PDA

View Full Version : # Beautytipss

Tufa7e
27-06-2010, 09:56
Wat werkt wel,, wat werkt niet,,
Mocht je tips ze hebben,,
Plaats ze dan hierr :)

:dansen:

Tufa7e
27-06-2010, 09:57
Haar Stylen

Doe voordat je je haar gaat stylen,, beetje olie in je haar (( zonnebloem,, olijfolie,, of olie voor je haar )) zo voorkom je dat het gaat pluisen en dat het verbrand

Tufa7e
27-06-2010, 09:59
Mooie Lippen

Wrijf,, nadat je 's avonds je tanden hebt gepoetst,, even over je lippen met een ruw stukje handdoek,,
zo verwijder je de overtollige huid van je lippen.
smeer ze daarna in met iets vettigs,, labello of vaseline,, en ga dan slapen.

's ochtend word je wakker met beautifull lippss :D

Tufa7e
27-06-2010, 10:00
Font de teint

Breng eerst een hydraterende dagcrème aan op je gezicht voor dat je foundiation op doet. Dit voorkomt uidrogen

Tufa7e
27-06-2010, 10:05
Wimpers Met Volume

Breng vaseline aan op je wimpers.

Tufa7e
27-06-2010, 10:10
Mooie,, Stevige Nagels

Giet wat lauwwarm water in een kommetje en doe daar een paar druppels citroensap bij. Laat vervolgens je vingers hier tien minuten tot een kwartier in dobberen. Je nagels glanzen niet alleen als je ze hebt afgedroogd, ze worden van zo'n citroenbadje ook steviger. Je kunt dit overigens ook met je tenen doen. Van al het zand en je slippertjes kunnen je teennagels een beetje grauw worden. Geef ze vervolgens een mooi kleurtje en je kunt weer lekker rondslipperen.

Tufa7e
27-06-2010, 10:10
Glanzend haar

Vul een lege shampoofles met een lauw water en citroensap. Giet het goedje over je haar en laat het een tijdje in trekken. Spoel vervolgens je haar goed uit met warm water. Wil je een nog beter resultaat, doe dan heel even de warme kraan van de douche uit en laat je haar 'schrikken' onder de koude kraan.

Tufa7e
27-06-2010, 10:21
10 Tips Tegen Rimpels

Zonnebrandcrème
Een absolute must is je huid beschermen tegen de zon. De zon kan het versnellen van rimpelvorming veroorzaken. Kies een hoge factor, het liefst boven de 15.

Vochtinbrengende crème
Wanneer je huid droog is, zal het eerder rimpels krijgen. Daarom is het belangrijk je vochtgehalte van de huid op peil te houden. Gebruik iedere dag een vochtinbrengende crème.

Vermijd stress
Stress is slecht voor je huid. Vermijd daarom stress zoveel je kunt

Zonnebril
Draag een zonnebril. Zo bescherm je de huid rond je ogen. Tevens knijp je dan je oog minder samen zodat er minder snel rimpeltjes vormen daar.

Water drinken
Water zorgt voor een goede vochtbalans in je huid. Onderschat dit niet. Drink minstens 2 liter water per dag.

Fronsen
Probeer niet te fronsen. Probeer niet je ogen vaak samen te knijpen of je voorhoofd te fronsen, hierdoor ontstaan rimpels sneller. Probeer ook niet teveel te grimassen. Houd je gezichtsspieren zo ontspannen mogelijk.

Oogcrème
De huid rondom de ogen kan snel rimpels krijgen. De huid hier beweegt heel veel. Gebruik daarom een aparte oogcrème en smeer die 2x per dag op.

Nachtrust
Neem voldoende nachtrust. Je huid herstelt zich ’s nachts en krijgt daardoor weer de juiste balansen die het nodig heeft. Genoeg slaap is daarom belangrijk.

Voeding
Alles wat je eet heeft invloed op de huid. Je huid is ten slotte het grootste orgaan wat je hebt. Probeer voldoende vitamines, mineralen en vette zuren binnen te krijgen, zo houd je de boel in balans.

Niet meer roken!
Roken is ontzettend slecht voor de huid. Roken zorgt voor een slechte bloedtoevoer in je huid en daardoor kan je huid en grauw en grijs uit komen te zien. Ook de rimpelvorming wordt hierdoor bevorderd.

allochtoontje
27-06-2010, 10:38
voor lang en vol haar moet je vitamine B complex forte...
ik had altijd dun haar maar sinds ik dat inneem..gewoon geweldig

Ik_Enzo
28-06-2010, 12:16
Goeie topic! :lachen:

IMO
28-06-2010, 12:32
voor lang en vol haar moet je vitamine B complex forte...
ik had altijd dun haar maar sinds ik dat inneem..gewoon geweldig

Waar vind ik die :D

Tufa7e
28-06-2010, 03:03
http://www.clearasil.nl/images/productShot/Product_daynight.jpg

ik gebruik deze altijd een week vorodat ik ongesteld word:lachen: wejoow mijn gezicht zit dan meestal onder de pukkeltjes:grinniken:
maar deze werkt binnen een kwartier,, de meeste zijn dan egt weg :)

allochtoontje
28-06-2010, 08:14
Waar vind ik die :D

bij de apotheek..ook heel goedkoop 30 pillen voor 2,50

IMO
28-06-2010, 09:37
bij de apotheek..ook heel goedkoop 30 pillen voor 2,50

kee dan :D
kheb ook dun haar , is soms echt irrie

allochtoontje
28-06-2010, 09:39
kee dan :D
kheb ook dun haar , is soms echt irrie

ja ik had het ook..ik geloofde het eerst niet maar na een maand zie je al resultaat..en wordt ook langer en gezonder

IMO
28-06-2010, 09:40
ja ik had het ook..ik geloofde het eerst niet maar na een maand zie je al resultaat..en wordt ook langer en gezonder

okee :D,

ik kijk ff rond

en dan ga ik het halen :D

IMO
28-06-2010, 09:41
Ik gebruik altijd andrelon, om je haar glad te maken serum

IMO
28-06-2010, 09:41
Maar vitamine b is beter :D

allochtoontje
28-06-2010, 09:42
Ik gebruik altijd andrelon, om je haar glad te maken serum

die serum is ook goed ja..
ik heb krullen maar voor ik hoofddoek droog ging ik het altijd fohnen en mn haar was daardoor echt beschadigt..maar nu is tie gelukkig helemaal hersteld:D

IMO
28-06-2010, 09:44
die serum is ook goed ja..
ik heb krullen maar voor ik hoofddoek droog ging ik het altijd fohnen en mn haar was daardoor echt beschadigt..maar nu is tie gelukkig helemaal hersteld:D

Ik fohn en stijl nooit.

Je kunt ook natuurlijk krullen en stijlen.

Kheb wel krulspelden enzo maar gebruik ik haast nooit.

Wat werkt voor stijl haar is voor je gaat slapen vlecht in doen en dan die ochtend net zolang kammen tot superglad is. :D

En bij krullen doe ik altijd knoetje in een slag, halve knoetje dat haar veel is gedraaid

als k haartang meeneem naar huis, myn moeder wordt boooos! :P:P

IMO
28-06-2010, 09:45
Ze vind slecht, om te krullen en stijlen

allochtoontje
28-06-2010, 09:48
Ze vind slecht, om te krullen en stijlen

:lol:
wat dacht je van mn moeder..die fohnde het altijd voor mij..ze haatte mn krullen:grinniken:

IMO
28-06-2010, 09:52
wat dacht je van mn moeder..die fohnde het altijd voor mij..ze haatte mn krullen:grinniken:

haaahaaa /ze haatte je krullen :lol:

IMO
28-06-2010, 09:52
Dan gaat ze het maar stijlen :lachen:

allochtoontje
28-06-2010, 09:53
haaahaaa /ze haatte je krullen :lol:

ik zeg toch is beetje beschadigd enzo
dus t zijn geen krullen meer:lachen:

IMO
28-06-2010, 09:53
ik zeg toch is beetje beschadigd enzo
dus t zijn geen krullen meer:lachen:

Hoe is je haar nu?

allochtoontje
28-06-2010, 09:54
Hoe is je haar nu?

van boven is gekruld (gezonde gedeelte)
en voor de helft is het stijl/krul:lachen:

IMO
28-06-2010, 10:04
van boven is gekruld (gezonde gedeelte)
en voor de helft is het stijl/krul:lachen:

heeft je moeder goed gedaan :lachen:

allochtoontje
28-06-2010, 10:05
heeft je moeder goed gedaan :lachen:

inderdaad jah
als het aan haar lag was ik nu kaal:grinniken:
alles beter dan krullen

IMO
28-06-2010, 10:16
inderdaad jah
als het aan haar lag was ik nu kaal:grinniken:
alles beter dan krullen

kale allochtoontje :grinniken:

allochtoontje
28-06-2010, 11:13
kale allochtoontje :grinniken:

ja erg he:grinniken:

Tufa7e
09-07-2010, 12:39
Highlights

Wil je zelf highlights in je haar doen? smeer de plukjes dan in met citroensap en ga in de zon zitten. de zon maakt de plukjes een paar tinten lichter !!

^
^
^
Helpt Egt !! Heb Het Zelf Ook Gedaan :D

IMO
09-07-2010, 10:46
Hihi, kwil geen highlichts :lol:

Tufa7e
09-07-2010, 01:05
dan doe je het niet:lachen:

IMO
09-07-2010, 01:12