PDA

View Full Version : Spreken is zilver, zwijgen is goud.

_Noor_
13-03-2010, 09:03
Ben jij een echt flapuit of denk je eerst goed na voor je iets uitroept?

Stel je voor dat je je vriendin ziet in een oufit die echt not-done is, zeg jij dan eerlijk je mening?
Of stel je voor, je ziet dat je beste vriendin's man vreemd gaat, vertel je het haar dan??

Bij punt één durf ik het dus echt niet te zeggen. :o

Bij punt twee: Zou ik het ook nooit zeggen, ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat het huwelijk door mij op de klippen is gelopen..:o

Sheherezade
17-03-2010, 03:40
Sorry hoor maar als t een echte vriendin is dan zeg je heus wel tegen haar dat die broek haar niet staat.. Komop zeg dat is toch normaal??

En wat betreft dat andere punt, ik zou ook graag willen dat iemand mij vertelt dat mn vriend vreemdgaat dus ik zou het zeker vertellen.. Als de vriendschap tussen jou en haar goed is dan zal ze dat heus wel op prijs stellen.. (en omdat we allemaal mocro's zijn wel bewijs hebben dat hij vreemd is gegaan.. haha)

Anouar
17-03-2010, 08:28
Ik zeg alles wat waarheid is maar doe het wel op een subtiele manier.

_Noor_
20-03-2010, 10:43
Sorry hoor maar als t een echte vriendin is dan zeg je heus wel tegen haar dat die broek haar niet staat.. Komop zeg dat is toch normaal??

En wat betreft dat andere punt, ik zou ook graag willen dat iemand mij vertelt dat mn vriend vreemdgaat dus ik zou het zeker vertellen.. Als de vriendschap tussen jou en haar goed is dan zal ze dat heus wel op prijs stellen.. (en omdat we allemaal mocro's zijn wel bewijs hebben dat hij vreemd is gegaan.. haha)

Is zeker normaal, maar zou bang zijn dat ik haar gevoelens zou kwetsen...

Tufa7e
28-04-2010, 11:46
haha ik denk niet na voor dat ik iets zeg,, ik flap er vanalles uit :blozen:

tamazight_girrl
28-04-2010, 11:54
ik zeg het altijd de waarheid het zijn mijn vriendinnen net mijn zusjes ze zeggen ook tegen mij als ik iets heb of wat dan ook moet je het zeggen ik loop dan niet allen voorschud maar jij ook dan zeg ik zo van lieverd niet lullig bedoeld maar is niet jou kleur wil eerlijk tegen je zijn ofzo en over haar man ze weten zou er niet over liegen zal haar sowieso tips geven en er over goed praten als ze der achter komt dat ik het wist en het niet zei is dat veel erger. Als het mij overkwam zou ik het ook graag van hen willen horen .

_Noor_
02-05-2010, 10:04
ik zeg het altijd de waarheid het zijn mijn vriendinnen net mijn zusjes ze zeggen ook tegen mij als ik iets heb of wat dan ook moet je het zeggen ik loop dan niet allen voorschud maar jij ook dan zeg ik zo van lieverd niet lullig bedoeld maar is niet jou kleur wil eerlijk tegen je zijn ofzo en over haar man ze weten zou er niet over liegen zal haar sowieso tips geven en er over goed praten als ze der achter komt dat ik het wist en het niet zei is dat veel erger. Als het mij overkwam zou ik het ook graag van hen willen horen .
Groot gelijk. maar stel je voor dat zij het kledingstuk die jij afkraakt onwijs duur heeft gekocht en zij er onwijs blij mee is, wat dan? Kijk voorschut lopen is als bv haar kohl uitgelopen is, dan zeg ik het gewoon wel. :o