PDA

View Full Version : Wil je mijn kleren wassen? ' De wasmachine is kapot'

sarah17
26-05-2010, 10:07
Een getrouwde stel die 1 zoontje hebben hebben een probleem.
Het ligt namelijk zo ; Papa, heeft welleens zin in seks! maar hij kan niet in de bijzijn van zijn zoontje tegen zijn vrouw zeggen ik wil nu seks & mama heeft dat probleem ook.
Ze besluiten er een oplossing voor te bedenken. Dan komt Papa met een goed idee hij stelt voor om voortaan dit te zeggen tegen zijn vrouw als hij zin in seks heeft ; Vrouw, Wil je mijn kleren komen wassen 'De wasmachine is kapot'
& andersom ook.
Mama, Vindt het een goed idee!
De volgende dag komt zoontje thuis. Papa is boven. Papa roept zijn zoontje en verteld hem dat hij tegeN mama moet zeggen dat ze zijn kleren moet komen wassen omdat de wasmachine kapot is.
Zijn zoon gaat naar beneden en verteld het aan Mama.
Mama zegt tegen het zoontje; 'Ga maar naar papa & zeg maar dat mama daar nu geen zin in heeft.'
En zo gaat zoontje weer naar papa om het hem te vertellen.
Papa zegt niets meer.
De volgende dag stuurt mama zoontje naar papa en zegt hem dat hij papa moet vertellen dat ze nu zin heeft om zijn kleren te komen wassen.
Zoontje verteld dat aan papa, & papa zegt ; 'Zeg maar tegen mama dat ik MIJN kleren al heb gewassen met MIJN EIGEN HANDEN!'

sarah17
26-05-2010, 10:16
Een getrouwde vrouw en man zijn allebei héél erg Eigenwijs & koppig.
Op een dag krijgen ze ruzie & besluiten ze allebei niet meer tegen elkaar te praten naar een paar uur. Denkt de man Ik mis haar ik wil tegen haar praten.. maar hij denkt nee Zij moet alseerst praten dan praat ik wel terug.
Het probleem is dat zijn vrouw precies hetzelfde denkt.
naar nog een paar uur liggen ze in bed. Allebei met hun rug tegen elkaar gekeerd.
Oppeens denkt de man; Shit, ik moet morgen heel erg vroeg op wie moet mij nou wakker maken? Hij besluit een papiertje & pen te pakken en schrijft daar als volgt op ; ' Ik moet morgen erg vroeg op Ik moet namelijk naar mijn werk. Maak mij wakker om 7 uur'
Hij legt het papiertje op haar nachtkastje en gaat slapen. De volgende ochtend wordt hij wakker en kijkt meteen op zijn wekker. Hij ziet dat het 1 uur is en schrikt 'Shit' denkt hij.
Ze heeft mij niet wakker gemaakt.
Oppeens valt hem op dat er ook op zijn nachtkastje een papiertje ligt.
Hij pakt het en leest ' HET IS 7 UUR OPSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

sarah17
26-05-2010, 10:18
Een vrouw is haar bh's aan het strijken. Dan zegt haar man oppeens; 'Liefje , Waarom strijk je je bh's ? Er zit toch nooit wat in! '
Dan zegt de vrouw tegen haar man ; 'Ja, Maar schat ik strijk jou onderbroeken toch ook?'