PDA

View Full Version : Quiz: Wat Voor Zuster Ben Jij?

Carmen
10-10-2010, 12:37
Wat voor soort zuster in Islam ben jij? Doe de onderstaande quiz en leer hoe jezelf te verbeteren.

Stel jezelf in de volgende situaties voor en beantwoord b]eerlijk[/b]wat jij zou doen, kies uit antwoord a, b, c of d. Bekijk dan wat voor zuster jij bent.

1. Terwijl je over straat loopt, zie je een zuster in Islam die je niet kent en jouw kant op komt.
Wat doe je?

a) je loopt gewoon door.
b) je glimlacht naar haar en als zij eerst salaam geeft, geef jij salaam terug.
c) je twijfelt of je salaam zal geven en hoopte je dat je het wel had gedaan, maar het is te laat - ze is al weg.
d) je geeft haar salaam.

2. Je zit in de auto en wilt gaan rijden. Net op dat moment komt er een zuster in Islam die je niet kent en klopt op je raam. Je draait het raampje naar beneden en ze vraagt je wanhopig of je haar een lift kan geven.
Wat doe je?

a) vaststellen hoe nodig ze moet gaan en alleen als jij de zelfde kant op moet, geef je haar een lift.
b) je geeft haar een lift maar je merkt op hoe ver het is en je houd de tijd in de gaten.
c) zonder aarzelen geef je haar een lift.
d) je geeft haar geen lift, ze kan namelijk een gestoorde vrouw zijn - je weet maar nooit tegenwoordig!

3. Je zuster in Islam zit financieel in de problemen en zegt tegen jou: "Ik heb vijftig euro nodig", en jij bezit alleen vijftig euro.
Wat doe je?
a) je vraagt haar waar ze het voor nodig heeft.
b) je geeft haar die vijftig euro.
c) je doet alsof je haar niet gehoord hebt, want ze heeft niet echt om geld gevraagd.
d) je zegt: ''Hier, neem 25 euro.''

4. Je hebt je favoriete voedsel gekocht waar je zo naar verlangde. Juist op het moment dat je het wil gaan eten, klopt je favoriete zuster in Islam op de deur. Je doet open en ziet dat ze nog een zuster heeft meegenomen die ze aan je wil voorstellen.
Wat doe je?

a) je nodigt ze allebei uit om mee te eten.
b) je legt het eten weg, maar wanneer ze vertrekken roep je je favoriete zuster bij je en geeft haar een beetje van het eten om mee naar huis te nemen.
c) je excuseert je, eet zo veel tot je honger gestild is, daarna nodig je ze uit om binnen te komen en deelt de rest van het eten met hen.
d) je wacht tot ze weg zijn zodat je kan gaan zitten en genieten van je eten.

5. Je zuster in Islam bewondert je nieuwe jurk.
Wat doe je?

a) je geeft haar je oude jurk die lijkt op deze, maar toch niet even leuk is.
b) je wacht tot je het een paar keer hebt gedragen en dan geef je het haar.
c) je wacht tot ze er om vraagt, maar je hoopt dat ze het niet doet.
d) je geeft het haar zo snel als je kan.

6. Je zuster in Islam wil je om een gunst vragen.
Zeg je tegen haar:

a) "Wat kan ik doen om je te helpen?"
b) "Het ligt er aan wat je me vraagt."
c) "Ik weet niet of ik het kan doen."
d) "Als ik het kan, zal ik het doen."

7. Je hebt zojuist je zuster in Islam een gunst gedaan.
Wat doe je?

a) je voelt je goed dat je in staat was om iets voor haar te doen.
b) je bedankt Allaah voor je goede daad.
c) je voelt je trots dat je een goede daad hebt gedaan.
d) je vind dat ze jou nu ook iets schuldig is.

8. Iemand heeft zojuist goed gesproken over je zuster in Islam.
Wat doe je?

a) je haast je om het haar onmiddelijk te vertellen.
b) je vertelt het haar als je haar de volgende keer ziet.
c) je vergeet het.
d) je vertelt het haar wanneer het weer in je opkomt.

9. Je beste zuster in Islam is niet getrouwd maar wil dolgraag trouwen. Toch kan ze niemand vinden.
Wat doe je?

a) je vertelt haar als je iemand weet die wil trouwen.
b) je laat haar trouwen met je eigen echtgenoot (zodat zij zijn tweede vrouw word).
c) je probeert haar op te beuren en betuigt je medeleven.
d) je gaat op zoek naar een echtgenoot voor haar.

10. Je bemerkt een fout bij je zuster in Islam.
Wat doe je?

a) je vertelt andere mensen erover.
b) je confronteert haar ermee.
c) je zoekt excuses voor haar, want we zijn allemaal mensen en iedereen maakt fouten.
d) je word achterdochtig van haar karakter.

11. Je zuster in Islam heeft je een geheim toevertrouwd. Een andere zuster vraagt je erover.
Wat doe je?

a) je verklapt een beetje maar weigert alles te vertellen.
b) je geeft aanwijzingen maar vertelt niet alles.
c) je vertelt het haar, maar je zegt dat ze het tegen niemand anders moet doorvertellen.
d) je weigert er iets over te vertellen.

12. Je zuster in Islam heeft je boos gemaakt.
Wat doe je?

a) je vertelt iedereen over haar fouten en geheimen en je zal haar nooit vergeven.
b) je weigert met haar te praten, want je wil haar nooit vergeven.
c) je zoekt toevlucht bij Allaah en weigert met haar te praten voor 3 dagen.
d) je zoekt toevlucht bij Allaah en vergeeft haar onmiddelijk.

13. Je bent het niet eens met de mening van je zuster in Islam over de correcte manier van het opvoeden van kinderen.
Wat doe je?

a) je blijft aandringen dat jij gelijk hebt en zij niet.
b) je vertelt haar jouw mening en zwijgt daarna over dit onderwerp.
c) je vertelt haar dat jij gelijk hebt en verandert dan van onderwerp.
d) je gaat een hevige discussie aan over wie gelijk heeft.

14. Er is jou verteld, "Die en die zei dat jij geen goede Moslim bent! Ze zei......"
Wat doe je?

a) je probeert te weten te komen wie dit zei en zegt dan een aantal dingen over die persoon.
b) je laat het voor wat het is en verandert onmiddelijk van onderwerp.
c) je luistert naar alles wat jou verteld word en laat het daarna voor wat het is.
d) je luistert naar alles wat jou verteld word, probeert dan uit te vinden wie dit zei en daarna laat je het voor wat het is.

15. Iemand zegt gemene dingen over je zuster in Islam.
Wat doe je?

a) je stopt haar om verder te praten.
b) je luistert ernaar maar je haat wat er gezegd word.
c) je gaat ergens anders heen zodat je het niet hoeft te horen.
d) je mengt je in de discussie.

16. Je zuster in Islam dringt erop aan dat je haar haar fouten verteld omdat ze zichzelf graag wil verbeteren.
Wat doe je?

a) je vertelt haar meteen haar fouten inclusief die ze al weet, ongeacht of ze alleen is of niet.
b) je adviseert haar gelijk, ongeacht of ze alleen is of niet.
c) je vertelt haar meteen de belangrijkste fouten die ze maakt.
d) je adviseert haar vriendelijk wanneer jullie beiden alleen zijn.

17. Je zuster in Islam komt naar je toe en adviseert je.
Wat doe je?

a) je raakt geirriteerd omdat ze jouw fout heeft opgemerkt.
b) je bedankt haar, accepteert haar advies en probeert jezelf te verbeteren.
c) je voelt je gekwetst en word boos op haar en vertelt haar haar fouten.
d) je luistert naar haar advies, accepteert het en laat het daarna voor wat het is.

18. Je zuster in Islam heeft je telefoon nodig maar is te verlegen om het te vragen.
Wat doe je?

a) je dringt erop aan dat ze jouw telefoon gebruikt nadat je weet wie ze wil bellen.
b) je dringt erop aan dat ze jouw telefoon gebruikt.
c) je doet alsof je niks merkt.
d) je dringt erop aan dat ze jouw telefoon gebruikt om een kort telefoongesprek te maken, en als het te lang duurt vraag je haar ervoor te betalen.

19. Terwijl je op straat loopt, zie je een zuster in Islam vallen.
Wat doe je?

a) je haast je om haar te helpen.
b) je wacht om te kijken of ze zelf op kan staan, als ze dat niet kan, bied je je hulp aan.
c) je wacht om te kijken of iemand anders haar zal helpen, als niemand haar helpt, bied jij je hulp aan.
d) je loopt gewoon door, want je kent haar niet.

20. Als jij een afspraak met je zuster in Islam hebt op een bepaalde plaats en tijdstip, kom jij meestal:

a) een uur te laat.
b) een half uur te laat.
c) precies op tijd.
d) 5 tot 10 minuten te laat.

Scores:
Schrijf voor elk antwoord dat je hebt gekozen de bijbehorende score op, tel dan het totaal op en kom erachter tot wat voor categorie jij behoort.

1. a=1, b=3, c=2, d=4.
2. a=2, b=3, c=4, d=1.
3. a=2, b=4, c=1, d=3.
4. a=4, b=3, c=2, d=1.
5. a=2, b=3, c=1, d=4.
6 a=4, b=2, c=1, d=3.
7. a=3, b=4, c=2, d=1.
8. a=4, b=3, c=1, d=2.
9. a=2, b=4, c=1, d=3.
10. a=1, b=3, c=4, d=2.
11. a=3, b=2, c=1, d=4.
12. a=1, b=2, c=3, d=4.
13. a=2, b=4, c=3, d=1.
14. a=1, b=4, c=3, d=2.
15. a=4, b=2, c=3, d=1.
16. a=1, b=3, c=2, d=4.
17. a=2, b=4, c=1, d=3.
18. a=3, b=4, c=1, d=2.
19. a=4, b=2, c=3, d=1.
20. a=1, b=2, c=4, d=3.
71-80 punten = Uitstekende Zuster

Alle lof zij Allaah dat we een zuster in Islam als jou hebben. Jij begrijpt de echte betekenis van zusterschap.

Je bent een uitstekende zuster voor iedereen. Voor jou is iedere Moslimvrouw een zuster, ongeacht haar ras, nationaliteit en of je haar nou kent of niet.

Als een zuster jou hulp nodig heeft, zal jij haar zeker helpen, zelfs als dat betekent dat jij je van iets moet onthouden om jouw zuster een plezier te doen. Jij verkiest je zuster boven jezelf; jij zet haar behoeftes boven die van jou.

Als jij eenmaal een zuster hebt geholpen, dank je Allaah en prijst Hem voor de mogelijkheid die Hij je gaf om een goede daad te verrichten.

Je stelt je bescheiden en geduldig op tegenover je zusters. Je zoekt niet naar hun fouten, noch spreek je kwaad over ze. Iedereen wil een zuster zoals jou!

Al-Ghazali noemde dit de 'derde graad' van broeder/zusterschap, welke het hoogste niveau is.

De belangrijkste aanbeveling op dit niveau is door te gaan met het verrichten van du'aa aan Allaah om je op dit pad te houden, en om door te gaan met het prijzen en danken van Allaah.

51-70 punten = Goede Zuster

Alle lof zij Allaah dat je een goede zuster bent. Jij behandelt je zuster zoals jijzelf behandelt wil worden. Alles wat je hebt, deel je met je zuster. Je voelt je aangesproken als zij iets niet heeft en dus deel je met haar wat jij hebt.

Al-Ghazali noemde dit de 'tweede graad' van broeder/zusterschap, welke het middelste niveau is.

Wat jou tegenhoud van het behalen van het hoogste niveau van zusterschap is jouw onvermogen om je zuster boven jezelf te plaatsen. Een ander punt dat jou ervan weerhoud om een uitstekende zuster te zijn is dat, hoewel je je zuster behandeld zoals jijzelf behandeld wil worden, je dit alleen toepast op de zusters die je goed kent. De zusters die je niet kent, behandel je meer als vage kennissen.

Hoe kan je deze twee obstakels overwinnen?

Wat betreft de eerste; hou de volgende zin in gedachte, "De behoeftes van mijn zusters gaan voor". Vraag jezelf ook altijd af, "Wat heeft ze nodig zodat ik het haar kan geven?" Als jij je constant met deze gedachtes bezighoud, zul je je zuster en haar behoeftes herinneren en zul je proberen deze behoeftes te vervullen alsof het je eigen waren. Dat betekent dat je ze voor 100% wil vervullen en niet alleen voor 50%.

Voor wat betreft de tweede obstakel; zeg tegen jezelf wanneer je een zuster ziet die je niet kent, "Ze is mijn zuster in Islam. Ik moet haar salaam geven". Geef haar onmiddelijk, nadat je dit tegen jezelf hebt gezegd, ook daadwerkelijk salaam. De reden hiervoor word duidelijk in de volgende hadieth: Abu Hurayra radiyAllahu 'anhu levert in Sahieh Muslim over dat de Boodschapper van Allaah Sallallahu 'alayhi wa Sallam zei: "Bij de Ene in Wiens Hand mijn ziel is, jullie zullen het Paradijs niet binnentreden totdat jullie geloven en jullie zulllen niet geloven totdat jullie elkaar liefhebben! Zal ik jullie iets vertellen dat, als je dat doet, zorgt dat jullie elkaar zullen liefhebben? Verspreid de salaam onder jullie."

Als je eenmaal salaam hebt gegeven, zul je van elkaar houden, en als je eenmaal van elkaar houd, zul je haar beginnen te behandelen alsof je haar je hele leven al gekend hebt.

Als laatst, vraag Allaah om je liefde voor andere zusters te versterken, zoals je ook om andere dingen vraagt. Vraag Allaah om jou niet egoistisch te maken zodat je de behoeftes van je zuster boven die van jezelf kunt plaatsen.

21-50 punten = Een Zuster

Alle lof zij Allaah dat je een zuster bent. Jij behandelt je zuster in de dingen die jij niet nodig hebt; als zij iets van je nodig heeft en jij hebt meer dan nodig is voor jezelf, dan geef je het haar.

Soms ben je een goede zuster en naar sommigen toe ben je niet zo goed - het hangt af van je humeur en je eigen behoeftes.

Al-Ghazali noemde dit de 'laagste graad' van broeder/zusterschap.

Waarschijnlijk is het enige wat jou ervan weerhoud om een full-time goede zuster te zijn het vervullen van je eigen behoeftes voor die van je zusters.

Om deze tekortkoming te overwinnen, moet je leren je zuster te geven wat ze nodig heeft zonder eerst naar je eigen behoeftes te kijken. Ibn 'Umar radiyAllahu 'anhu zei dat een sahabi radiyAllahu 'anhu een schaap werd gegeven, waarop deze sahabi zei, "Mijn broeder die en die heeft het meer nodig dan mij". Dus stuurde hij het naar die broeder. Daarop stuurde deze broeder het weer naar een ander. Op deze manier ging het schaap van de een naar de ander totdat het terugkwam bij de eerste sahabi radiyAllahu 'anhu. Hoewel de sahaba radiyAllahu 'anhum allemaal honger hadden, dacht elk van hen eerst aan hun broeder. Dit is hoe het zou moeten zijn.

Om deze gewoonte over te nemen, zeg dan tegen jezelf als je iets hebt, "Mijn zuster die en die heeft dit misschien meer nodig dan mij," en geef het dan aan haar.

Het advies aan jou is om veel du'aa te verrichten zodat Allaah jou moge helpen om het niveau van een goede of uitstekende zuster te bereiken.

1-20 punten = Geen Zuster

Jij zou moeten leren om Allaah te prijzen zodat hij jou moge reinigen.

De minimale vereiste van een Moslimvrouw is om een zuster te zijn naar andere Moslimvrouwen toe. Als jij onder deze categorie valt, dan ben jij geen zuster. Jij begrijpt niet wat het betekent om een Moslim te zijn. Een Moslim zijn betekent dat je je bekommert om andermans behoeften en er zorg voor draagt, vooral voor je zusters in Islam.

Om deze tekortkoming in jouw karakter te overwinnen, moet je jezelf eerst overtuigen van: "Ik ben een Moslim. En als Moslim-zijnde moet ik mijn zusters in Islam hun rechten geven, want ik zal hiervoor ter verantwoording worden geroepen."

Het advies aan jou is om boeken te gaan lezen over Broeder/Zusterschap in Islam en boeken over hoe het karakter en de persoonlijkheid van een Moslim zou moeten zijn. Ook is het belangrijk dat je du'aa verricht aan Allaah om jou te helpen een betere Moslim te worden, zodat je ook een betere zuster word.

De profeet Sallallahu 'Alayhi Wa Sallam heeft gezegd: "Een Moslim is de broeder van een Moslim; hij doet hem geen onrecht aan en geeft hem niet over aan de vijand. Wie zich bezighoudt met het bevredigen van een behoefte van een broeder zal ondervinden dat Allaah zich bezighoudt met het bevredigen van zijn behoefte. Hij die een van de moeilijkheden van een Moslim doet verdwijnen, zal een van zijn moeilijkheden op de Dag der Opstanding door Allaah verwijderd zien. Hij die de fout van een Moslim bedekt, zal op de Dag der Opstanding zijn fout door Allaah bedekt zien." (Bukhari en Moslim)

Anas Radiyallahu 'Anhu overlevert dat de profeet Sallallahu 'Alayhi Wa Sallam zei: "Niet een van jullie heeft volledig geloof voordat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Bukhari en Muslim)

Tufa7e
10-10-2010, 05:06
63 punten :blozen:

Alle lof zij Allaah dat je een goede zuster bent. Jij behandelt je zuster zoals jijzelf behandelt wil worden. Alles wat je hebt, deel je met je zuster. Je voelt je aangesproken als zij iets niet heeft en dus deel je met haar wat jij hebt.

Al-Ghazali noemde dit de 'tweede graad' van broeder/zusterschap, welke het middelste niveau is.

Wat jou tegenhoud van het behalen van het hoogste niveau van zusterschap is jouw onvermogen om je zuster boven jezelf te plaatsen. Een ander punt dat jou ervan weerhoud om een uitstekende zuster te zijn is dat, hoewel je je zuster behandeld zoals jijzelf behandeld wil worden, je dit alleen toepast op de zusters die je goed kent. De zusters die je niet kent, behandel je meer als vage kennissen.

Wat betreft de eerste; hou de volgende zin in gedachte, "De behoeftes van mijn zusters gaan voor". Vraag jezelf ook altijd af, "Wat heeft ze nodig zodat ik het haar kan geven?" Als jij je constant met deze gedachtes bezighoud, zul je je zuster en haar behoeftes herinneren en zul je proberen deze behoeftes te vervullen alsof het je eigen waren. Dat betekent dat je ze voor 100% wil vervullen en niet alleen voor 50%.

Voor wat betreft de tweede obstakel; zeg tegen jezelf wanneer je een zuster ziet die je niet kent, "Ze is mijn zuster in Islam. Ik moet haar salaam geven". Geef haar onmiddelijk, nadat je dit tegen jezelf hebt gezegd, ook daadwerkelijk salaam. De reden hiervoor word duidelijk in de volgende hadieth: Abu Hurayra radiyAllahu 'anhu levert in Sahieh Muslim over dat de Boodschapper van Allaah Sallallahu 'alayhi wa Sallam zei: "Bij de Ene in Wiens Hand mijn ziel is, jullie zullen het Paradijs niet binnentreden totdat jullie geloven en jullie zulllen niet geloven totdat jullie elkaar liefhebben! Zal ik jullie iets vertellen dat, als je dat doet, zorgt dat jullie elkaar zullen liefhebben? Verspreid de salaam onder jullie."

Als je eenmaal salaam hebt gegeven, zul je van elkaar houden, en als je eenmaal van elkaar houd, zul je haar beginnen te behandelen alsof je haar je hele leven al gekend hebt.

Als laatst, vraag Allaah om je liefde voor andere zusters te versterken, zoals je ook om andere dingen vraagt. Vraag Allaah om jou niet egoistisch te maken zodat je de behoeftes van je zuster boven die van jezelf kunt plaatsen.

hasna_tmazight
10-10-2010, 06:34
ik heb 74 punten :D

71-80 punten = Uitstekende Zuster

Alle lof zij Allaah dat we een zuster in Islam als jou hebben. Jij begrijpt de echte betekenis van zusterschap.

Je bent een uitstekende zuster voor iedereen. Voor jou is iedere Moslimvrouw een zuster, ongeacht haar ras, nationaliteit en of je haar nou kent of niet.

Als een zuster jou hulp nodig heeft, zal jij haar zeker helpen, zelfs als dat betekent dat jij je van iets moet onthouden om jouw zuster een plezier te doen. Jij verkiest je zuster boven jezelf; jij zet haar behoeftes boven die van jou.

Als jij eenmaal een zuster hebt geholpen, dank je Allaah en prijst Hem voor de mogelijkheid die Hij je gaf om een goede daad te verrichten.

Je stelt je bescheiden en geduldig op tegenover je zusters. Je zoekt niet naar hun fouten, noch spreek je kwaad over ze. Iedereen wil een zuster zoals jou!

Al-Ghazali noemde dit de 'derde graad' van broeder/zusterschap, welke het hoogste niveau is.

De belangrijkste aanbeveling op dit niveau is door te gaan met het verrichten van du'aa aan Allaah om je op dit pad te houden, en om door te gaan met het prijzen en danken van Allaah.

tamazight_girrl
10-10-2010, 06:40
64:D

MissLieverdje
10-10-2010, 07:27
Ik heb 64 punten...Een goede zuster

Alle lof zij Allaah dat je een zuster bent. Jij behandelt je zuster in de dingen die jij niet nodig hebt; als zij iets van je nodig heeft en jij hebt meer dan nodig is voor jezelf, dan geef je het haar.

Soms ben je een goede zuster en naar sommigen toe ben je niet zo goed - het hangt af van je humeur en je eigen behoeftes.

Al-Ghazali noemde dit de 'laagste graad' van broeder/zusterschap.

Waarschijnlijk is het enige wat jou ervan weerhoud om een full-time goede zuster te zijn het vervullen van je eigen behoeftes voor die van je zusters.

Om deze tekortkoming te overwinnen, moet je leren je zuster te geven wat ze nodig heeft zonder eerst naar je eigen behoeftes te kijken. Ibn 'Umar radiyAllahu 'anhu zei dat een sahabi radiyAllahu 'anhu een schaap werd gegeven, waarop deze sahabi zei, "Mijn broeder die en die heeft het meer nodig dan mij". Dus stuurde hij het naar die broeder. Daarop stuurde deze broeder het weer naar een ander. Op deze manier ging het schaap van de een naar de ander totdat het terugkwam bij de eerste sahabi radiyAllahu 'anhu. Hoewel de sahaba radiyAllahu 'anhum allemaal honger hadden, dacht elk van hen eerst aan hun broeder. Dit is hoe het zou moeten zijn.

Om deze gewoonte over te nemen, zeg dan tegen jezelf als je iets hebt, "Mijn zuster die en die heeft dit misschien meer nodig dan mij," en geef het dan aan haar.

Het advies aan jou is om veel du'aa te verrichten zodat Allaah jou moge helpen om het niveau van een goede of uitstekende zuster te bereiken.:)

Carpe Diem
11-10-2010, 05:24
63:D

Maar die van die jurk is echt dom:nut:

Tufa7e
11-10-2010, 09:11
Dat vond ik nou ook:lachen:

ayalou
11-10-2010, 10:01
CD: je bent een goede zuster uhmm,,weet je zeker dat je niet gesjoemelt hebt met de cijfertjes:grinniken::grinniken:

Tufa7e
11-10-2010, 10:03
:lol: Je bedoelt dat het 36 bij haar moet zijn ipv 63:lachen:

ayalou
11-10-2010, 10:04

:lol::lol:

dat bedoel ik ja. zeg eerlijk heksjes kunnen toch nooit goede zusters zijn:lachen:

zinazina
11-10-2010, 10:09
61 punten ben dus wel een goede zuster!!! hahaha Hamdollah.

ayalou
11-10-2010, 10:15
hahahah ewa hamdoelillaah dan

zinazina
11-10-2010, 10:17
hahahah ewa hamdoelillaah dan

Jij hebt nog niet gemaakt:cool:

ayalou
11-10-2010, 10:18
Jij hebt nog niet gemaakt:cool:

jawel...maar ze zeggen toch: bescheidenheid siert de mens,,,dus daarom:lachen:

Carpe Diem
11-10-2010, 10:22
CD: je bent een goede zuster uhmm,,weet je zeker dat je niet gesjoemelt hebt met de cijfertjes:grinniken::grinniken:

:lol::lol::lol:

ik zeg echt eerlijk..als dit over mensen zou gaan die je niet zou kennen had ik 1punt gescoord..
Ik ben heel afstandelijk tegen mensen die ik niet ken of die niet bij mij passen

Carpe Diem
11-10-2010, 10:23

sqa shem:lachen:

Tufa7e
11-10-2010, 10:24
Safi,, ik zeg niets:lachen:

ayalou
11-10-2010, 10:26

ik zeg echt eerlijk..als dit over mensen zou gaan die je niet zou kennen had ik 1punt gescoord..
Ik ben heel afstandelijk tegen mensen die ik niet ken of die niet bij mij passen

dit gaat toch ook gewoon over een zuster die je niet kent....ya tamchount je bent gezakt voor de toets:lachen::lachen:

Carpe Diem
11-10-2010, 10:31

dit gaat toch ook gewoon over een zuster die je niet kent....ya tamchount je bent gezakt voor de toets:lachen::lachen:

dat zijn maar 4 vragen die gaan over iemand die je niet kent:lachen:

maar ik heb em echt eerlijk gemaakt..ik ben kapot lief voor mensen die dat verdienen:fluiten:

en zij die het niet verdienen..ja die zijn de pineut:lachen::lachen:

die van die jurk klaarde mij gewoon..ik zou never nooit een jurk weggeven die ik zelf nieuw heb:lachen:

ayalou
11-10-2010, 10:40

dat zijn maar 4 vragen die gaan over iemand die je niet kent:lachen:

maar ik heb em echt eerlijk gemaakt..ik ben kapot lief voor mensen die dat verdienen:fluiten:

en zij die het niet verdienen..ja die zijn de pineut:lachen::lachen:

die van die jurk klaarde mij gewoon..ik zou never nooit een jurk weggeven die ik zelf nieuw heb:lachen:

:lol:

ALLE vragen gaan over een zuster in de Islam

wat heb jij bij vraag 12 geantwoord:grinniken:

ja die van de jurk vind ik ook een domme vraag, maar ik zou m wel geven ALS ze erom vroeg:)

Carpe Diem
11-10-2010, 10:45
:lol:

ALLE vragen gaan over een zuster in de Islam

wat heb jij bij vraag 12 geantwoord:grinniken:

ja die van de jurk vind ik ook een domme vraag, maar ik zou m wel geven ALS ze erom vroeg:)

Maar een zuster die bij je komt eten en die je geheimen verteld is toch geen vreemde:nut:

want als dit over vreemde mensen gaat dan behoor ik zwaar tot de laatste catogorie:grinniken:

bij vraag 12 had ik b..
eerder had ik voor c of d gekozen maar ik doe niet meer aan vergeven:moe:

ayalou
11-10-2010, 10:56
Maar een zuster die bij je komt eten en die je geheimen verteld is toch geen vreemde:nut:

want als dit over vreemde mensen gaat dan behoor ik zwaar tot de laatste catogorie:grinniken:

bij vraag 12 had ik b..
eerder had ik voor c of d gekozen maar ik doe niet meer aan vergeven:moe:

oh dat valt me reuze mee van je, ik had verwacht dat je A zou zeggen:grinniken::grinniken:

oke oke maar de meeste gaan over een zuster die je niet kent,,,dus ik verzoek je vriendelijk de vragen opnieuw te maken:lachen:

nee joh schatje ik pest je alleen:duimpje::kusje:

Carpe Diem
11-10-2010, 10:59
oh dat valt me reuze mee van je, ik had verwacht dat je A zou zeggen:grinniken::grinniken:

oke oke maar de meeste gaan over een zuster die je niet kent,,,dus ik verzoek je vriendelijk de vragen opnieuw te maken:lachen:

nee joh schatje ik pest je alleen:duimpje::kusje:

hee veel van de situaties die hier worden beschreven heb ik wel eens meegemaakt..die van die lift had ik wel zoiets van..NEE..wie weet is het shi psycho..vooral nadat ik zo een enge film over een lifter had gezien:grinniken::grinniken:

Ik heb geen zin meer om opnieuw te maken..Bij deze..ik hoor in de laatste catogorie:grinniken::grinniken:

:kusje:

ayalou
11-10-2010, 11:14

hee veel van de situaties die hier worden beschreven heb ik wel eens meegemaakt..die van die lift had ik wel zoiets van..NEE..wie weet is het shi psycho..vooral nadat ik zo een enge film over een lifter had gezien:grinniken::grinniken:

Ik heb geen zin meer om opnieuw te maken..Bij deze..ik hoor in de laatste catogorie:grinniken::grinniken:

:kusje:

:lol::lol::lol::lol:

safi jij bent geen zuster.:lachen:

aah nee van die lift heb ik wel vaker gedaan:rcain: niks engs aan hoor.
ik sla al die zusterd dood in mijn auto als ze wat willen proberen(heb altijd geheime wapen onder mijn hoofddoek:grinniken:)

Carpe Diem
11-10-2010, 11:17
:lol::lol::lol::lol:

safi jij bent geen zuster.:lachen:

aah nee van die lift heb ik wel vaker gedaan:rcain: niks engs aan hoor.
ik sla al die zusterd dood in mijn auto als ze wat willen proberen(heb altijd geheime wapen onder mijn hoofddoek:grinniken:)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

OMG ik ga helemaal kapot van het lachen:lol::lol:

ik ziet het helemaal voor me:lachen::lachen::lachen:

ayalou
11-10-2010, 11:24
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

OMG ik ga helemaal kapot van het lachen:lol::lol:

ik ziet het helemaal voor me:lachen::lachen::lachen:

ja pas maar op,,, in t echt ben ik nog enger dan diegene die je in je nachtmerrie bent tegen gekomen:grinniken:

Carpe Diem
11-10-2010, 11:27

ja pas maar op,,, in t echt ben ik nog enger dan diegene die je in je nachtmerrie bent tegen gekomen:grinniken:

ik vraag me nu af wat zo moorddadig maar klein genoeg is om onder een hoofddoek te passen:grinniken::grinniken:

dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn:lachen::lachen:

ayalou
11-10-2010, 11:32

ik vraag me nu af wat zo moorddadig maar klein genoeg is om onder een hoofddoek te passen:grinniken::grinniken:

dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn:lachen::lachen:

gebruik je fantasie schatje wuahahahahhahahahahah:lachen:

Carpe Diem
11-10-2010, 11:35
gebruik je fantasie schatje wuahahahahhahahahahah:lachen:

you are scaring me:fopspeen::fopspeen:

ayalou
11-10-2010, 11:37

you are scaring me:fopspeen::fopspeen:

:gek::gek: