PDA

View Full Version : Poesje Miauw

najat28
15-05-2010, 09:46
Poesje miauw kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou en voor mij.Rijsterbrij oh wat heerlijk smullen wij!:grinniken:

Hondje waf, waf waf blijf van m'n melkje af, aardig dier kom eens hier samen maken wij plezier:lachen:

Ik had er zin in vandaar

marokkaanse91
15-05-2010, 10:11
okeej en waar komt dit opeens vandaan:D

waso
15-05-2010, 10:21
Poesje miauw kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou en voor mij.Rijsterbrij oh wat heerlijk smullen wij!:grinniken:

Hondje waf, waf waf blijf van m'n melkje af, aardig dier kom eens hier samen maken wij plezier:lachen:

Ik had er zin in vandaar

hey schat weet je al welke ik bedoelde van die gerecht???

najat28
15-05-2010, 11:37
hey schat weet je al welke ik bedoelde van die gerecht???

Ja ik weet wel wat je bedoeld.Shab berkane gebruiken het ook op trouwfeesten hihihihih.Het is Barkoukach, alleen met die vogeltongetjes(hoe jij ze noemt).Ik hoop dat je die bedoelt en zal ook die recept voor je plaatsen.En anders weet ik echt niet welke je bedoelt.Wordt ook wel gebruikt voor vrouwen die net bevallen zijn.

najat28
15-05-2010, 11:37
okeej en waar komt dit opeens vandaan:D

Zo maar uit het niets schat, had er gewoon zin in

waso
15-05-2010, 11:58
Ja ik weet wel wat je bedoeld.Shab berkane gebruiken het ook op trouwfeesten hihihihih.Het is Barkoukach, alleen met die vogeltongetjes(hoe jij ze noemt).Ik hoop dat je die bedoelt en zal ook die recept voor je plaatsen.En anders weet ik echt niet welke je bedoelt.Wordt ook wel gebruikt voor vrouwen die net bevallen zijn.

ja dat klopt die bedoel ik dat is hem

ayalou
16-05-2010, 12:14

berkoukech vind ik echt heel erg lekker, eet t af en toe bij mijn vriendin met bijzondere gelegenheden

najat28
16-05-2010, 01:03
berkoukech vind ik echt heel erg lekker, eet t af en toe bij mijn vriendin met bijzondere gelegenheden

Is lekker ja

marokkaanse91
29-05-2010, 08:11
Zo maar uit het niets schat, had er gewoon zin in
hahah okeej dan