PDA

View Full Version : Vrouwen Vs Vrouwen

MohamedVsTheWorld
15-09-2013, 03:13
De vrouwen van nu kunnen beter zeuren, dan hun kinderen opbeuren. De vrouwen van nu vangen liever een man met geld in plaats van een man die hun hart vangt. Echte liefde, dat kan de vrouw van vandaag niets schelen, zij wil slapen in mooie grote huizen met luxe bedden. De vrouw van vandaag kan beter geld opmaken dan bedden. Zij kan beter op andere mannen dan op haar kinderen letten. Als haar hand jeukt wilt zij dat je eroverheen wrijft met flappen geld zodat zij kan shoppen met jou hard verdiende geld. Wat eten voor je klaarmaken na een zware werkdag, dat kan ze niet of heeft ze geen zin in, het enige wat ze doet is luieren thuis in elk hoek als een huisspin. Ze verroert geen vin, wat ten koste gaat van het gezin.

Je vindt de vrouwen laat in de club dansen met een glas gevuld met duivelse drank die ze vrolijk in de lucht heffen, de mannen kijken vrolijk vanaf een afstand toe, omdat ze straks wat dronken vrouwen kunnen misbruiken, iets wat ze goed beseffen. Ze lijken hun plek hier op aarde te zijn vergeten, feesten er op los, lijken op losgeslagen wilde beesten. Wanneer zullen deze vrouwen beseffen dat ze fout bezig zijn?

De vrouwen van nu lijken vergeten te zijn hoe heilig ze zijn, kuisheid bewaren? Nee joh, zegt ze, ik kan me niet inhouden kijk al die mannen die naar me staren, ze houden van me. Dame toch, dat ze naar je kijken wilt niet zeggen dat je jezelf aan ze moet geven. Maar ja, als de vrouwen van vandaag Britney Spears, Lady Gaga en Beyonce als hun voorbeeld nemen, dan is dit de manier waarop ze gaan leven. Deze televisie vrouwen zijn nep, als de traan van een actrice. Alsnog is het de levens stijl van deze televisie vrouwen waar de vrouwen voor kiezen.

Maar dan is er nog de praktiserende moslim vrouw, die een prachtige vrouw is. De vrouw die rood wordt, alleen al bij de gedachte om onbedekt de straten te belopen. De vrouwen die Aisha(Radia Allahu Anha), Mariam(Radia Allahu Anha) en Khadija(Radia Allahu Anha) als hun voorbeeld nemen. En zo geslaagd gaan door het leven. De vrouwen die geen aandacht hechten aan een vreemde man, en als ze getrouwd zijn alle aandacht besteden aan hun man.

De vrouw die Allah op elke manier tevreden wilt stellen, de vrouw die haar plek op aarde kent, en de gedragsregels met betrekking tot haar man zijn haar ook bekend. Om deze reden houdt haar man zielsveel van haar, omdat hij weet dat zijn vrouw de perfecte vrouw is voor hem, en de perfecte moeder is voor hun kinderen. Nooit zal hij verkeerd tegen zijn prachtige vrouw spreken, wanneer ze elkaar aankijken zie je hun ogen spreken. De praktiserende moslim vrouw die het wereldse leven de rug toekeert, dit is een prachtige vrouw.

MohamedVsTheWorld

zinazina
16-09-2013, 02:11
Sooooo trueeee