PDA

View Full Version : Wat betekent een hoofddoek voor JOU?

_Noor_
14-06-2010, 11:58
Voor mij is het iets wat bij mij hoort. Ik draag er de juiste kleding naar, altijd losjes, dus niet te strak zodat je alle lichaamsvormen kunt zien. Hoe denk jij daar over? Alleen bedekking voor het haar en de rest is bijzaak? Of draag jij er geen en wil je wel de stap zetten maar durf je niet? Of anders, draag jij een ghimaar?

allochtoontje
15-06-2010, 12:04
dat is echt een hele goeie vraag
ik zelf draag een ghimar maar ik zie tegenwoordig heel veel marokaanse meiden met een hoofddoek en daar onder superstrak en kort..
ik snap dat gewoon niet

heel veel dames weten niet waar de hijaab voor staat

_Noor_
15-06-2010, 12:18
MaschaAllah, mijn zusje draagt ook ghimaar. Ik zelf kan die stap nog niet zetten. Ik probeer wel zo min mogelijk mijn lichaamsvormen te laten zien. Moge Allaah Ta3alaa ons leiden inshaAllah.
Het klopt wel wat je zegt, helaas, echt jammer is dat.

allochtoontje
15-06-2010, 12:20
MaschaAllah, mijn zusje draagt ook ghimaar. Ik zelf kan die stap nog niet zetten. Ik probeer wel zo min mogelijk mijn lichaamsvormen te laten zien. Moge Allaah Ta3alaa ons leiden inshaAllah.
Het klopt wel wat je zegt, helaas, echt jammer is dat.

zolang je je maar bedekt en je vormen niet laat zien is het oke

het lijkt alsof ze tegenwoordig hoofddoek dragen omdat ze lelijk haar hebben ofzo:grinniken:

_Noor_
15-06-2010, 12:23
zolang je je maar bedekt en je vormen niet laat zien is het oke

het lijkt alsof ze tegenwoordig hoofddoek dragen omdat ze lelijk haar hebben ofzo:grinniken:

:lol:
Eerlijk vind ik het wel heel leuk om al die kleurcombi's te zien. Doe ik zelf ook, met elke outfit draag ik een bijpassende kleur. Ik was vandaag in het centrum van R'dam en ik zag daar een meid met een oranje hoofddoek.:gek: Zehma in de trant van Oranje voetbalt.:nut:

Tufa7e
15-06-2010, 12:34
ik draag gewoon hoofddoek, met tuniekje en een pantalon:D
skinny is nix voor mij, en strak en kort moet ik niet proberen bij mijn moeder:lachen:
maar ik match wel altijd mijn hoofddoek aan mijn kleren :D
bijv blauw en wit:D

_Noor_
15-06-2010, 12:36
Die skinny's zijn afschuwelijk.:gek:

Tufa7e
15-06-2010, 12:37
jah egt he, ik haaaaat ze!
en dan skinny en tuniekje zehma:moe:

nee als er iets is wat ik haat, dan zijn het skinny's en Uggs:grinniken:

_Noor_
15-06-2010, 12:42
jah egt he, ik haaaaat ze!
en dan skinny en tuniekje zehma:moe:

nee als er iets is wat ik haat, dan zijn het skinny's en Uggs:grinniken:

Het lijkt wel of ik praat.:eek: Kijk, draag je er geen hoofddoek bij oké, maar vind het dus echt geen gezicht bij een hijaabdragende dame.

Tufa7e
15-06-2010, 12:44
Het lijkt wel of ik praat.:eek: Kijk, draag je er geen hoofddoek bij oké, maar vind het dus echt geen gezicht bij een hijaabdragende dame.

jah idd, dan ben je zehma wel moslima,, maaaaaaaaaaaaar je volgt tohg de mode:moe:
islam kent geen mode!

Ik_Enzo
16-06-2010, 05:02
Ik draag hem niet correct maar het betekent wel veel voor me :)!

_Noor_
16-06-2010, 07:56
Ik draag hem niet correct maar het betekent wel veel voor me :)!

InshaAllah in de toekomst. Dat het veel voor je betekent zegt al meer dan genoeg over jou! Moge Allah Ta3alaa ons inshaAllah standvastig maken in ons geloof, amin.

livies
19-06-2010, 09:54
ik draag nog geen hoofdoek maar ik denk de laaste tijd om het wel te doen inschallah.

Tufa7e
20-06-2010, 12:41
incha'allah :)

Ariffi
20-06-2010, 12:45
ik draag nog geen hoofdoek maar ik denk de laaste tijd om het wel te doen inschallah.

doen, doen, doen! heb echt veel meer respect voor de dames die een hoofddoek dragen! insha' Allah zal je er niet lang over twijfelen!:D

allochtoontje
20-06-2010, 12:55
doen, doen, doen! heb echt veel meer respect voor de dames die een hoofddoek dragen! insha' Allah zal je er niet lang over twijfelen!:D

en wanneer ga jij em dragen:lachen:

Ariffi
20-06-2010, 12:57
en wanneer ga jij em dragen:lachen:

:lol:heb het geprobeerd alleen keken moslims mij scheef aan alsof ik iets verkeerds deed. de mening van anderen trek ik me helaas teveel aan.

allochtoontje
20-06-2010, 12:58
:lol:heb het geprobeerd alleen keken moslims mij scheef aan alsof ik iets verkeerds deed. de mening van anderen trek ik me helaas teveel aan.

:lol::lol:
ach ja, jij bent een duidelijk geval van''ben er nog niet klaat voor''
ik zou zeggen heb maling aan andere en ga er gewoon voor
zal je mashallah prachtig staan:lachen::lachen:

Ariffi
20-06-2010, 01:02
ach ja, jij bent een duidelijk geval van''ben er nog niet klaat voor''
ik zou zeggen heb maling aan andere en ga er gewoon voor
zal je mashallah prachtig staan:lachen::lachen:

durf het nu even niet aan hoor, maar hoe moet het dan als ik later een vrouw heb met hoofddoek of zal ik haar dan maar dwingen een baard te laten groeien?:lachen:

allochtoontje
20-06-2010, 01:03
durf het nu even niet aan hoor, maar hoe moet het dan als ik later een vrouw heb met hoofddoek of zal ik haar dan maar dwingen een baard te laten groeien?:lachen:

doe dat ja
eens zien hoe leuk je die stoppels zal vinden:grinniken: