PDA

View Full Version : Grappige mop

najat28
02-05-2010, 10:38
Er was eens een man, die was 30 jaar getrouwd en had nog nooit haar geslachsdeel gezien.Op een dag had hij dat gezien, en zij zo tegen zijn vrouw waarom is jou ding zwart.Ze zei dat hoort zo.Toen zei die tegen haar ik ga van je scheiden terwijl die al 3 kinderen heeft.Hij besloot naar arkadi te gaan om van haar te scheiden.Eenmaal bij de rkadi aangekomen zei die arkadi wat kan ik voor je betekenen.Hij zegt van ik wil van mijn vrouw scheiden, waarop de rkadi zei van waarom wil je van haar scheiden.Dus de man zei ik ben 30 jaar met er getrouwd en ben erachter gekomen dat haar doos zwart is hahaah.Toen pakte die rkadi 1 ei en gooide het tegen zijn hoofd aan, en zei kom maar morgen terug.Dus die man kwam de volgende dag terug bij die arkadi.Rkadi zei tegen hem waarom heb je een blauwe oog, waarop de man zei dat heb jij gisteren gedaan.Jij gooide een ei tegen mijn hoofd aan.Toen zei rkadie tegen hem van matazried ik heb 1 ei tegen je aangegooid en je hele oog is paars en zwart, laat staan jij 30 jaar lang je vrouw met 2 eieren slaan:grinniken::grinniken:

najat28
02-05-2010, 10:40
Als jullie meer van zulke moppen willen dan zeggen jullie het maar hoor ahaahah

oujdagirl
03-05-2010, 10:26
whahahaha
heb je meer moppen

bilal1996
04-05-2010, 06:11
Er waren een man en een vrouw, ze hadden 1 kind en waren gelukkig, op een dag zei de man we moeten een codewoord bedenken voor als we naar bed willen met elkaar, ze zeiden TILIFOEN.
Op een dag had de man er zin in, zegt ie tegen z'n zoon ga naar je moeder zeg dat ik TILIFOEN wil, zegt de moeder nu geen TILIFOEN, zegt de vader ga naar je moeder zeg ik ga buiten TILIFOEN zoeken, gaat de zoon naar boven van Papa is weg buiten TILIFOEN zoeken, zei de moeder ma3lish ik open hier een telebutique

True
04-05-2010, 06:43
:)....

allochtoontje
04-05-2010, 10:14
Een man en een vrouw waren 10 jaar getrouwt en hadden 2 kinderen..
maar telkens als ze het deden deed de man het licht uit..
op een nacht terwijl ze het deden deed de vrouw het licht aan..
ze schrok toen ze zag dat hij haar bevredigde met een komkommer..
ze was woedend en vroeg om uitleg.
toen zei haar man: wil je me eerst uitleggen hoe wij aan 2 kinderen komen:grinniken:

najat28
05-05-2010, 09:01
whahahaha
heb je meer moppen

Ja heb er veeel hihihih

najat28
05-05-2010, 09:02
Er waren een man en een vrouw, ze hadden 1 kind en waren gelukkig, op een dag zei de man we moeten een codewoord bedenken voor als we naar bed willen met elkaar, ze zeiden TILIFOEN.
Op een dag had de man er zin in, zegt ie tegen z'n zoon ga naar je moeder zeg dat ik TILIFOEN wil, zegt de moeder nu geen TILIFOEN, zegt de vader ga naar je moeder zeg ik ga buiten TILIFOEN zoeken, gaat de zoon naar boven van Papa is weg buiten TILIFOEN zoeken, zei de moeder ma3lish ik open hier een telebutique

En leuke naam ervoor.Wel handig als je kinderen hebt haahahahah:grinniken:

najat28
05-05-2010, 09:03
Een man en een vrouw waren 10 jaar getrouwt en hadden 2 kinderen..
maar telkens als ze het deden deed de man het licht uit..
op een nacht terwijl ze het deden deed de vrouw het licht aan..
ze schrok toen ze zag dat hij haar bevredigde met een komkommer..
ze was woedend en vroeg om uitleg.
toen zei haar man: wil je me eerst uitleggen hoe wij aan 2 kinderen komen:grinniken:

Gatver met een komkommer haahahahahahah, indd hoe komen ze aan die 2kinderen:grinniken:.Als je zwanger zou worden van een komkommer dan was Nederland vol:grinniken:

bilal1996
12-05-2010, 11:16
Er was eens een man, die was 30 jaar getrouwd en had nog nooit haar geslachsdeel gezien.Op een dag had hij dat gezien, en zij zo tegen zijn vrouw waarom is jou ding zwart.Ze zei dat hoort zo.Toen zei die tegen haar ik ga van je scheiden terwijl die al 3 kinderen heeft.Hij besloot naar arkadi te gaan om van haar te scheiden.Eenmaal bij de rkadi aangekomen zei die arkadi wat kan ik voor je betekenen.Hij zegt van ik wil van mijn vrouw scheiden, waarop de rkadi zei van waarom wil je van haar scheiden.Dus de man zei ik ben 30 jaar met er getrouwd en ben erachter gekomen dat haar doos zwart is hahaah.Toen pakte die rkadi 1 ei en gooide het tegen zijn hoofd aan, en zei kom maar morgen terug.Dus die man kwam de volgende dag terug bij die arkadi.Rkadi zei tegen hem waarom heb je een blauwe oog, waarop de man zei dat heb jij gisteren gedaan.Jij gooide een ei tegen mijn hoofd aan.Toen zei rkadie tegen hem van matazried ik heb 1 ei tegen je aangegooid en je hele oog is paars en zwart, laat staan jij 30 jaar lang je vrouw met 2 eieren slaan:grinniken::grinniken:

haha:lol:

najat28
13-05-2010, 12:04
Willen jullie nog meer nig?

miss_21
13-05-2010, 09:24
Wel een beetje goor

najat28
13-05-2010, 11:37
Wel een beetje goor

Dat zijn vele moppen schat:lol:
Goor is altijd leuk:grinniken:

miss_21
13-05-2010, 11:38
Dat zijn vele moppen schat:lol:
Goor is altijd leuk:grinniken:

Hey we zijn er weer. zied werk je naar de 3000 reacties:birthday:

najat28
15-05-2010, 05:27
Hey we zijn er weer. zied werk je naar de 3000 reacties:birthday:

Heb ik al gehaald schat, nu inscha'allah naar de 4000:grinniken:

najat28
15-05-2010, 05:29
Turk is bij de kassa en pakt een doos om zijn booschappen erin te doen.
Zegt de kassavrouw, u bent berensterk meneer!
Turk antwoordt daarbij; wat beer als wij turken veel haren hebben betekent niet wij beer zijn, beer is je zus.

najat28
15-05-2010, 05:30
Twee ''geniale'' marokkaanse broers kwamen op het idee om cocaine europa in te smokkelen, de broers ALI en HMED.

Dus de broers kwamen op het idee om het in groente en fruit te plaatsen zo lijkt het minder opvallend.

Op een gegeven moment krijgen ze ruzie over welke fruit of groente het moest zijn. Die ruzie ging heel ver; van A 7MAR tot wa ZEMEL! Die broers hadden dus besloten om ieder voor zich zelf te doen en met 2 ladingen te gaan.

Ali ging met zijn busje over de spaanse grens, ola signor passeport la cart qeu passa, maak je laad ruimt zichtbaar. Zo gezegd zo gedaan, de douanier zag allemaal olijven. Die dag bleek er 100% controle te zijn na een aantal tips.

Die douanier begon te trippen, hij was helemaal over de rooie, zijn vader was namelijk een coca-junkie.

De douanier roepde zijn maatjes erbij en beide kwamen ze op het idee om die Ali te straffen door 50 olijven zijn kont in te douwen of 12 jaar zitten voor smokkel van drugs.

Ali zag die celstraf niet zitten en besloot om de straf te accepteren.
Met elke olijf die zijn bil inging ging hij harder lachen. Die douaniers begonnen dit na een tijdje raar te vinden en vroegen hem waarom Ali zat te lachen ?

Hmed komt met sinasappels! hahahaha

najat28
15-05-2010, 05:34
Fetoma is secretaresse, haar baas haj hmed is bijna met pensioen.

Hmed roept Fatoma erbij! FATOMA ! AJI ! KOM!

Luister eens Fatoma, je werkt hier al 5 jaar en elke dag geil ik om jou.Ik wil jouw de volgende aanbieding doen, als ik 500 euro op de grond gooi en jij het op tijd kan oppaken voor dat ik mijn piemel bij jouw kan in stoppen mag jij die houden.

Fatoma denkt noway ook al heb ik vet veel schulden dit doe ik niet ! ik ken mijn grensen! Dus op de terug rit naar huis heeft ze AUTOPECH! ALI de buurman zegt dat het haar minimaal 500 euro gaat kosten.

Fatoma belt huilend haar vriendin Koezina en vertelt haar het hele verhaal.
KOEZINA schreeuwt in haar oor, wollah ma dat gaat hem lukken dat lukt je binnen 5 seconden, hij moet nog zijn broek zakken en zijn onderbroek uit doen dat duurt meer dan 20 seconden bij elkaaar!

Koezina komt direct aanrijden en pint 500 euro op de heenrit, de hele avond hebben ze geoefend!

FATOMA DEED HET BINNEN 0,5 seconden!

De volgende dag gaat ze vol verzekerd naar haar baas haj hmed.
Hmed kom maar op ik ga die weddenschap aan, Hmed :WEET JIJ DAT ZEKER ! ER IS GEEN WEG TERUG! Fatoma: JA ZEKER !

De volgende dag komt Koezina haar bezoeken om haar te feliciteren.
Ze belt aan maar dat duurde heel lang dus ze belt nog een keer aan, Fatoma roept ik kom eraan!

Koezina eenmaal binnen vroeg haar waarom ze zo moeilijkt loopt!

Ewa hmed heeft me binnengesloten en begon met euromuntjes te gooien!

najat28
15-05-2010, 05:34
Twee Marokkaanse mannen waren aan het praten met elkaar. Zegt de een tegen de ander; ''wat heb jij voor je vrouw gehaald''. Zegt de ander;'' het eerste jaar een gouden ring en het tweede jaar een gouden armband''.
Zegt de ander vervolgens;'' En jij'' Zegt de een; '' Eerste jaar heb ik voor haar een ticket naar Dubai gekocht!'' vraagt de ander ongeduldig; '' En wat heb je het tweede jaar dan voor haar gekocht''. Zegt de een; EEN TICKET TERUG!

najat28
15-05-2010, 05:35
Een soussi kocht een blikje cola en kwam een goeie vriend tegen, die vriend vroeg hem of hij een slokje mag drinken van zijn cola. de soussi schaamde zich om nee te zeggen en zei tegen die vriend: wollah dit blikje is niet alleen van mij maar ook van mijn vriend en wollah mijn helft zit onder man.

najat28
15-05-2010, 05:35
Een Marokkaanse man die zit in engeland, geen paspoort en geen geld.

Dus die man lopen en maar lopen tot hij een paleis zag.....buckingham palace. Hij ziet prachtig hoog groen gras, dus! hij begint te grazen en te grazen.......De engelse koningin was toevallig thuis en vroeg aan deze Man: What are you doing sir ? Dus die Marokkaanse man: wa mivrouw ik heb geen paspoort en geen flous. De engelse konigin vond hem zo zielig dat ze hem een paspoort gaf en 10.000 pond.

Die Marokkaanse man was het jaar daarop op vakantie in Marokko en besloot hetzelfde te doen voor een paleis van de Marokkaanse koning.

De Marokkaanse koning zag die man grazen en vroeg de man: ash kad dier ?/ wat doe je ? Zegt die man: ik heb geen paspoort en geen flous.

Zegt de Marokkaanse koning: Ewa als je klaar bent met de voorkant kan je de achterkant doen !

bilal1996
15-05-2010, 08:11
Jij hebt er zin in gehadd

najat28
15-05-2010, 08:33
Jij hebt er zin in gehadd

ja ik had er echt zin, heb altijd zin:grinniken:

bilal1996
15-05-2010, 08:38
Dat hoor ik graag

Gizzie
30-06-2010, 06:15
wrm zulke vieze moppen

Miss MocrODeLLiiCiiOuss
30-06-2010, 06:16
:lol: wat is hier vies aan?

amel-tmazight
06-07-2010, 11:07
Een Soussi krijgt bezoek. Hij vraagt aan zijn bezoek of ze éétééj willen of Le3cha. Zijn bezoek zegt, doe maar le3cha. Zegt de Soussi: KOM DAN GAAN WE BIDDEN

amel-tmazight
15-07-2010, 03:13
Najat28 ,
Je Kunt Goede Moppen Verzinneh .
Hele Grappige Zelfs :grinniken: ,
Ik hoop dat Je veel meer gaat maken :D ,
Groetjes , amel-tmazight . :)

Tufa7e
15-11-2010, 02:27
Fetoma is secretaresse, haar baas haj hmed is bijna met pensioen.

Hmed roept Fatoma erbij! FATOMA ! AJI ! KOM!

Luister eens Fatoma, je werkt hier al 5 jaar en elke dag geil ik om jou.Ik wil jouw de volgende aanbieding doen, als ik 500 euro op de grond gooi en jij het op tijd kan oppaken voor dat ik mijn piemel bij jouw kan in stoppen mag jij die houden.

Fatoma denkt noway ook al heb ik vet veel schulden dit doe ik niet ! ik ken mijn grensen! Dus op de terug rit naar huis heeft ze AUTOPECH! ALI de buurman zegt dat het haar minimaal 500 euro gaat kosten.

Fatoma belt huilend haar vriendin Koezina en vertelt haar het hele verhaal.
KOEZINA schreeuwt in haar oor, wollah ma dat gaat hem lukken dat lukt je binnen 5 seconden, hij moet nog zijn broek zakken en zijn onderbroek uit doen dat duurt meer dan 20 seconden bij elkaaar!

Koezina komt direct aanrijden en pint 500 euro op de heenrit, de hele avond hebben ze geoefend!

FATOMA DEED HET BINNEN 0,5 seconden!

De volgende dag gaat ze vol verzekerd naar haar baas haj hmed.
Hmed kom maar op ik ga die weddenschap aan, Hmed :WEET JIJ DAT ZEKER ! ER IS GEEN WEG TERUG! Fatoma: JA ZEKER !

De volgende dag komt Koezina haar bezoeken om haar te feliciteren.
Ze belt aan maar dat duurde heel lang dus ze belt nog een keer aan, Fatoma roept ik kom eraan!

Koezina eenmaal binnen vroeg haar waarom ze zo moeilijkt loopt!

Ewa hmed heeft me binnengesloten en begon met euromuntjes te gooien!

:giechel::giechel::giechel::giechel::giechel: