PDA

View Full Version : hollander, turk en marokkaan.

mocro
23-12-2009, 10:28
Een Hollander, Turk en Marokkaan willen van Amsterdam naar Berlijn.
ze willen niet in de auto maar helikopter van een vriend, maar er is een probleem de helikopter kan slechts 2 personen tegelijk meenemen. (dus 1 van hun en de bestuurder). want er is een plaats voor de bestuurder en 1 van hun de twee andere kunnen er dan wel bij maar dat is gevaarlijk en als ze worden gezien word de helikopter van de vriend afgepakt. Dus hij zegt ik neem jullie om de beurt mee.

De Hollander, Turk en Marokkaan spreken af dat de Hollander zegt ik ga als eerst maar dan gaan de Turk en Marokkaan stiekem ook mee. Ineens komt hun vriend aan en zegt wie gaat eerst en de Hollander zegt ikke!!! De Hollander gaat erin en de Marokkaan en Turk ook, hun vriend stijgt op en rijd.

kwartier later......
De Marokkaan en Turk denken dat als ze zeggen wij zijn er ook dan t de vriend dan zegt okeej blijf dan toch maar liggen. dus ze roepen hun vriend dat ze er zijn, ineens zegt de vriend wat doen jullie hier!!! de 2 allochtonen antwoorden: ajoh maakt niet uit rij gewoon. maar nee de vriend wil geen risico nemen en zegt: twee van jullie moeten eruit springen. De Marokkaan zegt: ik gun jullie wel ik spring, hij springt en hangt aan de helikopter (aan die ijzeren ding van de helikopter ik weet niet hoe die heet maar is 1 links 1 rechts waar de heli op staat) de turk zegt ik ga hem wel achterna hij springt en houd aan de voeten van de Marokkaan vast. De Hollander zegt in zichzelf: zo aardige vrienden ik spring ook dan is het eerlijk. Daarna springt de Hollander ook en hij houd vast aan de oksels van de Turk en ja dat stinkt dus de Hollander laat los en valt naar beneden. De Marokkaan zegt tegen de turk: laat dan los en de Turk zegt nee. De Marokkaan zegt okeej ik ga een liedje zingen: Ga3 Ga3 Ga3 zoubida, Ga3 Ga3 Ga3 zoubida, Ga3 Ga3 Ga3 zoubida hij is klaar de Turk zegt zo goed en wat nu. De Marokkaan zegt ga je niet klappen voor mij en de Turk klapt voor hem en valt naar beneden.

:lachen::lachen::lachen::lachen::lachen::lachen:

miss_21
23-12-2009, 10:41
leuk mop..

http://images.google.nl/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://www.mysites.nl/upload2/sharona/416306.jpg&usg=AFQjCNGzeFizGM3IOhi2EuBlPIPcIlRnbA

Ik wens je een veel plezier op Zoubida

Wassima
08-01-2010, 04:39
wohahahahah een leuke mop!!!!:)

Imaneexx
08-01-2010, 05:57
Hahah, Ja indrd die is echt leuk