PDA

View Full Version : Wat is het engste wat jij ooit meegemaakt hebt?

_Noor_
15-06-2010, 12:02
Drop het hier. Ik ben nog aan het nadenken:lachen:.

_Noor_
15-06-2010, 06:15
Up.....

eker3ie
15-06-2010, 06:16
Dat ik jouw sprak :blozen:

_Noor_
15-06-2010, 06:20
Kwam ik zo schrikbarend over dan?:hardlachen:

eker3ie
15-06-2010, 06:21
Ja:lachen:

_Noor_
15-06-2010, 06:22
Oh bedankt.

eker3ie
Geen dank.

_Noor_
Eigenlijk is deze topic bedoelt om echt enge ervaringen te delen, je verpest het.:ego:

eker3ie
15-06-2010, 06:23
Maakt niet uit, iedereen verpest wel wat:D

Tufa7e
15-06-2010, 08:10
dat ik in marokko stond de douchen en dat er een kakkerlak over me been naar boven rende:rcain:
egt ik ben als de doood voor kakkerlakken, als je mij een meter in de lucht wilt zien springen, gooi dan een kakkerlak voor me voeten:lachen:

allochtoontje
15-06-2010, 10:30
4 jaar geleden in turkije
was op vakantie met een groep meiden
we waren wat aan het drinken en toen het laat werd waren we op weg terug naar ons hotel
maar we hadden een verkeerde weg genomen..
de hele weg door werden we achtervolgt door zo een enge vent
dus wij vragen de weg aan zo een turkse vrouw die daar stond..
maar wat bleek die vrouw werkte samen met die man
ze had ons de weg gegeven naar een afgelegen parkje..
en die man was ons daar naartoe gevolgd
gelukkig liepen er op dat moment net 2 agenten langs en die gast was meteen opgepakt

heb echt maanden lang nachtmerries gehad en durvde niet meer alleen over straat

Ik_Enzo
16-06-2010, 05:03
Wajoo !!!
Doodeng pff ik kan zo een twee drie niet gauw op iets komen, maybe later upp

souraya22
19-07-2010, 06:50
het engste wat ik heb meegmaakt was toen ik beroofd werd door een jongen man in marokko
ik had 2 gouden ketingkjes op een dunne en een hele dikke die zo moeilijk was om hem uit te krijgen
die man trok me van achteren gelijk aan die ketting maar die dikke ketting wilde niet uit en hij bleef maar trekken ik kon geen lucht meer krijgen wallah dames ik zag de dood voor me ik stikte bijna mijn keel was ook helemaal kapot ik had toen witte kleren aan en mijn kleren zat helemaal vol met bloed
en subhannaŠllah ik was zo in een shock dat ik opdat moment niet kon schreeuwen of iets doen pas toen hij weg ging rennen toen pas wist ik wat er was gebeurd en begon ik om me heen te schreeuwen
allahyehfed oesaffi het had verkeerd kunnen aflopen ik heb er ook jaren lang een trauma aan over gehouden en nu nog steeds als ik er aan denk ben toen die tijd 4 jaar niet naar marokko gegaan

Tufa7e
19-07-2010, 10:09
:O egt eng !!

IMO
02-08-2010, 11:18
ojeew gelulkig is alles goed gekomen

_Noor_
30-08-2010, 10:33
het engste wat ik heb meegmaakt was toen ik beroofd werd door een jongen man in marokko
ik had 2 gouden ketingkjes op een dunne en een hele dikke die zo moeilijk was om hem uit te krijgen
die man trok me van achteren gelijk aan die ketting maar die dikke ketting wilde niet uit en hij bleef maar trekken ik kon geen lucht meer krijgen wallah dames ik zag de dood voor me ik stikte bijna mijn keel was ook helemaal kapot ik had toen witte kleren aan en mijn kleren zat helemaal vol met bloed
en subhannaŠllah ik was zo in een shock dat ik opdat moment niet kon schreeuwen of iets doen pas toen hij weg ging rennen toen pas wist ik wat er was gebeurd en begon ik om me heen te schreeuwen
allahyehfed oesaffi het had verkeerd kunnen aflopen ik heb er ook jaren lang een trauma aan over gehouden en nu nog steeds als ik er aan denk ben toen die tijd 4 jaar niet naar marokko gegaan
Wat eng zeg! Hamdoellilah dat het toch goed afgelopen is.

Tufa7e
21-02-2011, 06:03
dat ik in marokko stond de douchen en dat er een kakkerlak over me been naar boven rende:maf:
egt ik ben als de doood voor kakkerlakken, als je mij een meter in de lucht wilt zien springen, gooi dan een kakkerlak voor me voeten:haha:

Dit is trouwens nog steeds het engste :o

huisvrouw
21-02-2011, 08:48
ik weet niet

ayalou
24-02-2011, 10:17
ik schat dat ik een jaar of 8 was en liep met een klasgenootje naar school, we werden aangesproken door een man en hij vroeg of we een poppenwagen wilden hebben met een mooie pop erin dus wij zeiden ja en hij zei loop maar mee dan gaan we met de auto naar de winkel op het te kopen, dus wij zeiden nee laat maar dus hij zei met een boze stem,, kijk maar ik heb genoeg geld(hij liet ons de inhoud van zijn portemonnee zien) toen begonnen we echt bang te worden en gingen keihard wegrennen.
Nadat ik t mijn ouders had verteld mochten we maanden niet meer alleen naar school en ook niet meer buiten spelen

ayalou
24-02-2011, 10:19

heel eng dit, Hamdoulillaah is t goed gekomen