PDA

View Full Version : Vlammen verlammen.

ikram
28-06-2010, 10:08
Vlammen verlammen.

--------------------------------------------------------------------------------

Het zijn de vlammen van het leven die mij verlammen. De gevaren van liefde die ik vrees. De regels van het overspel die ik volg. Mijn hart is niet gebroken, noch heel. Hij is enkel gebrsten. Dit is de oorlog der geliefden. Consante pijn veroorzaakt gewenning, en constante pijn is een levensbehoefte. Ooit was ik echt. Ooit was ik uniek, en gelukkig. Wat gisteren nog bestond en leefde is nu het ondenkbare, het verdorde. Opgegeten door wormen terwijl het graf me weer deed stikken.

Verrader. OOIT zal je gestraft worden. En ik zal er zijn als je mij zoekt. Ik zal daar staan en je de weg wijzen naar verdoemenis. Ik zal er zijn, liefste. Ik zal er staan zoals je verwacht. Ik zal je uitzwaaien, zoals je mij uitgezwaaid hebt. Want jij stond daar, te lachen terwijl ik verging. Terwijl mijn einde naderde, en ik doodsangsten uitsloeg. En nu zul jij het lijdensweg bewandelen zoals ik hem bewandeld heb. Je zult geslagen worden, pijn lijden. Het geluid van zweepslagen zullen je achtervolgen in je dromen. Tranen van bloed zullen vloeien, en ik zal er zijn. Ik zal je bloedende hart verzorgen.

Zie mij dan als een trofee van dit oneindige wedstrijd dat gaat om leven en dood. En weet dan dat geen heeft gewonnen. De bel zal klinken in het holste van de nacht, en dan is het te laat. No second chances. .

Je zult mij smeken om genade, je zult mijn voeten kussen. Maar de dans zul je nimmer ontlspringen. Niet meer. Nooit meer. Een verbintenis met de duivel, je komt er niet onderuit. Nooit. Ik ben niet bang. Angst is nooit een factor geweest. Ik heb nooit geleefd, dus doodgaan kan ik niet. Tegenhouden is geen optie als de sopranen klinken door de bossen. Mijn hart zong ooit mee, maar is nu stil. Doodstil. Gewaagd maar verlegen zal ik er staan. Ik zal er zijn. Op zoek naar waardering, en heel misschien blijdschap. En heel misschien zal het geluk mij toelachen, en heel misschien zal het mij tranen schenken.

Schenk me mijn leven, mijn ziel, mijn tranen. Alsjeblieft.