PDA

View Full Version : Je doet me niks meer!!

ikram
02-07-2010, 10:54
Je doet me niks meer!!
Voor het eerst doet het mij helemaal niets als ik jouw naam hoor. Voor het eerst voel ik mij vrij van jou.
"Ik heb hem gisteren gezien hè!" zei ze tegen me. Ik reageerde er geeneens op. Ze keek me vreemd aan, normaal zou ik haar de hemd van het lijf hebben gevraagd. Gevraagd waar ze jou heeft gezien? Of je in gezelschap van iemand verkeerde? Hoe je eruit zag? Of je vrolijk was? Wat je aan het doen was?
Wat was ik trots op mezelf toen ik erachter kwam dat je me helemaal niks meer doet. Dat je niet langer meer op nr. 1 van mijn lijst staat.
Ik heb lang genoeg op je gewacht en gehoopt dat je die stap zou nemen. Ik heb zelfs tranen om je gelaten, geprobeerd om contact met je op te zoeken. Maar je liet me duidelijk merken dat je niks van mij moest hebben. Ik was me er bewust van en toch bleef ik stiekem hopen.
Hoe kan het zijn dat ik mezelf zo verlaagd heb de afgelopen halfjaar?
Ik, het meisje dat altijd haar trots op de eerste plaats heeft staan. Het meisje dat zo haar vrienden kan afschrijven als ze haar gekwetst hebben.
Hoe kan ik gek op jou zijn geweest al die tijd? Hoe kan het zijn dat ik niet wilde luisteren naar dat verstandige stemmetje in mijn hoofd?
Misschien omdat ik nog nooit zo iets heb gevoeld voor een man.
Nooit zal je me nog wat kunnen doen.
Je hebt je kans laten gaan en er zijn genoeg anderen voor je.
De oude Ik komt weer terug en ik ben ontzettend blij dat die er weer is.
Ik heb mezelf te lang verlaagd en je hebt me vast telkens zitten uitlachen. Het maakt niks meer uit. Ik weet wat ik waard ben en dat zal jij nooit weten!

hasna_tmazight
02-07-2010, 08:26
heel mooi verhaal :D,maar wat bedoel je met dit verhaal als ik vragen mag

Tufa7e
02-07-2010, 09:31
auw sgat :huilen:

doet pijn,, als je wilt praten kun je me PM'en ;) :kusje: