PDA

View Full Version : oppassers nodig?

miss_libanees
10-03-2010, 04:17
salaam alikoem wa rahmatoelahi wa barakatoehoe,

hebben jullie oppassers nodig voor een bepaalde gelegenheid dan zijn jullie bij oppassers jellabies op het juiste adres. want wij zorgen ervoor dat het bruidspaar op hun gemak kunnen feesten en niets aan hun hoofd moeten hebben.
dus als jullie iemand nodig hebben contacteer ons door een privé bericht te sturen.

salaam alikoem wa rahmatoelahi wa barakatoehoe

miss_libanees
21-03-2010, 07:08
salaam alikoem iedereen,

oppassers nodig voor bepaalde gelegenheden dan zijn jullie bij oppassers jellabies op het juiste adres.
iemand nodig pm ons dan en laten we jullie daarna iets weten...

as salaam alikoem wa rahmatoelahi wa barakatoehoe...

:cool:

True
22-03-2010, 06:31
Ik had een paar vragen: passen jullie ook s nachts op en hoeveel kost het en hoe oud is die gene die oppast

eker3ie
22-03-2010, 08:44
Ik ben een betere oppasser, gratis en voor niets:D!

najat28
04-04-2010, 12:30
Ik had een paar vragen: passen jullie ook s nachts op en hoeveel kost het en hoe oud is die gene die oppast

wauahahahaha, wallah sek gatarrrrrrrrrrr:lol:

najat28
04-04-2010, 12:32
Ik ben een betere oppasser, gratis en voor niets:D!

hahahhaahah bij jou zou ik niet eens mijn kind aan toe vertrouwen:D

najat28
04-04-2010, 12:33
Het lijkt me best wel leuk om dat te doen,maar marokkaans kindertjes zijn heel moeilijk om op te passen.

miss_libanees
07-04-2010, 02:11
salaam alikoem wij zijn oppassers die op kinderen oppassen op feestgelegenheden meer niet... dus al die andere met hun belachelijke commentaar hou het gewoon bij jullie...

anoniempje
08-04-2010, 12:37
salaam alikoem wij zijn oppassers die op kinderen oppassen op feestgelegenheden meer niet... dus al die andere met hun belachelijke commentaar hou het gewoon bij jullie...

Nou zo een persoon zou ik dus never nooit met mn kinderen laten..
Meid je flipt em nu al laat staan met kinderen om je heen:boos:

eker3ie
08-04-2010, 05:11

Kan het ook vriendelijk alsjeblieft:D?

najat28
08-04-2010, 05:19
Nou zo een persoon zou ik dus never nooit met mn kinderen laten..
Meid je flipt em nu al laat staan met kinderen om je heen:boos:

Itamsoemt, ahmoed maschie flippen:D

najat28
08-04-2010, 05:21

hahahah ewamsoem, sek trohad gasgar anes:grinniken:

Open een topic, en vraag of er meiden zijn die op je willen passen.Kan je heerlijk aan de fruithap:grinniken:

True
09-04-2010, 06:49
hahahah ewamsoem, sek trohad gasgar anes:grinniken:

Open een topic, en vraag of er meiden zijn die op je willen passen.Kan je heerlijk aan de fruithap:grinniken:

Zou gewoon wat info willen hebben. Maar het hoef al niet meer na haar laatste reactie.

miss_libanees
11-04-2010, 04:19
het gaat nu wel om je reacties die jullie zetten niet om de kinderen... meer niet ik zei enkel hou jullie commentaar gewoon bij jullie meer niet... maar blijkbaar begrijp je dat niet...

anoniempje
11-04-2010, 04:50
het gaat nu wel om je reacties die jullie zetten niet om de kinderen... meer niet ik zei enkel hou jullie commentaar gewoon bij jullie meer niet... maar blijkbaar begrijp je dat niet...

Nee je zei belachelijke comentaar..
iemand die op kinderen past moet toch geduld hebben..
en niet door het lint gaan:boos:

najat28
11-04-2010, 07:17
Zou gewoon wat info willen hebben. Maar het hoef al niet meer na haar laatste reactie.

wauahahaha meskin, ewa ja zo een reactie wordt je niet blij van:D

Als je ooit een oppas nodig hebt voor je kind(eren)dan stel ik me wel voor je op:lachen:.Ik ben de beste oppasser ooit!

najat28
11-04-2010, 07:18
Nee je zei belachelijke comentaar..
iemand die op kinderen past moet toch geduld hebben..
en niet door het lint gaan:boos:

Daar heb je gelijk in, nu begrijp ik waarom je geen kinderen wilt:grinniken:
je hebt gewoon geen geduld:tonguitsteken:

anoniempje
11-04-2010, 07:21
Daar heb je gelijk in, nu begrijp ik waarom je geen kinderen wilt:grinniken:
je hebt gewoon geen geduld:tonguitsteken:

Ja ik denk dat ik ze non stop bij de oppas zou dumpen:lol:

najat28
11-04-2010, 07:26
Ja ik denk dat ik ze non stop bij de oppas zou dumpen:lol:

hahhhahahhahaah ewa dan zal ik beter geen kinderen nemen, als je het zo gaat doen ga je ze een trauma van hun leven bezorgen:lol:

True
11-04-2010, 09:16
wauahahaha meskin, ewa ja zo een reactie wordt je niet blij van:D

Als je ooit een oppas nodig hebt voor je kind(eren)dan stel ik me wel voor je op:lachen:.Ik ben de beste oppasser ooit!

Ik zou nooit mijn kinderen bij een oppasser achter laten, als het moet dan breng ik ze wel bij mijn ouders of haar ouders.

najat28
11-04-2010, 11:06
Ik zou nooit mijn kinderen bij een oppasser achter laten, als het moet dan breng ik ze wel bij mijn ouders of haar ouders.

Mooi gezegd wallah, een betere oppasser is er niet.Tegenwoordig is niemand te vertrouwen.

p.s, het was maar een grapje hoor:gek:

bilal1996
18-05-2010, 10:23
Misschien wil Najat oppas:lol:sen

najat28
18-05-2010, 10:38
Misschien wil Najat oppas:lol:sen

Wauhahahah ja hoor, ik wil best wel op je passen hoor.Als je ervoor zorgt wel lief te zijn en niet te veel om aandacht gaat vragen.

Amazigh
19-05-2010, 01:59
Het is een Libanees. Ze is snel boos joh, straks begint ze baby's te slaan omdat ze niet stoppen met huilen.

najat28
19-05-2010, 06:37
Het is een Libanees. Ze is snel boos joh, straks begint ze baby's te slaan omdat ze niet stoppen met huilen.

Die neigingen heb ik soms ook, maar slaan nee.Ik zou nooit een baby slaan.als een baby/kind huilt moet je juist gaan kijken waarom hij/zij huilt.En kind huilt niet zo maar hoor.

bilal1996
19-05-2010, 10:52
Najat ik zeg niet mij maar degene die het willen

najat28
19-05-2010, 11:02
Najat ik zeg niet mij maar degene die het willen

Weet ik, maar ik wil op jou passen:grinniken:.

Ik werk al 4 a 5 dagen met kinderen van 0 t/m 4 jaar.Dus vind het wel goed zo.Ik heb er geen tijd voor gekkie.Moet ook aan me gezondheid denken.Geld is ook niet alles.Maar voor jou maak ik een uitzondering schat inoe.

bilal1996
19-05-2010, 11:03
Haha:lol: