PDA

View Full Version : Je haarkleur bepaalt hoe mensen je zien..

Carmen
01-09-2010, 03:05
Dat de haren van een vrouw veel over haar zeggen wisten we al en dat je haarkleur je een bepaalde uitstraling geeft. Maar wat straal je nu eigenlijk met welke haarkleur uit?

Blond
Mannen zouden de voorkeur geven aan blond, iedereen kent dan wel de uitdrukking 'les hommes preferent les blondes'. Maar waarom? Blond staat voor sexy, verleidelijk en blondines zouden femmes fatales zijn. En natuurlijk staat blond ook voor zomer, jeugdigheid, vitaliteit. Blondines zouden ook ondeugend zijn (en de neiging tot ontrouw hebben).

Brunettes zijn te vertrouwen
In tegenstelling tot de blondines, staan brunettes voor betrouwbaarhied. De warme tinten laten mannen zich geborgen voelen. Waar de blondines worden gezien als spannende avontuurtjes, wordt de brunette gezien als de eeuwige liefde en zielsverwant.

Rood is vurig
Al eeuwenlang worden roodharige vrouwen gekoppeld aan passie en vurigheid. Heb je rood haar dan ben je vastberaden en koppig. Rood is ook opvallend want het is geen alledaagse kleur. Heb je rood haar dan zal je sommige mannen onweerstaanbaar aantrekken, maar ook mensen afstoten omdat je onstuimig zou zijn.

Zwart staat voor mysterieus
Als je zwart haar hebt, straal je mysterie uit. Mensen gaan er ook van uit dat je ondoordringbaar bent. Waar blond zo aantrekkelijk is omdat het openheid en vrolijkheid uitstraalt, zal zwart vooral mannen aantrekken die voor mysterie gaan. Men zal je omzichtigere benaderen, aldus Glossy Online.

Carmen
01-09-2010, 03:15
Ik zelf heb bruin haar maar het ik heb het geverft

In tegenstelling tot de blondines, staan brunettes voor betrouwbaarhied. De warme tinten laten mannen zich geborgen voelen. Waar de blondines worden gezien als spannende avontuurtjes, wordt de brunette gezien als de eeuwige liefde en zielsverwant.

IMO
01-09-2010, 03:33
Ik zelf heb bruin haar maar het ik heb het geverft

Ik ook bruin :D

bruine ogen zijn ook het meest betrouwbaar

Tufa7e
01-09-2010, 05:52
Bruin :fluiten:

Carmen
02-09-2010, 04:23
Je kapsel verraadt alles !

Geen pony: een open en zelfbewuste vrouw, die voor haar doelen en idealen vecht.

Dikke pony: zij zoekt bescherming en wil niet veel van zichzelf prijsgeven.

Lang haar: deze vrouw wil mannen verleiden en flirt graag.

Kort haar: zelfbewust, actief en zeer evenwichtig.

Een wilde haardos: zij roept om aandacht en wil bewonderd worden.

Een middenscheiding: zij streeft naar harmonie en gerechtigheid.

Een zijscheiding links: carrièrevrouwen dragen hun scheiding meestal links, omdat de linker hersenhelft beslissingen neemt.

Een zijscheiding rechts: een vrouw die op haar gevoelens afgaat.

Carmen
02-09-2010, 04:24
Geen pony: een open en zelfbewuste vrouw, die voor haar doelen en idealen vecht.

Tufa7e
02-09-2010, 07:47
Een zijscheiding rechts: een vrouw die op haar gevoelens afgaat.

:lachen:

Carpe Diem
19-09-2010, 03:36
Donker blond..lang haar en een pony...

Im a bad girl:lachen: