PDA

View Full Version : Strak jurkje meest sletterig

IMO
15-08-2010, 01:43
'Strak jurkje meest sletterig'
Uitgegeven: 15 augustus 2010 12:17
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2010 12:59

AMSTERDAM – Recentelijk onderzoek van University of Minnesota toonde aan dat vrouwen zich met name kleden voor elkaar en dat is maar goed ook. Voor de heren hoeven ze dit namelijk niet te doen.

Wenn.comUit een rondvraag van modewebsite MyCelebrityFashion, uitgevoerd onder 1348 mannen, is althans gebleken dat het merendeel van de mannen sexy kleding maar sletterig vindt.

Met name nauwsluitende jurkjes en korte topjes stuitten op dit idee: respectievelijk 57 procent en 53 procent bestempelde deze items als te pikant, en de vrouw die ze draagt als 'makkelijker te krijgen'.

Korsettops en kleding met kant blijken eveneens met te sexy geassocieerd te worden: met 51 en 45 procent eindigden deze kledij op de derde en de vierde plaats van de zinnenprikkelende top-10.

Ondergoed dat onderdeel uitmaakt van de bovenkleding ziet de man wellicht graag bij een onenightstand, maar verder ook niet. Hetzelfde geldt voor strakke rokjes en zelfs kniehoge laarzen, hoe trendy ook, vallen verkeerd.

Verrassend

"Het is echt verrassend hoe mannen trends, die voor vrouwen zo onschuldig zijn, interpreteren", stelt Andy Barr, woordvoerder van de website, over de rondvraag tegen de Daily Mail. "Met name het verband dat ze onmiddellijk leggen tussen de kledingkeuzes, vrouwen zelf doen dat volgens mij niet."

Dat verband wordt in ieder geval ook gelegd bij stilettohakken (29 procent) en minirokjes (22 procent). Hekkensluiter zijn spijkerbroeken die laag op de heupen vallen. Met 19 procent eindigde dit kledingstuk op de tiende plaats.

always112
15-08-2010, 01:44
:lol:

IMO
15-08-2010, 02:00
:lachen:

Rainbow__
04-10-2010, 04:55
WTF?! haha XD

Ariffi
05-10-2010, 09:03
misschien dat jullie ook je mening hierover willen geven?:grinniken:

always112
05-10-2010, 09:05
Begin jij maar... :lachen:

Ariffi
05-10-2010, 09:08
ik ben het over het algemeen wel met de heren uit die enquete eens.
wil trouwens niet zeggen dat op z'n tijd het wel leuk is om te zien lopen:grinniken:

always112
05-10-2010, 09:12

Tufa7e
05-10-2010, 10:03
Ehm,, dat wisten we toch al?:nut:

Ariffi
05-10-2010, 10:27
Ehm,, dat wisten we toch al?:nut:

wat wist jij dan al?:rcain:
wel voor jezelf praten he

Tufa7e
05-10-2010, 10:28
Okeejj,, nou ik vind het duidelijk :)

Ik bedoel,, al je vormen zijn zichtbaar :fluiten:

IMO
06-10-2010, 11:48

Tufa7e
06-10-2010, 12:28
:D.

Carpe Diem
06-10-2010, 01:09
je kan ook een strak jurkje aan hebben en er gewoon normaal uitzien
wat in dat artikel wordt beschreven gaat voornamelijk over mini rokjes en topjes..
die mannen vinden het wel sletterig maar ze staan er niet om verlegen om het bed met deze sletterig gekleede vrouwen te delen..

ayalou
06-10-2010, 02:53
je kan ook een strak jurkje aan hebben en er gewoon normaal uitzien
wat in dat artikel wordt beschreven gaat voornamelijk over mini rokjes en topjes..
die mannen vinden het wel sletterig maar ze staan er niet om verlegen om het bed met deze sletterig gekleede vrouwen te delen..

die sletterig geklede vrouwen vragen daar toch zelf om....ze zijn de baas over hun eigen lichaam. als deze mannen met deze vrouwen in bed belanden dan hebben ze daar toch zelf voor gekozen. Deze loosers staan idd niet verlegen om ver te gaan met deze meiden maar ze zullen nooit willen dat hun eigen vrouwen er zo bij lopen.

Carpe Diem
06-10-2010, 05:50
die sletterig geklede vrouwen vragen daar toch zelf om....ze zijn de baas over hun eigen lichaam. als deze mannen met deze vrouwen in bed belanden dan hebben ze daar toch zelf voor gekozen. Deze loosers staan idd niet verlegen om ver te gaan met deze meiden maar ze zullen nooit willen dat hun eigen vrouwen er zo bij lopen.

maar het gaat mij erom dat een strak jurkje niet sletterig hoeft te zijn
een mini rokje, topje of ondergoed als kleding gaat idd te ver
maar ik begrijp de gedachte gang van die mannen gewoon niet..die vinden het sletterig maar wel bedwaardig..dan verlaag je je zelf toch ook gewoon(laat ik maar zwijgen over die vrouwen)

en geloof me je hebt genoeg mannen die willen dat hun vrouw er uitdagend uitziet..maar die hebben geen trots

IMO
22-10-2010, 05:23
Je moet het lichaam er voor hebben

ayalou
26-10-2010, 10:08
maar het gaat mij erom dat een strak jurkje niet sletterig hoeft te zijn
een mini rokje, topje of ondergoed als kleding gaat idd te ver
maar ik begrijp de gedachte gang van die mannen gewoon niet..die vinden het sletterig maar wel bedwaardig..dan verlaag je je zelf toch ook gewoon(laat ik maar zwijgen over die vrouwen)

en geloof me je hebt genoeg mannen die willen dat hun vrouw er uitdagend uitziet..maar die hebben geen trots

alle vrouwen die bedwaardig zijn voor die mannen zijn geen huwelijks kandidaat,(sommige) mannen zijn niet te begrijpen,,, ze denken niet met hun hersenen maar met dat ene andere.

Er zijn ook zat mannen die willen dat hun vrouwen er zo bij lopen maar dan alleen voorhem (in huis):)

ayalou
26-10-2010, 10:10
Je moet het lichaam er voor hebben

yesss....maar valt t je op, dat de vrouwen die de strakke jurken niet mogen en kunnen dragen juist de dames zijn die ze dragen(dikke buik/ xware vetrollen of ssuuuuper dun):hihi:

Jihh
27-10-2010, 06:24
Ik vind dat elk meisje zoiets voor zichzelf moet bepalen. Het kan zijn dat je negatief bestempeld wordt, als slet bijv. Maar als je dat niet bent, dan komt de man daar snel genoeg achter. Eindstand zal tie je dus toch wel respecteren. Ligt er dus aan hoe jij je gedraagt.