PDA

View Full Version : Asperine masker.

Oujda_girl
10-04-2009, 07:19
Een mega populair recept voor één van de allerbeste home-made maskers die er bestaan: het aspirine masker! Het aspirine masker zorgt er voor dat puisten weg gaan, je huid minder vet wordt en dat je straalt. Dit masker is zeer geschikt voor mensen met acné!

Neem een aantal aspirine tabletten (let op: niet paracetamol! dat is totáál iets anders!) die niet glad zijn (dus van die tabletten die moeilijker door te slikken zijn, omdat ze niet glad zijn) en stamp die fijn. Neem zo’n 4 á 5 tabletten. Als je alleen de gladde in huis hebt kan je die ook fijn stampen, alleen moet je het gladde omhulsel er uit vissen. Je hebt nu een boel poeder. Mix dit met water. Niet te veel, denk aan een paar druppels. De aspirines hoeven niet persé perfecte poeder te zijn, klontjes zullen in het water ook opgelost worden. mix het goed door tot een zacht papje. Je kan het nu aanbrengen op je schone gezicht. verspreid het als een gewoon masker, en laat het 30 minuten zitten. Je kan het ook langer laten zitten als je daar zin in hebt. Was het er na af van je gezicht, en je zal zien dat je puisten verdwenen/gekrompen zijn, en je gezicht er super mooi uit ziet!

Je kan, als je wilt, naast het water ook iets anders er bij toevoegen. Water alleen ‘plakt’ niet super. Je kan bijvoorbeeld een beetje aloe vera er bij doen, of honing (of allebei). Het basis recept is gewoon water met aspirines.

Zoals velen waarschijnlijk al op het nieuws hebben gehoord zullen pijstillers, waaronder aspirines, waarschijnlijk binnenkort alleen op recept verkrijgbaar zijn (in verband met pijnstillers-verslaafden). Dus ik zou het nu kopen, zodat je nog lekker wat maskertjes er van kan maken.

Anouar
05-05-2009, 01:59
Vrouwen zijn gek hahaha! wat ze allemaal wel niet doen om mooi te zijn:hardlachen:

SuperWoman
05-05-2009, 02:02
pff ik krijg altijd uitslag van cremetjes en maskerss ensoo..

Oujda_girl
05-05-2009, 07:30
pff ik krijg altijd uitslag van cremetjes en maskerss ensoo..

Oei.

gebruik dan honingmasker!

Amel
08-05-2009, 11:24
Vrouwen zijn gek hahaha! wat ze allemaal wel niet doen om mooi te zijn:hardlachen:

Je geloof het niet maar ze geven elkaar tips om sperma op hun gezicht te smeren.

zou ook goed zijn voor een of ander iets:baby:

SuperWoman
08-05-2009, 11:36
Je geloof het niet maar ze geven elkaar tips om sperma op hun gezicht te smeren.

meen je dit!!!!:gek:

tamazight__01
13-05-2009, 06:39

:scheren:

Oujda_girl
13-05-2009, 08:55

Dat heb ik dus ook gehoord:hardlachen: