest zijn het allemaal wel goed mannen hamdollah.

Een tip kijk naar hoe hij met zijn zus of zusje omgaat uit daar kan je al heel snel achterhalen hoe hij over vrouwen denkt.

mmmmmh goei tip thanx. als ik iemand leuk vind dan ga ik het zeker doen:D

recepten
23-09-2009, 09:16
woow woow we hebben hier een trouw expert heb nooit gedacht dat je zo serieus was meicro!!

aminaatjuh
23-09-2009, 09:22
woow woow we hebben hier een trouw expert heb nooit gedacht dat je zo serieus was meicro!!

hahhaha zeg dat wel:lachen:

Issam
23-09-2009, 09:23
Ja ben heel vaak niet serieus, maar een vrouw pijn doen en alleen achter laten doet me ook pijn.

Mijn Ouders zijn ook gescheiden dus ik weet precies hoe het zit en hoe het voelt

aminaatjuh
23-09-2009, 09:25
Ja ben heel vaak niet serieus, maar een vrouw pijn doen en alleen achter laten doet me ook pijn.

Mijn Ouders zijn ook gescheiden dus ik weet precies hoe het zit en hoe het voelt

ooh erg man allahie3auen

recepten
23-09-2009, 09:27
Ja klopt, Hamdollah bestaan er nog goede mannen.

aminaatjuh
23-09-2009, 09:29
Ja klopt, Hamdollah bestaan er nog goede mannen.

hamdoelah:)

sousie
23-09-2009, 09:31
inschallah thanx jij ook inschallah:D
ds graag gedaan xx merci xx

aminaatjuh
23-09-2009, 09:34
ds graag gedaan xx merci xx

mmm bien bien hahahaha:lachen:

najat28
25-09-2009, 12:35

Jij toch hahaah, en NL is vol haahahahha grapje hoor en nee liever 1hier te veel verschillen met 1 van daar en jij hier.

Issam
25-09-2009, 12:52
Jij toch hahaah, en NL is vol haahahahha grapje hoor en nee liever 1hier te veel verschillen met 1 van daar en jij hier.

Ik echt never nooit.

Ik heb het niet zo met mensen vandaar

liief_prinsesje
25-09-2009, 03:19
hollandaaa

Yasminaa
25-09-2009, 09:27
België of Nl ...:D

najat28
25-09-2009, 11:12
:d:d ewa dakshi li bka xD

Ala agoya alajstar:D

La Dunyaa
26-09-2009, 08:25
Haha interesseerd me echt niet !!!
het belangrijkste is dat die goede karakten en hart heeft , knap en veel van islam afweet en bidt dat is voor mij het belangrijkste
en dat hij aan werk geraakt maarjah mektab

La Dunyaa
26-09-2009, 08:30
en snap niet waarom jullie zo denken
ok het is wel moeilijk hij kent het land niet de taal en blablabla
maar moeilijk gaat ook hoor , dit kan hij of zij allemaal leren

je hebt in belgie of nederland goede en slechte mannen of vrouwen en in marokko juisthetzelfde
hangt gewoon van persoon tot persoon

hoeveel vrienden en vriendinnen ken ik wel niet en als we over dit onderwerp praten dan zeggen ze met iemand van marokko trouw ik noooooit of met familie trouw ik ook nooooit

maar paar jaar later zie je ze trouwen met iemand van marokko of familie of weet ik veel

mensen het enigste wat je eigenlijk moet vragen aan allah dat je gaat trouwen met een praktiserende goede man of vrouw dat is het ALLERBELANGRIJKSTE of hij nu van hier is of van marokko of van AMERIKa
who cares ?!

recepten
26-09-2009, 09:15

je hebt in belgie of nederland goede en slechte mannen of vrouwen en in marokko juisthetzelfde

hoeveel vrienden en vriendinnen ken ik wel niet en als we over dit onderwerp praten dan zeggen ze met iemand van marokko trouw ik noooooit of met familie trouw ik ook nooooit

maar paar jaar later zie je ze trouwen met iemand van marokko of familie of weet ik veel

mensen het enigste wat je eigenlijk moet vragen aan allah dat je gaat trouwen met een praktiserende goede man of vrouw dat is het ALLERBELANGRIJKSTE of hij nu van hier is of van marokko of van AMERIKa
who cares ?!

Helemaal mee eens

oujdagirl
27-09-2009, 02:34

who cares ?!

je hebt helemaal gelijk alles is mektab met wie je later gaat trouwen

True
27-09-2009, 03:25

who cares ?!

Dat is idd niet het belangrijkste, waar hij/zij vandaan komt. Liefde maakt blind en het kan overal gebeuren. Zelf persoonlijk wil ik graag op een lijn zitten en elkaar makkelijker kunnen begrijpen en ik denk dat het beste voor me is om een vrouw van hier te nemen, nederland of Belgie.

La Dunyaa
02-10-2009, 02:17
:) !

SweetestTroublemaker
07-12-2009, 05:50
Liever eentje uit Nederland, die begrijpt alles hier enz. Je hoeft niet alles opnieuw uit te leggen. En de levenstyle hier is anders dan in Marokko. Ik heb geen zin om me aan te passen.

En ik vertrouw die gasten zoiezo niet, de meeste trouwen voor dat papiertje.
Dan pas gaan ze echt een leventje hier leiden vrouwen hozzelen enz. Zo denk ik.

Maaar ik ga niet zeggen NOOIT eentje uit Marokko, want ik weet niet wat elmekteb me zal brengen.

Maar het liefst als het echt allemaal aan mij ligt, dan gewoon eentje uit Nederland.

tamazight__01
07-12-2009, 11:20
Ik wil graag iemand die de Nederlandse taal beheerst...
Iemand uit marokko, waarmee ik berbers moet gaan praten.. Gaat niet zo perfect.
Heb een beetje achterstand haha.
Mohimm, als je iemand uit marokko wilt halen, gaat het ook zeer moeilijk.

miss_21
19-12-2009, 12:44
Als hij je maar gelukkig maakt he

Amazigh
21-12-2009, 03:39
unanieme stemming:lachen:

Disaster
21-12-2009, 03:45
Ik wil er toch maar 1tje van nederland.. Wie weet wil die van marokko alleen maar trouwen voor papieren en houdt hij niet eens van je...:D

Imaneexx
21-12-2009, 06:28
Ik wil er toch maar 1tje van nederland.. Wie weet wil die van marokko alleen maar trouwen voor papieren en houdt hij niet eens van je...:D

Daar heb je helemaal gelijk in, en hun mentaliteit is helemaal anders, dus liever eentje van hier :D

La Dunyaa
16-01-2010, 05:49
ow mensen , ik wil jullie later toch wel zien met wie jullie gaan trouwen
maar i koen gair inshallah , inshallah zullen jullie allemaal iemand vinden die met jullie een leven opbouwt op de weg van allah (swt)

Imaneexx
17-01-2010, 03:08
ow mensen , ik wil jullie later toch wel zien met wie jullie gaan trouwen
maar i koen gair inshallah , inshallah zullen jullie allemaal iemand vinden die met jullie een leven opbouwt op de weg van allah (swt)

Amin inchallah, :kusje:

Amazigh_riffia
02-03-2010, 02:13
Ik uit NL dan is hij niet zo afhankelijk van mijn

maar is wel handig, eentje uit marokko
als hij stoer doet, zeg je gwn zied yallah terug naar marokko jij:lol:

anoniempje
05-04-2010, 02:25
Ik wou ook altijd iemand uit nl maar we hebben niks zelf in de hand.
Ben namelijk mijn droomvent tegen gekomen in marokko...
Alles is elmaktab dus zeg nooit nooit.
En mensen doen ook altijd zo denigrerend over mensen uit marokko..
Alsof het ze allemaal om de papieren gaat.
En ook dat als ze eenmaal hier zijn je de baas over ze kan spelen..
Het blijven mensen..
Mohim alles is elmaktab...

eker3ie
05-04-2010, 02:31
Iedereen wil uiteindelijk trouwen en samen wonen en kinderen nemen, huisje boompje beesje zoals alle andere mensen.

IK vraag mij af of jullie liever een partner uit Nederland willen of liever eentje van Marokko en waarom je er voor kiest.

Ik zelf heb toch liever een dame uit Nederland omdat we dan gewoon op een lijn zitten en we begrijpen elkaar makkelijker.

Even kijken of je sjans hebt, ayemchoem:grinniken:

True
05-04-2010, 07:26
Ik wou ook altijd iemand uit nl maar we hebben niks zelf in de hand.
Ben namelijk mijn droomvent tegen gekomen in marokko...
Alles is elmaktab dus zeg nooit nooit.
En mensen doen ook altijd zo denigrerend over mensen uit marokko..
Alsof het ze allemaal om de papieren gaat.
En ook dat als ze eenmaal hier zijn je de baas over ze kan spelen..
Het blijven mensen..
Mohim alles is elmaktab...

Indd:)

Even kijken of je sjans hebt, ayemchoem:grinniken:

:grinniken:

najat28
06-04-2010, 06:36
maar is wel handig, eentje uit marokko
als hij stoer doet, zeg je gwn zied yallah terug naar marokko jij:lol:

Nooit meer lieverd, ik wil niet meer op die manier trouwen.Heb het al meegemaakt en niet voor de 2de x

Tufa7e
19-04-2010, 12:25
** Nll 0ff Belgiié :D
Diié Uiitt Mar0kk0 M0ett Jé Papiierenn V00rr D0enn,,
Zé Sprekenn Geenn Nederlandss
Ewá Gá Dann Maarr 0pp Z0ekk Naarr Eenn Baann
Enn Zé ZiiJnn Helé Anderé Maniierr Vann Levenn Gewendd.
Diié Uiitt Nederlandd Hebbenn All Papiierenn (( Alss Hett G0edd iiS :lachen: )) && Sprekenn (( Beh00rliiJkk )) Nederlandss,, Enn Hebbenn H0peliiJkk All Eenn Baann :P

Maarjá,, Jé Kann H00gg && Laagg Spriingenn,,
Alless iiS Mektabb ;) **

Lala
13-05-2010, 09:14
Ik zou toch voor een Praktiserende moslim hier in Belgie of Nederland kiezen.
1. Omdat ik gewoon niet weet of hij met mij wilt trouwen uit zichzelf of voor papieren. Dat weet je gewoon niet, pas als je bij elkaar woont of met elkaar leeft..
2. Ook omdat ik niet goed tmazight kan praten, ja je kan het wel leren. Maar toch is het anders, je moet er altijd tmazight meepraten, enja oke de man kan ook wel Nederlands gaan leren, maarjaa dat duurt toch wel even vooraleer hij het helemaal onder de knie heeft..
3. En ook natuurlijk omdat het allemaal langg duurt voor hij papieren krijgt en sommige mannen van Marokko hebben een andere gedachtengang..(dat weet ik uit ervaring).

Maaar zoals al gezegd is geweest. ALLES IS MEKTEB. Dus ik ga niet zahmak zeggen ik MOETTT met iemand van hier trouwen,anders trouw ik niet dit dat.. want Allah oe a3lem wat er gaat gebeuren of met wie ik zal trouwen..

bilal1996
13-05-2010, 10:02
Nederland of Belgie