PDA

View Full Version : Marokaanse Jongens van Nu!

amiera24
05-05-2010, 07:27
Beste Forum bezoeker,

Ik ben een jongedame van 24 die het goed op een rijtje heeft..
Ik heb een goede baan, ik ben clientmanager. Ik rijd een mooie auto en woon in een mooi apartement.
Wat mij enorm verbaasd de laatste tijd, is dat de tijden zijn gekeerd.
En daar bedoel ik mee, marokaanse jongens riepen altijd.
Marokaanse meiden zijn golddiggers en matrealistisch..
Als ik op de snelweg rijd , dan krijg ik altijd groot licht van achter en getoeter van naast mij.. En word ik vriendelijk verzocht om aan de kant te gaan, want zo`n gast wil een babbel met me houden. Midden op de a58 hahha hoe hoppeloos kun je zijn..

Maar beste jongens vergis je niet in een meisje van tegenwoordig.
Velen van ons staan namelijk met beide benen op de grond, en kunnen het zelf maken.

Ik ben jong en heb het goed voor mekaar, Elhamdoelilah...

Ik ben getrouwd en gescheiden, maar gelukkig kan ik zeggen..

HIJ HEEFT MIJ NIET GEMAAKT, NOCH GEBROKEN..

Zo dit moest ik even kwijt..

Reactie zijn altijd welkom..

:)

Amazigh
05-05-2010, 08:18
wie je niet heeft gemaakt kan je ook niet breken.

Tufa7e
05-05-2010, 09:01
een typisch voOrbeels vanen sterke vrOuw !

:D

zinazina
05-05-2010, 09:03
Juistem de jongens denken dat ze alles zijn pfff

Tufa7e
05-05-2010, 09:04
hhah sOmmige :P
er zzijn ook uitzonderingen hoor

maar die vind je zelden:moe:
die moet je zoeken met vergrootglas:P:lachen:

amiera24
05-05-2010, 09:39
Hahha die moet je idd met een vergrootglas vinden haha..

tamazight_girrl
06-05-2010, 08:47
Up heb respect voor je meid laat je door niemand gek maken. Je hebt het goed alahmdouriallah en dat heb je aan allah en aan jezelf te danken.

Ghair inshallah

najat28
08-05-2010, 02:37
ja indd sommige mannen denken dat alle meisjes zo zijn, en gek wallah dat ze zo zijn.Je hebt veel jongens maar geen echte mannen.Maar alhamdolillah niet alle mannen.Maar ja de sereuze kom je zelden tegen.Blijf in allah swt geloven en alles komt goed inscha'allah.Ewa alhamdolillah dat je het goed hebt.Tegenwoordig is de scheiding in de mode, vandaag trouwen ze en morgen scheiden ze bijwijze van dan he.Mensen denken dat het huwelijk een spel is.Maar mijn complimenten voor je, geen aandacht geven aan ze hoor, ze denken alleen maar aan geld en sex wallah.Alsof het leven alleen omdat draait.Maar alhamdolillah meid.Laat je niet gek maken door niemand en je bent niet de enige die getrouwd en gescheiden is.alles is tegenwoordig almakteb.Wat Allah swt gemaakt heeft zal hij ook niet teleurstellen.

najat28
08-05-2010, 02:38
hhah sOmmige :P
er zzijn ook uitzonderingen hoor

maar die vind je zelden:moe:
die moet je zoeken met vergrootglas:P:lachen:

Ik zie je al voor me met een vergrootglas hahahahaahahh:grinniken:

Tufa7e
08-05-2010, 03:24
Ik zie je al voor me met een vergrootglas hahahahaahahh:grinniken:

hahahahah ik ben op sporenonderzoek:lachen:
kijken of ik wat vind hahahahaha:grinniken:

Ilhem
09-05-2010, 01:59
hahahahah ik ben op sporenonderzoek:lachen:
kijken of ik wat vind hahahahaha:grinniken:

hahahah:lol:

I'm not your mama
13-06-2010, 05:38
Gelukkig ben je niet een van die meiden,, die jongens denken dat ze alles mogen maken zelfs bij hun eigen volk. die jongens moesten zich schamen van tegenwoordig

Respect voor jouw

lovegirl_86
13-06-2010, 11:33
Beste Forum bezoeker,

Ik heb een goede baan, ik ben clientmanager. Ik rijd een mooie auto en woon in een mooi apartement.
Als ik op de snelweg rijd , dan krijg ik altijd groot licht van achter en getoeter van naast mij.. En word ik vriendelijk verzocht om aan de kant te gaan, want zo`n gast wil een babbel met me houden. Midden op de a58 hahha hoe hoppeloos kun je zijn..

Velen van ons staan namelijk met beide benen op de grond, en kunnen het zelf maken.

Goedzo dame! Doet me goed om te lezen dat je het goed voor elkaar hebt. Ga zo door. En inshaAllah nog een leuke en vooral goede vent tegenkomen, dan ben je compleet:grinniken:

hasna_tmazight
15-06-2010, 10:29
ja denken ze he! dat jongnes beterrr zijn dan meisjes vergist je niet van de meiden:D:D:D

eker3ie
15-06-2010, 11:55
ja denken ze he! dat jongnes beterrr zijn dan meisjes vergist je niet van de meiden:D:D:D

Dat is ook zo, jongens zijn beter dan meisjes.

Amazigh
15-06-2010, 12:44
Marokkaanse jongens dit, Marokkaanse jongens dat.

Marokkaanse meisjes zijn degene die nu de weg kwijt zijn. Lekker meegaan met negers naar huis. Zomaar in de auto stappen bij negers of Hollanders, en dan gezellig meegaan naar z'n huis om leuke dingen te doen. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel. :)

Marokkaanse meisjes zijn erger geworden dan Hollandse meisjes. Je kijkt een meisje aan, en ze komt zelf naar je toe en zegt: hier m'n nummer.
Wat is dit voor gekte? http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_confused_vraagteken.gif

Nu worden Marokkaanse meisjes zelfs door Hollanders en negers gezien als afval. Speelgoed.
Lekker mee spelen en weggooien die handel.

Voel je als meisje vooral niet aangesproken als je dit leest, niet iedereen is zo.:)

Ariffi
15-06-2010, 12:57

Marokkaanse meisjes zijn degene die nu de weg kwijt zijn. Lekker meegaan met negers naar huis. Zomaar in de auto stappen bij negers of Hollanders, en dan gezellig meegaan naar z'n huis om leuke dingen te doen. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel. :)

Marokkaanse meisjes zijn erger geworden dan Hollandse meisjes. Je kijkt een meisje aan, en ze komt zelf naar je toe en zegt: hier m'n nummer.
Wat is dit voor gekte? http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_confused_vraagteken.gif

Nu worden Marokkaanse meisjes zelfs door Hollanders en negers gezien als afval. Speelgoed.

Voel je als meisje vooral niet aangesproken als je dit leest, niet iedereen is zo.:)

Dit had ik nou net niet willen lezen. M'n maag draait ervan om. Is wel de keiharde waarheid (in de grote steden) en het gebeurd (veel) vaker onder de Marokkaans Arabische troep onder ons!

Amazigh
15-06-2010, 03:28
Dit had ik nou net niet willen lezen. M'n maag draait ervan om. Is wel de keiharde waarheid (in de grote steden) en het gebeurd (veel) vaker onder de Marokkaans Arabische troep onder ons!

Ewaa ja broeder. Ik vind het ook vies om te zien dit soort dingen. Maar het is wel gewoon de waarheid, jammer genoeg.

allochtoontje
15-06-2010, 04:52

gelijk heb je hoor
ik als meisje sta er zelf ook van te kijken hoe erg de marokaanse meiden zijn geworden
is gewoon niet normaal meer:moe:

gelukkig zijn er nog normale meiden

Amazigh
16-06-2010, 08:27
gelijk heb je hoor
ik als meisje sta er zelf ook van te kijken hoe erg de marokaanse meiden zijn geworden
is gewoon niet normaal meer:moe:

gelukkig zijn er nog normale meiden

Gelukkig wel ja :lachen:

Ik_Enzo
16-06-2010, 10:39
Yeps

La Freak
18-06-2010, 10:30
Beste Forum bezoeker,

Ik weet niet hoe jij het bedoeld maar je laat het overkomen alsof je een man alleen maar nodig hebt voor de centjes...
je kunt ook onafhankelijk zijn en toch the need hebben voor een man

er zijn ook vele vrouwen die het qua carriere niet zo ver hebben geschop maar het ook hebben gemaakt
je hoeft geen carriere te hebben of een mooie auto om een sterke vrouw te zijn

kijk maar eens naar onze moeders...dat zijn hele sterke vrouwen..
geluk betekend niet altijd onafhankelijk en rijk zijn

IMO
21-06-2010, 12:51
Ik weet niet hoe jij het bedoeld maar je laat het overkomen alsof je een man alleen maar nodig hebt voor de centjes...
je kunt ook onafhankelijk zijn en toch the need hebben voor een man

er zijn ook vele vrouwen die het qua carriere niet zo ver hebben geschop maar het ook hebben gemaakt
je hoeft geen carriere te hebben of een mooie auto om een sterke vrouw te zijn

kijk maar eens naar onze moeders...dat zijn hele sterke vrouwen..
geluk betekend niet altijd onafhankelijk en rijk zijn

Je hebt gelijk, als ik naar mijn moeder kijk, geen school en geen werk, toch is ze de sterktste persoon die ik ken. Love to my mother :kusje:

IMO
21-06-2010, 12:54
En tegenwoordig zijn de Marokkaanse meisjes ook wel net als de jongens. Alleen de jongens zijn oververtegenwoordigd.

Ik zou zeggen maak wat van je leven maar wat je hebt meegemaakt in je leven maakt je. Als je inshallah niets ergs hebt meegemaakt in je leven kun je een minder sterke vrouw zijn. Degenen die veel leed hebben geleden zijn de sterkste van de wereld.

Mijn mening

allochtoontje
24-06-2010, 08:39
En tegenwoordig zijn de Marokkaanse meisjes ook wel net als de jongens. Alleen de jongens zijn oververtegenwoordigd.

Ik zou zeggen maak wat van je leven maar wat je hebt meegemaakt in je leven maakt je. Als je inshallah niets ergs hebt meegemaakt in je leven kun je een minder sterke vrouw zijn. Degenen die veel leed hebben geleden zijn de sterkste van de wereld.

Mijn mening

if thats true than I would rule this freaking world:lachen:

nee je hebt echt gelijk...dat wat je hebt meegemaakt vormd jou tot hoe je nu bent

IMO
24-06-2010, 10:13
if thats true than I would rule this freaking world:lachen:

nee je hebt echt gelijk...dat wat je hebt meegemaakt vormd jou tot hoe je nu bent

And thats the truth :lachen:

allochtoontje
25-06-2010, 10:45
Je hebt gelijk, als ik naar mijn moeder kijk, geen school en geen werk, toch is ze de sterktste persoon die ik ken. Love to my mother :kusje:

inderdaad jah..onze moeders hebben veel lasten moeten dragen en zijn sterker dan wie dan ook..
alleen vergeten mensen hoeveel hun moeder heeft gedaan en hoeveel respect ze verdiend:(