PDA

View Full Version : # Aantal Vraagjess :D

Tufa7e
24-05-2010, 06:21
Ik zal een aantal situaties zetten en ik wil dat jullie graag lezen wat jullie in zulke situaties zouden doen

Ladiess:

Situatie 1 - Komt een man je hand vragen en hij vraagt je vervolgens of je je hoofddoek af wilt doen zodat hij je haren kan bekijken en of je je jilbaab strak wilt trekken om vervolgens een rondje te draaien zodat hij je lichaamsfiguur kan bekijken

Situatie 2 - Je bent alleen thuis met je man en opeens gaat de deur open tijdens een intiem moment, het is zijn moeder. Je vraagt hem hoe ze binnen komt en hij zegt ''owhja ik heb haar een kopie van ons huissleutel gegeven, vond ik wel handig voor haar''

Situatie 3 - Komt een man je hand vragen die alles heeft wat je in een man zoekt, behalve één ding. Je voelt je niet helemaal aangetrokken tot zijn uiterlijk, maar naast zijn uiterlijk vind je geen andere minpunten en alleen pluspunten

Situatie 4 - Je bent hoog zwanger en staat op het moment om te bevallen, je belt je man op die uit huis is maar hij neemt niet op, een uur later ben je al in het ziekenhuis aan het bevallen en je man heeft nog steeds niks van zichzelf laten horen. Je kind is geboren, je man heeft het gemist. Na de bevalling komt hij binnen...

B0iiss:

Situatie 1 - Je gaat de hand vragen van een zuster die alles heeft wat je in je toekomstige vrouw zoekt, behalve één ding. Je voelt je niet helemaal aangetrokken tot haar uiterlijk, maar naast haar uiterlijk vind je geen andere minpunten en alleen pluspunten

Situatie 2 - Je vrouw zegt; ''Jou moeder mag maximaal 1x per week bij ons langskomen thuis, en niet meer''

Situatie 3 - Je vrouw zegt: ''Ik wil dat we de dagen verdelen als het gaat om het koken, de helft van de week kook jij en de andere helft van de week kook ik, en zo ook met het huishouden''

Situatie 4 - Je komt moe thuis van werk en vergaat van de honger, je vraagt je vrouw wat jullie eten vandaag en ze zegt; ''Ik heb vandaag niks gekookt. Er staat een magnetronmaaltijd in de koelkast, neem die maar.''
( dit gebeurt meerdere malen )

Ben benieuwd!

allochtoontje
25-05-2010, 01:06
Situatie 1 - Komt een man je hand vragen en hij vraagt je vervolgens of je je hoofddoek af wilt doen zodat hij je haren kan bekijken en of je je jilbaab strak wilt trekken om vervolgens een rondje te draaien zodat hij je lichaamsfiguur kan bekijken

wanneer mijn intresse in hem sterk is en ik van plan ben om ja te zeggen zou ik wel mijn hijaab afdoen..
het tweede zou ik niet doen omdat ik nergens heb gelezen dat datis toegestaan in de islam

Situatie 2 - Je bent alleen thuis met je man en opeens gaat de deur open tijdens een intiem moment, het is zijn moeder. Je vraagt hem hoe ze binnen komt en hij zegt ''owhja ik heb haar een kopie van ons huissleutel gegeven, vond ik wel handig voor haar''

eerst zou ik flippen dat hij dat heeft gedaan zonder overleg
en dan zou ik hem een maand lang droog laten staan.. dus geen intieme momenten

Situatie 3 - Komt een man je hand vragen die alles heeft wat je in een man zoekt, behalve één ding. Je voelt je niet helemaal aangetrokken tot zijn uiterlijk, maar naast zijn uiterlijk vind je geen andere minpunten en alleen pluspunten

Ik had ja gezegd.. mijn motto is uiterlijk brengt bij elkaar, maar innerlijk houd bij elkaar..
ik ga altijd af op iemands karakter.

Situatie 4 - Je bent hoog zwanger en staat op het moment om te bevallen, je belt je man op die uit huis is maar hij neemt niet op, een uur later ben je al in het ziekenhuis aan het bevallen en je man heeft nog steeds niks van zichzelf laten horen. Je kind is geboren, je man heeft het gemist. Na de bevalling komt hij binnen...

Ik denk niet dat ik hem dat ooit zou kunnen vergeven..
met wat voor een reden hij ook komt.

Jihh
25-05-2010, 07:11

wanneer mijn intresse in hem sterk is en ik van plan ben om ja te zeggen zou ik wel mijn hijaab afdoen..
het tweede zou ik niet doen omdat ik nergens heb gelezen dat datis toegestaan in de islam

eerst zou ik flippen dat hij dat heeft gedaan zonder overleg
en dan zou ik hem een maand lang droog laten staan.. dus geen intieme momenten

Ik had ja gezegd.. mijn motto is uiterlijk brengt bij elkaar, maar innerlijk houd bij elkaar..
ik ga altijd af op iemands karakter.

Ik denk niet dat ik hem dat ooit zou kunnen vergeven..
met wat voor een reden hij ook komt.

Met situatie 2 ga je denk al de mis in, als je dat doet dwing je hem als het ware vreemd te gaan. Een man blijft nu eenmaal een man. Als hij het niet van jou kan krijgen gaat ie het ergens anders halen. Aan jou de vraag of je dat goed vind

Jihh
25-05-2010, 07:19

Ja hoor tuurlijk, ik geef hem zelfs een lapdance erbij. Als het een fatsoenlijke man is hoort hij dat niet eens te vragen. Hij is toch iemands hand vragen, toch geen schaap aant halen? Die hij eerst moet goedkeuren. Stel ik zou die 2 dingen wel doen en hij zou toestemmen, zou ik hem keihard afwijzen :moe:

Ik zou me dood schamen, maar als zijn moeder de huissleutel heeft, dan mijn moeder, 4 broers en zus ook ;)

Ik zou niet trouwen, als je je eigen niet aangetrokken voelt tot iemand dan heeft het geen zin, al is diegene ZO goed en weet je dat je geen betere kan krijgen.

Haha dan heeft ie pechhhh, volgende keer beter :lachen:

ayalou
25-05-2010, 08:00
ituatie 1 - Komt een man je hand vragen en hij vraagt je vervolgens of je je hoofddoek af wilt doen zodat hij je haren kan bekijken en of je je jilbaab strak wilt trekken om vervolgens een rondje te draaien zodat hij je lichaamsfiguur kan bekijken

ik zou mijn hoofddoek denk ik wel af doen, omdat dat in de islam is toegestaan. ik zal er voor zorgen dat ik geen jilbaab aan heb maar wat strakker kledij zodat hij mij GOED kan bekijken

ik zou mij niet schamen voor mijn intiem moment, het is mijn man en ik heb recht op hem. ik zal hem wel liefjes vertellen dat ik t eigenlijk niet zo leuk vind dat zijn moeder de sleutels heeft omdat ik m graag wil bespringen wanneer ik t wil en in mijn huis geen rekening hoef te houden met familie die plotseling binnen komen, ik voel me graag vrij in huis, ook qua mijn kledij

Situatie 3 - Komt een man je hand vragen die alles heeft wat je in een man zoekt, behalve één ding. Je voelt je niet helemaal aangetrokken tot zijn uiterlijk, maar naast zijn uiterlijk vind je geen andere minpunten en alleen pluspunten.

als t idd een man is dat voldoet aan alles wat ik wens in een man, dan zal ik later helemaal verliefd op hem worden omdat de nour dan op zijn gezicht te zien is en zijn mooie lieve innerlijk uitstraalt naar zijn uiterlijk.ik zou deze man dus nooit laten gaan.

ik zou zeggen sorry schat kon t niet langer uitstellen(hij zal me dan vanzelf uitleggen waarom hij mijn tel niet heeft beantwoord)

Jihh
25-05-2010, 09:15
ituatie 1 - Komt een man je hand vragen en hij vraagt je vervolgens of je je hoofddoek af wilt doen zodat hij je haren kan bekijken en of je je jilbaab strak wilt trekken om vervolgens een rondje te draaien zodat hij je lichaamsfiguur kan bekijken

ik zou mijn hoofddoek denk ik wel af doen, omdat dat in de islam is toegestaan. ik zal er voor zorgen dat ik geen jilbaab aan heb maar wat strakker kledij zodat hij mij GOED kan bekijken

ik zou mij niet schamen voor mijn intiem moment, het is mijn man en ik heb recht op hem. ik zal hem wel liefjes vertellen dat ik t eigenlijk niet zo leuk vind dat zijn moeder de sleutels heeft omdat ik m graag wil bespringen wanneer ik t wil en in mijn huis geen rekening hoef te houden met familie die plotseling binnen komen, ik voel me graag vrij in huis, ook qua mijn kledij

Situatie 3 - Komt een man je hand vragen die alles heeft wat je in een man zoekt, behalve één ding. Je voelt je niet helemaal aangetrokken tot zijn uiterlijk, maar naast zijn uiterlijk vind je geen andere minpunten en alleen pluspunten.

als t idd een man is dat voldoet aan alles wat ik wens in een man, dan zal ik later helemaal verliefd op hem worden omdat de nour dan op zijn gezicht te zien is en zijn mooie lieve innerlijk uitstraalt naar zijn uiterlijk.ik zou deze man dus nooit laten gaan.

ik zou zeggen sorry schat kon t niet langer uitstellen(hij zal me dan vanzelf uitleggen waarom hij mijn tel niet heeft beantwoord)

Jouw punt 3 zet mij wel aant denken :vriendschap:

Jihh
25-05-2010, 09:16
Kom meiden, wat vinden jullie ben wel benieuwd :D

ayalou
25-05-2010, 09:18
Jouw punt 3 zet mij wel aant denken :vriendschap:

:vriendschap:

Jihh
25-05-2010, 09:39
Uppppppppppppp

allochtoontje
25-05-2010, 09:57
Met situatie 2 ga je denk al de mis in, als je dat doet dwing je hem als het ware vreemd te gaan. Een man blijft nu eenmaal een man. Als hij het niet van jou kan krijgen gaat ie het ergens anders halen. Aan jou de vraag of je dat goed vind

wanneer mijn man bij een maand geen sex het bij een ander gaat zoeken dan is hij mij niet waard.. man of geen man

Jihh
26-05-2010, 12:25
wanneer mijn man bij een maand geen sex het bij een ander gaat zoeken dan is hij mij niet waard.. man of geen man

Een man die vreemd gaat is jou sowieso niet waard, maar je hebt de touwtjes zelf wel in de handen. Als hij vreemd gaat, gaat hij jou dat niet vertellen toch.

allochtoontje
26-05-2010, 12:29
Een man die vreemd gaat is jou sowieso niet waard, maar je hebt de touwtjes zelf wel in de handen. Als hij vreemd gaat, gaat hij jou dat niet vertellen toch.

ik vind het feit dat een man geen sex krijgt thuis geen reden om het buiten te zoeken..
ga scheiden en dan mag je alles wat loopt pakken..
maar ja het vertellen doen ze nooit denk ik

najat28
01-06-2010, 11:51

een maand geen sex, wayowwwwwwwwwwww dat overleefd een man niet eens gek ahahahah.Zo als een man een maand geen sex krijgt dan vind ik het terecht dat hij vreemdgaat wallah.Als een vrouw dat niet wilt dan moet ze niet gaan trouwen vind ik zelf.Als je getrouwd bent dan hoor je niet te weigeren volgens de islam.4x per dag maschie 1x in de maand:lol::grinniken:

najat28
01-06-2010, 11:53
ik vind het feit dat een man geen sex krijgt thuis geen reden om het buiten te zoeken..
ga scheiden en dan mag je alles wat loopt pakken..
maar ja het vertellen doen ze nooit denk ik

Dan moet een vrouw ook niet gaan trouwen schat.Sex hoort erbij schat.anders kan de man net zo goed niet trouwen hahahaah

allochtoontje
01-06-2010, 12:09
Dan moet een vrouw ook niet gaan trouwen schat.Sex hoort erbij schat.anders kan de man net zo goed niet trouwen hahahaah

ja maar het zou een keer kunnen voorkomen dat jij als vrouw er geen zin in hebt en misschien wel voor een lange tijd
hoe vaak lees je dat wel niet
maar ik vind dat gewoon geen reden voor een man om daarom vreemd te gaan
en wanneer hij dat wel doet om die reden dan hak ik echt zn dingetje der af:grinniken:

Tufa7e
01-06-2010, 12:11
ja maar het zou een keer kunnen voorkomen dat jij als vrouw er geen zin in hebt en misschien wel voor een lange tijd
en wanneer hij dat wel doet om die reden dan hak ik echt zn dingetje der af:grinniken:

hahahaha shitana:grinniken:

allochtoontje
01-06-2010, 12:13
hahahaha shitana:grinniken:

jij zou het ook gedaan hebben:grinniken:

ik las een verhaal over een vrouw wiens man vreemd gegaan was
ze had hem slaappillen gegeven en in de nacht had ze zijn piemeltje eraf gehakt en toen in de frituur gedaan
die man werd wakker en hij zag overal bloed:grinniken:

Tufa7e
01-06-2010, 12:15
jij zou het ook gedaan hebben:grinniken:
ik las een verhaal over een vrouw wiens man vreemd gegaan was
ze had hem slaappillen gegeven en in de nacht had ze zijn piemeltje eraf gehakt en toen in de frituur gedaan
die man werd wakker en hij zag overal bloed:grinniken:

spreek voor jezelf:grinniken:
hihi dat verhaal ken ik:grinniken:

najat28
01-06-2010, 12:16

hahaha ja ik begrijp het wel schat, maar als je veel om je man geeft en houdt dan heb je dat voor hem over ja.En week vind ik al te lang:D.Mijn man zal inscha'allah niks te kort komen haahahha, en als hij dan vreemdgaat dan hoeft hij echt niet bij me aan te kloppen.Ik ben er heel makkelijk in wat dat betreft, gelijk gaan scheiden.Bij mijn is geen 2de kans.Zijn dingetje afhaken zal ik ook doen als ik daar de gelegenheid voor krijg.

1 man bij ons in Bouyafer heeft tegen zijn vrouw gezegd ga koffie voor me maken, maar zorg wel dat het echt goed heet is ahahaah, zij meskina haar best doen en legt het op sinia en hij pakte hjet op en gooide het op haar doos.Zegt ie zo dan kan je nooit vreemdgaan.Er waren mensen die zeiden dat ze vreemgegaan is, wat misschien niet eens waar kan zijn.Zo iets zou ik nou ook niet doen wallah.Verbranden is het ergste wat je over kan komen

allochtoontje
01-06-2010, 12:16
spreek voor jezelf:grinniken:
hihi dat verhaal ken ik:grinniken:

ik spreek voor saloua:tonguitsteken:

Tufa7e
01-06-2010, 12:18
ik spreek voor saloua:tonguitsteken:

hahhahaha die zit:lachen:

allochtoontje
01-06-2010, 12:19
hahaha ja ik begrijp het wel schat, maar als je veel om je man geeft en houdt dan heb je dat voor hem over ja.En week vind ik al te lang:D.Mijn man zal inscha'allah niks te kort komen haahahha, en als hij dan vreemdgaat dan hoeft hij echt niet bij me aan te kloppen.Ik ben er heel makkelijk in wat dat betreft, gelijk gaan scheiden.Bij mijn is geen 2de kans.Zijn dingetje afhaken zal ik ook doen als ik daar de gelegenheid voor krijg.

1 man bij ons in Bouyafer heeft tegen zijn vrouw gezegd ga koffie voor me maken, maar zorg wel dat het echt goed heet is ahahaah, zij meskina haar best doen en legt het op sinia en hij pakte hjet op en gooide het op haar doos.Zegt ie zo dan kan je nooit vreemdgaan.Er waren mensen die zeiden dat ze vreemgegaan is, wat misschien niet eens waar kan zijn.Zo iets zou ik nou ook niet doen wallah.Verbranden is het ergste wat je over kan komen

:lol::lol::lol:
sorry maar dit verhaal is doodlachen
kijk ik bedoelde het maar als grap dat van die maand
maar al staat hij een maand droog vind ik dat nog geen reden om het bij een ander te zoeken
ik bedoel praat met je vrouw en kijk wat er mis is
en niet de makkelijkste uitweg zoeken

tamazight_girrl
01-06-2010, 03:06
een maand geen sex, wayowwwwwwwwwwww dat overleefd een man niet eens gek ahahahah.Zo als een man een maand geen sex krijgt dan vind ik het terecht dat hij vreemdgaat wallah.Als een vrouw dat niet wilt dan moet ze niet gaan trouwen vind ik zelf.Als je getrouwd bent dan hoor je niet te weigeren volgens de islam.4x per dag maschie 1x in de maand:lol::grinniken:

meen je deze echt omg wat ons staat te wachte doe normaal 4 x per dag je bent geen robot:lol:

hasna_tmazight
01-06-2010, 04:06
ik zou mijn hijaab niet uit doen op vraag 1 het is mijn geloof en dat moet hij accepteren ik zou dat nooit doen om mijn hoofdook uit te halen voor hem waarom zou ik! hij moet me accepteren hoe ik ben ik ben me zelf en dat gaat er om en ik zal hem niet nemen ik zal nee zeggen punt uit hahaa:lol::lol:

_Isslamia_
01-06-2010, 04:24

Ik zou hem echt aankijken van ''Meen je dit nou serieus''.
Dan vertel ik hem dat ik daar niet gediend van ben.
Dus ik doe het niet.
Mijn kijk op of ik verder ga met deze man zal mij tot het twijfelen zetten.
Wesh is meneer mijn hand komen vragen of om te kijken hoe mijn vormen er uit zien.

Ik zou dit hier heel boos om kunnen worden.
Ten eerste omdat hij het niet met mij heeft overlegd.
Ten tweede waarom zou zij dat nodig hebben.
Ten derde waar is het handig voor?

Ik zal akkoord gaan met het huwelijk, want in elk uiterlijk zit er wel een schoonheid.
Dus mijn antwoord is zeker weten een JA!!

Ik zou echt heel kwaad worden. Ik weet niet of ik het hem zou kunnen vergeven.
Maar jah uiteindelijk is hij wel aanwezig. En daar gaat het nou om.

Zo ik klink misschien gemeen maar ik ben het niet.:lachen:

Amazigh
01-06-2010, 06:53
Situatie 1 - Je gaat de hand vragen van een zuster die alles heeft wat je in je toekomstige vrouw zoekt, behalve één ding. Je voelt je niet helemaal aangetrokken tot haar uiterlijk, maar naast haar uiterlijk vind je geen andere minpunten en alleen pluspunten

Niet trouwen, je wilt wel naast een vrouw wakker worden. Niet naast een monster.

Situatie 2 - Je vrouw zegt; ''Jou moeder mag maximaal 1x per week bij ons langskomen thuis, en niet meer''

Dan geef ik m'n vrouw een klap, en zeg ik dat ze nooit meer zoiets doms moet zeggen.

Situatie 3 - Je vrouw zegt: ''Ik wil dat we de dagen verdelen als het gaat om het koken, de helft van de week kook jij en de andere helft van de week kook ik, en zo ook met het huishouden''

Zie situatie 2

Situatie 4 - Je komt moe thuis van werk en vergaat van de honger, je vraagt je vrouw wat jullie eten vandaag en ze zegt; ''Ik heb vandaag niks gekookt. Er staat een magnetronmaaltijd in de koelkast, neem die maar.''

Zie situatie 2 & 3

Ariffi
01-06-2010, 10:05

Er staat, niet helemaal aangetrokken tot haar uiterlijk, dus is er nog genoeg ruimte zodat ik me op termijn wel tot haar voel aangetrokken.
Ik zoek immers een echtgenote en een moeder voor mijn kinderen. Geen .......

Dat zou haar dan echt minimaal een platte hand opleveren. In geen enkele andere situatie zou ik haar slaan, maar als ik tussen haar en mijn moeder moet kiezen dan gaat zij het ook voelen ook!

Eerst zou ik haar duidelijk maken dat we hier in NL leven en geen Nederlanders zijn met allerlei schema's. Dit hoort van 2 kanten te komen en niet te worden opgedrongen. Dit zou een ruzie kunnen opleveren.

Zucht.... Dit is echt een vrouw van niks, maar ik zou lekker bij mijn ouders eten. Komt het nog vaker voor dan mag zij voorlopig bij haar ouders slapen.

ayalou
01-06-2010, 10:09
Amazigh en Ariffi: zouden jullie je vrouw echt een klap geven??

Ariffi
01-06-2010, 10:13
Amazigh en Ariffi: zouden jullie je vrouw echt een klap geven??

Wanneer ze op zo een botte manier mij laat kiezen tussen haar en mijn moeder?
Wil je daar nog een bevestigend antwoord op?

ayalou
01-06-2010, 10:23
Wanneer ze op zo een botte manier mij laat kiezen tussen haar en mijn moeder?
Wil je daar nog een bevestigend antwoord op?

zou je dan niet eens goed met haar praten en haar een goede waarschuwing geven met desnoods een kleine bedreiging....zodat je haar duidelijk laat weten dat ze niet de broek aan heeft in huis???

ik bedoel moet dat meteen met klappen??

je moeder is nr 1 zal altijd zo blijven maar een vrouw kan eens in t maand een vreselijk humeur hebben en als je dr op gaat meppen zal jullie huwelijk nooit meer zo worden als eerst.

ik persoonlijk denk dat je met praten meer kan bereiken dan met slaan.
sorry is niet aanvallend bedoeld ben gewoon anti-klappen:vriendschap:

Tufa7e
01-06-2010, 10:37
zou je dan niet eens goed met haar praten en haar een goede waarschuwing geven met desnoods een kleine bedreiging....zodat je haar duidelijk laat weten dat ze niet de broek aan heeft in huis???

je moeder is nr 1 zal altijd zo blijven maar een vrouw kan eens in t maand een vreselijk humeur hebben en als je dr op gaat meppen zal jullie huwelijk nooit meer zo worden als eerst.

een egte man slaat geen meisje :)
en dat zeggen ze zelf ook.. (( mijn broertje bijv. ik kan wel stoeien met hem, maar als hij op school door een meisje wordt uitgedaagt, dan gaat hij daar niet op in, Gewoon, omdat je als man geen meisje slaat.))

:)

Ariffi
01-06-2010, 10:48

Ik geef toe, het vetgedrukte is een beter alternatief.

Ariffi
01-06-2010, 10:50
en dat zeggen ze zelf ook.. (( mijn broertje bijv. ik kan wel stoeien met hem, maar als hij op school door een meisje wordt uitgedaagt, dan gaat hij daar niet op in, Gewoon, omdat je als man geen meisje slaat.))

Wat jou reactie betreft neem ik het wel persoonlijk op. Een echte moslima zet haar foto's niet op het internet. Een soort van dweilen met de kraan open?

ayalou
01-06-2010, 10:53
Ik geef toe, het vetgedrukte is een beter alternatief.

shokran.
het lijkt me eerlijk gezegd ook helemaal niets voor jou (of een andere gestudeerde jongeman van deze tijd) om een vrouw pijn te doen.

Gair Incha'Allah

tamazight_girrl
01-06-2010, 10:53
[QUOTE=Tufa7e;69068]Ik zal een aantal situaties zetten en ik wil dat jullie graag lezen wat jullie in zulke situaties zouden doen

Ladiess:

Ik zou eerst lachen ahah dat hij dit vraagt. Tuurlijk doe ik het niet hij neemt me maar zoals ik ben. wilt hij dat niet jammer dan genoeg vissen in de zee

Ik zou mij rot schamen en het wel erg vinden dat hij dit niet met mij besproken heeft. We wonen tenslotte samen en zijn samen getrouwd. Natuurlijk mag ze over de vloer komen maar eerlijk is eerlijk niet elke dag wil ook alleen zijn met mijn man.

Ik kan nu wel ja of nee zeggen maar dat kan ik niet. Het hangt van de persoon zelf af hoe die is. Pas als ik diegene voor mij heb kan ik oordelen

Ik zou het zeker erg vinden. en hij moet wel een hele goede reden hebben. Maar alsnog kan je het niet terug draaien dus volgende keer beter:lol:

ayalou
01-06-2010, 10:59

weet je wat t is.
onderwerp moeder is heel gevoelig, vooral voor een man.
heel veel mannen zzeggen dat ze hun vrouw daarvoor zouden slaan.

wij vrouwen kunnen echt heel bitchy zijn vooral als t om onze schoonmoeders gaat.
bij 1 keer moet je nooit een vrouw een mep geven, maar kom op ik heb zelfs de behoefte om een man te slaan als hij verbied me naar mijn ma te brengen.
laat staan vrouwen die zoooo vaak hen mannen aanspreken over hen moeders.
dus ik snap de reacties wel, alleen denk ik niet meteen dat ze echt gaan slaan.

ik praat klappen niet, ben er echt absoluut tegen:kusje:

Tufa7e
01-06-2010, 11:02
Wat jou reactie betreft neem ik het wel persoonlijk op. Een echte moslima zet haar foto's niet op het internet. Een soort van dweilen met de kraan open?

ik bedoelde het anders niet persoonlijk, het enige wat ik wilde zeggen is dat iedereen dit ik ken, geen meisje slaat.
en wat mij betreft, ik boet later wel voor mijn fouten :)

Ariffi
01-06-2010, 11:08
ik bedoelde het anders niet persoonlijk, het enige wat ik wilde zeggen is dat iedereen dit ik ken, geen meisje slaat.
en wat mij betreft, ik boet later wel voor mijn fouten :)

Je hebt het wel vaker gehad over: een echt man.....
Jij hebt het over fouten, ik heb het over zelfrespect, maar das ook niet persoonlijk bedoeld.

Tufa7e
01-06-2010, 11:12
:).

Ariffi
01-06-2010, 11:15
Hahahaha, ik was even vergeten dat jij de psychologe van het huis was.

Tufa7e
01-06-2010, 11:16
ik wil het doen, betekend nog niet dat ik het kan.

Ariffi
01-06-2010, 11:17
Het gaat inderdaad niet van een leien dakje, maar succes ermee.

Tufa7e
01-06-2010, 11:18
dankje. ik zal het sarcasme negeren.

Amazigh
02-06-2010, 01:18
Mijn reactie was niet echt serieus bedoeld. Ik zal m'n vrouw nooit slaan. Ik zal er alles voor doen om haar gelukkig te maken. Maar m'n vrouw komt niet boven m'n moeder te staan, nooit!

ayalou
02-06-2010, 09:27
Mijn reactie was niet echt serieus bedoeld. Ik zal m'n vrouw nooit slaan. Ik zal er alles voor doen om haar gelukkig te maken. Maar m'n vrouw komt niet boven m'n moeder te staan, nooit!

Macha'Allah
Incha'Allah dat je een vrouw krijgt die er alles voor zal doen om jou nog gelukkiger te maken.......Amien
Die laatste regel geld denk ik voor ieder moslim Incha'Allah

Amazigh
02-06-2010, 06:20
Macha'Allah
Incha'Allah dat je een vrouw krijgt die er alles voor zal doen om jou nog gelukkiger te maken.......Amien
Die laatste regel geld denk ik voor ieder moslim Incha'Allah

Amien

allochtoontje
02-06-2010, 06:26

gelijk heb je hoor
gelukkig maar dat je het als grap bedoelde
stond er wel van te kijken hoor

Amazigh
03-06-2010, 05:02
gelijk heb je hoor
gelukkig maar dat je het als grap bedoelde
stond er wel van te kijken hoor

:D.

allochtoontje
03-06-2010, 05:12
:D.