PDA

View Full Version : # 5 Vrouwenzaken Waar Mannen Een Hekel Aan Hebben

Tufa7e
06-06-2010, 03:20
Nummer 1
Kredietcrisis: wat is dat?
Onwetendheid en dommige opmerkingen kunnen echt niet op zijn goedkeuring rekenen. Stop dus met je naïeve-meisjes-act, want daar win je geen zieltjes mee. Of weet je echt niet wat de kredietcrisis inhoudt? Hij is natuurlijk wél het liefst de allerslimste en helpt je graag bij zaken waar je niets vanaf weet. Schaam je dus niet als het je maar niet lukt om die surroundset te installeren, hij helpt je met alle liefde. Zo kan hij zich opwerpen als de alwetende man in huis.

Nummer 2
Roddelen en praten over niets
Misschien shocking, maar mannen vinden dat vrouwen veel te veel praten over niets. En daar houden ze niet van. Onbelangrijke feiten uit je favoriete vrouwenblad, de buurvrouw die een rare jas heeft gekocht; hij wordt er niet warm of koud van. Bovendien houden de heren niet van dames die roddelen of kattig doen tegen andere vrouwen. En laten we eerlijk zijn: dat is ook een slechte eigenschap. Oh ja: het schijnt dat mannen zich ook groen en geel kunnen ergeren aan vrouwenhumor. Ze vinden zichzelf nu eenmaal grappiger.

Nummer 3
Vrouwendingen laten slingeren
Hij wil wél dat je er altijd goed verzorgd uitziet en fris ruikt, maar hij hoeft verder niet te weten wat je daar allemaal voor doet. Gebruik dus niet overdreven veel make-up en laat geen ‘vrouwendingen’ door het huis slingeren. Vrouwendingen? Denk aan make-up remover pads, zalfjes, ontharingsstrips en andere zaken waarvan hij het bestaan liever niet wil weten.

Nummer 4
Labiel zeurend wrak
Je dikke dijen in die spijkerbroek, die collega die achterbaks is of die vriendin die achter je rug om over je praat; het interesseert hem niet. Dat eeuwige gezever van vrouwen over hun onzekerheden komt de heren de keel uit. En ze begrijpen al helemaal niet dat dames oprecht gekwetst kunnen zijn als een vriendin het één zei, maar toch echt dat andere bedoelde. Als je net zo lang zeurt over die drilbillen (die hij best mooi vindt), dumpt hij je vanzelf een keer. Onzekerheid in bed is een échte moodkiller voor hem.

Nummer 5
Supersecondenlijm
Geen verrassing: maar mannen houden niet van dames die na de tweede date op zoek gaan naar een trouwjurk. Aanhankelijkheid en claimgedrag helpen je niet verder in de liefde. Laat hem vrij en ga niet met een pruillip op de bank zitten als hij eens met zijn vrienden op stap gaat. Onderneem op die tijden juist activiteiten waar je hem geen plezier mee doet. Want nee: mannen houden niet van uren shoppen, chick flicks bekijken en aerobicsklasjes.

zinazina
06-06-2010, 01:22
En nu de 5 zaken waar vrouwen een hekel aan hebben haha

Tufa7e
06-06-2010, 01:26
hahah dat zijn er wel meer dan 5:lachen:

zinazina
06-06-2010, 01:27
hahah dat zijn er wel meer dan 5:lachen:

Ik ken ook mannen die echt veel rodelen dat is pas een echte afknapper

Tufa7e
06-06-2010, 02:51