PDA

View Full Version : welke stijl heb jij

La Dunyaa
19-04-2009, 02:15
ben jij iemand die skiny draagt of lange rokken etc..... vertel :banan:

Soum_Berkaniia
19-04-2009, 03:54
Euhm, ik ben meer van de pantalon broeken en jurkjes..
Ik draag geen spijkerbroeken...
En jij...?

La Dunyaa
19-04-2009, 03:57
ik draag meestal gewone broeken met een truitje of rokje , zomer : linnen broek met kleedje ,

ik draag wel spijker maar heeel heeel heeel weinig , 1x in de maand of 2
ik doe er wel een kleedje bovenop:banan:

najat28
19-04-2009, 03:58

Ik hou van 3kwart rokjes,skinnybroek,jurkjes en nog vele leuke dingen

La Dunyaa
19-04-2009, 03:59
leuk , draag jij hoofddoek :D

najat28
19-04-2009, 04:05
leuk , draag jij hoofddoek :D

ja ik draag een hoofdoek alhamdolillah

La Dunyaa
19-04-2009, 04:06
ow ja heb je op die andere topic gestuurd :o

miss_21
19-04-2009, 05:05

ohh wat vind ik dat vreselijk die gizoe broekjes, echt geen gezicht, vooral als je hoofdoek draagt, echt geen gezicht

ik draag alltijd pantalonen met bloes en V halstruitje of een leuke jurkje erbij, zulke dingen

Oujda_girl
19-04-2009, 06:47
Skinny, rokjes, jurkjes..

najat28
19-04-2009, 09:40
ohh wat vind ik dat vreselijk die gizoe broekjes, echt geen gezicht, vooral als je hoofdoek draagt, echt geen gezicht

ik draag alltijd pantalonen met bloes en V halstruitje of een leuke jurkje erbij, zulke dingen

wauahahhaah itamsoemt met je gizoe broek hahahaah ik vind ze heerlijk zitten, die tijd van pantalons heb ik gehad hahaahahahah

miss_21
19-04-2009, 09:43
wauahahhaah itamsoemt met je gizoe broek hahahaah ik vind ze heerlijk zitten, die tijd van pantalons heb ik gehad hahaahahahah

wollah het lijken net gizoe broeken, van boven vol en beneden skyni:haha: ik vind dat echt niks, sorry en dan hebben ze meestal nog van die zadel riemen erop, oerlelijk:poetsen:

najat28
19-04-2009, 09:44
wollah het lijken net gizoe broeken, van boven vol en beneden skyni:haha: ik vind dat echt niks, sorry en dan hebben ze meestal nog van die zadel riemen erop, oerlelijk:poetsen:

hahahha mijn moeder noemt het tabjast en agyoer hahaahahah

najat28
19-04-2009, 09:45
maar ja smaken verschillen he gelukkig maar anders zagen we allemaal hetzelfde uit.Dat moet je ook natuurlijk niet hebben

WonderPrincess
22-04-2009, 05:40
Skinny, rokjes, jurkjes, blousjes, truitjes :smile:.

Amel
23-04-2009, 11:49

als je een goed figuur hebt en een dure merk broek spijkerbroek koopt.
zit het niet als een wortelpeentje.

ik zelf draag voor me werk mantelpakjes en pantalon.
vrije tijd netjes spijkerbroeken zeker, maar nooit ordinair
ik vind prikkelen mag, maar nooit goedkoop kleden.

miss_21
24-04-2009, 12:09
als je een goed figuur hebt en een dure merk broek spijkerbroek koopt.
zit het niet als een wortelpeentje.

ik zelf draag voor me werk mantelpakjes en pantalon.
vrije tijd netjes spijkerbroeken zeker, maar nooit ordinair
ik vind prikkelen mag, maar nooit goedkoop kleden.

ja idd, maar laten we eerlijk zijn, som lopen er een paar rond dan denk je oh iemand aub schiet me neer!!!! zo een strake broek en dan van die rode schoenen die bij je tenen een openig hebben (vreselijk mijn god) en dan zo zadelriem rond hun heupen, en dan nog eens hoofdoek er bij, ja sorry maar dat gaat te ver, moet je of geen hoofdoek dragen of verander je kleding styl. want dat is echt een schande voor de meiden die hoofdoek wel om de juiste reden dragen

Aad el Berkani
24-04-2009, 12:16
ja idd, maar laten we eerlijk zijn, som lopen er een paar rond dan denk je oh iemand aub schiet me neer!!!! zo een strake broek en dan van die rode schoenen die bij je tenen een openig hebben (vreselijk mijn god) en dan zo zadelriem rond hun heupen, en dan nog eens hoofdoek er bij, ja sorry maar dat gaat te ver, moet je of geen hoofdoek dragen of verander je kleding styl. want dat is echt een schande voor de meiden die hoofdoek wel om de juiste reden dragen

Zulke wijven moet je gewoon midden in de stad vloeren :boxing: !

miss_21
24-04-2009, 12:20
Zulke wijven moet je gewoon midden in de stad vloeren :boxing: !

ik vloer niemand, ze vloeren zich zelf door zich zo te kleden, je schaad alleen je zelf, als vrouw hoor je je gewoon te bedekken

Aad el Berkani
24-04-2009, 12:35
ik vloer niemand, ze vloeren zich zelf door zich zo te kleden, je schaad alleen je zelf, als vrouw hoor je je gewoon te bedekken

ik kan daar echt niet tegen ik ga altijd helemaal los tegen ze :praten: vooral hier in rotterdam ben ik fulltime bezig !

miss_21
24-04-2009, 12:38
ik kan daar echt niet tegen ik ga altijd helemaal los tegen ze :praten: vooral hier in rotterdam ben ik fulltime bezig !

nee ik zeg er nooit wat van, ze zullen toch alleen maar denken ja ze is jaloers! wat ik dus nie ben!!! vind het echt niet mooie, ieder zijn eige ding zeg ik alltijd

Amel
24-04-2009, 12:43

zeg veel over jou dan over hen.

wat ben jij beter dan dat crash:hardlachen:

Aad el Berkani
24-04-2009, 12:49
zeg veel over jou dan over hen.

wat ben jij beter dan dat crash:hardlachen:

begrijp nog steeds niet hoe ze zo de deur uitkomen ?

Amel
24-04-2009, 12:58

waarom val jij ze dan lastig? ze moeten je juist niet eens opvallen.

miss_21
24-04-2009, 12:58

Dat zal ik je vertellen!!
We leven nu in een tijd waar dochters echt letterlijk schijt aan hun ouders hebben, vroeger werd het nog stiekem gedaan, maar nu ho maar het is meer zo van ja accepteer het maar of ik ben weg. Nou die ouders meskien die denken beter we houden onze mond want anders is ze weg en dat is pas een fdiha!! soms zie ik wel een meiden met HUN MOEDER ERBIJ gewoon zo erbij lopen, dan denk ik als je dan echt geen respect hebt voor je zelf, in allah de naam dan wel voor je moeder die je 9maanden heeft gedragen, een helse bevaling heeft moeten meemaken en je heeft gebracht tot waar je nu bent?? ik zie dat echt zo vaak, die ouders die hebben tegenwoordig echt niks meer te zeggen!! over hun eigen dochters, ze zijn allemaal bang dat ze dan nog erger gaan doen, roken, geslachtsgemeenschap voor het huwelijk en uitgaan is tegenwoordig helemaal niet erg meer!!!!! is gewoon normaal!! ja een jongen gaat toch ook uit?? waarom ik dan niet. Nou echt op dat moment denk ik schiet me neer AUB, in wat voor tijd leven we nu eigelijk, het maakt me bang, want laten e eerlijk zijn, dit is detijd waar de profeet v.z.m.h over heeft gesproken! geen schaamte meer, vrouwen en mannen zijn niet meer te onderscheiden, ouders zijn bang voor hun kinderen en niet andersom?? ik hou echt me hart vast voor wat er nog gaat komen.

Aad el Berkani
24-04-2009, 01:11
waarom val jij ze dan lastig? ze moeten je juist niet eens opvallen.

Nogmaals ik woon in rotterdam !!! daar lopen er alleen maar van dat soort types waar je ook kijkt je kan niet zeggen dat je ze niet ziet moet ik nu met een blind doek de straat op ?

Aad el Berkani
24-04-2009, 01:14
We leven nu in een tijd waar dochters echt letterlijk schijt aan hun ouders hebben, vroeger werd het nog stiekem gedaan, maar nu ho maar het is meer zo van ja accepteer het maar of ik ben weg. Nou die ouders meskien die denken beter we houden onze mond want anders is ze weg en dat is pas een fdiha!! soms zie ik wel een meiden met HUN MOEDER ERBIJ gewoon zo erbij lopen, dan denk ik als je dan echt geen respect hebt voor je zelf, in allah de naam dan wel voor je moeder die je 9maanden heeft gedragen, een helse bevaling heeft moeten meemaken en je heeft gebracht tot waar je nu bent?? ik zie dat echt zo vaak, die ouders die hebben tegenwoordig echt niks meer te zeggen!! over hun eigen dochters, ze zijn allemaal bang dat ze dan nog erger gaan doen, roken, geslachtsgemeenschap voor het huwelijk en uitgaan is tegenwoordig helemaal niet erg meer!!!!! is gewoon normaal!! ja een jongen gaat toch ook uit?? waarom ik dan niet. Nou echt op dat moment denk ik schiet me neer AUB, in wat voor tijd leven we nu eigelijk, het maakt me bang, want laten e eerlijk zijn, dit is detijd waar de profeet v.z.m.h over heeft gesproken! geen schaamte meer, vrouwen en mannen zijn niet meer te onderscheiden, ouders zijn bang voor hun kinderen en niet andersom?? ik hou echt me hart vast voor wat er nog gaat komen.

heel erg logisch :smile2:

miss_21
24-04-2009, 01:15
heel erg logisch :smile2:

Allahhi koefel3ouwen waha:smile2:

Aad el Berkani
24-04-2009, 01:18
Allahhi koefel3ouwen waha:smile2:

wollahilah .. de einde der tijden komt eraan !

miss_21
24-04-2009, 01:19
wollahilah .. de einde der tijden komt eraan !

dat zeker ja:smile2:

Aad el Berkani
24-04-2009, 01:24
dat zeker ja:smile2:

:koud:

miss_21
24-04-2009, 01:29
:koud:

ik ga slapen mensen. slaaplekker allemaal en tot morgen inshallah, mocht ik hier iemand hebben gekwetst dan bied ik mijn oprechte excuses aan:smile:

Aad el Berkani
24-04-2009, 01:31
ik ga slapen mensen. slaaplekker allemaal en tot morgen inshallah, mocht ik hier iemand hebben gekwetst dan bied ik mijn oprechte excuses aan:smile:

Slaap lekker :hug:

La Dunyaa
27-04-2009, 06:44

hahah gelijk heb je , in het begin droeg ik dat ook allemaal maar sinds ik mijn hoofddoek draag is mijn kledingstijl veranderd , ik heb wel een skinny maar draag er een kleedje bij tot aan de knieen :hehe:

La Dunyaa
27-04-2009, 06:46

je hebt helemaal gelijk meid , amaaai moest ik zo doen bij men moeder , ten eerste krijg ik niet over mijn hart , en men moeder zou me gewoon doden :egyptedans::smile:

miss_21
27-04-2009, 01:45
je hebt helemaal gelijk meid , amaaai moest ik zo doen bij men moeder , ten eerste krijg ik niet over mijn hart , en men moeder zou me gewoon doden :egyptedans::smile:

gekker kan het echt niet worden!

La Dunyaa
27-04-2009, 03:43
hahaha