PDA

View Full Version : Meisje in gracht gegooid

True
04-05-2009, 12:50
LEIDEN - Twee Leidenaren, van 18 en 19, zijn opgepakt nadat ze een 17-jarig meisje uit Den Haag in de gracht hadden gegooid.

Het meisje liep over straat met twee vriendinnen, toen ze het groepje jongens tegenkwam. Na een woordenwisseling tussen de drie jongens en het 17-jarige meisje werd het meisje in de gracht gegooid. Omstanders hebben het meisje uit het water gehaald.

De daders werden korte tijd later op de Kaasmarkt aangehouden. De politie heeft een onderzoek ingesteld, een jongen is na verhoor vrijgelaten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3842221/__Meisje_in_gracht_gegooid__.html?p=1,1

True
04-05-2009, 12:51
Ik weet zeker als het een marokkaan was geweest hadden ze dat er bij gezet maar nu het geen Marokkaan is houden ze het afkomst achter.

katim110
04-05-2009, 01:00
ik durf te wedden dat het meisje zeer n groooooooote mond had!!! maar ja, das geen reden om haar in de gracht te dumpen..heheh

miss_21
04-05-2009, 01:33
ik durf te wedden dat het meisje zeer n groooooooote mond had!!! maar ja, das geen reden om haar in de gracht te dumpen..heheh

Soo ja dat is idd nog geen reden om iemand in de gracht te dumpen:poetsen: en al helemaal geen meisje

miss_21
04-05-2009, 01:33
Ik weet zeker als het een marokkaan was geweest hadden ze dat er bij gezet maar nu het geen Marokkaan is houden ze het afkomst achter.

Ja dat zeker!! ben ik het helemaal mee eens!

MissMarOkkaantJé
04-05-2009, 02:14
LEIDEN - Twee Leidenaren, van 18 en 19, zijn opgepakt nadat ze een 17-jarig meisje uit Den Haag in de gracht hadden gegooid.

Het meisje liep over straat met twee vriendinnen, toen ze het groepje jongens tegenkwam. Na een woordenwisseling tussen de drie jongens en het 17-jarige meisje werd het meisje in de gracht gegooid. Omstanders hebben het meisje uit het water gehaald.

De daders werden korte tijd later op de Kaasmarkt aangehouden. De politie heeft een onderzoek ingesteld, een jongen is na verhoor vrijgelaten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3842221/__Meisje_in_gracht_gegooid__.html?p=1,1

WajOOOOOww,, Weetjjee hOe Verrot,, Demnn,,:O!!
Wollah SOmmiige jOngeren in Nederland zyn gwn Niet Normaal,,:gek:

True
04-05-2009, 02:18
WajOOOOOww,, Weetjjee hOe Verrot,, Demnn,,:O!!
Wollah SOmmiige jOngeren in Nederland zyn gwn Niet Normaal,,:gek:

Mischien is het haar eigenschuld, maar dan nog gooi je geen meisje in het gracht.

miss_21
04-05-2009, 02:19
Mischien is het haar eigenschuld, maar dan nog gooi je geen meisje in het gracht.

idd:poetsen:

MissMarOkkaantJé
04-05-2009, 02:24

Wollah hilaaa,, && als die meisje niet Kon zwemmen? dan had hy haar zO vermOOrdddd,,

miss_21
04-05-2009, 02:26
Wollah hilaaa,, && als die meisje niet Kon zwemmen? dan had hy haar zO vermOOrdddd,,

Ja dat had idd gekunt, mensen denken niet na:gek:

True
04-05-2009, 02:26

Dat zou echt erg zijn, gelukkig is het niet tot zo ver geraakt.

MissMarOkkaantJé
04-05-2009, 02:28
Ja dat had idd gekunt, mensen denken niet na:gek:

Tjaaa,, Wat allemaal Hier In deze Wereld Gebeurt Kan Al ZobizO niiett,,
Maaryyaaaaa,, Moge Allah(swt) hun Zonde Vergeven,,
Tegenwoordiigg, als 1 Marokkaan iets dOet, Dan is Het Gelykk Iedereen Die Marokaan is,,

Berberselady
04-05-2009, 06:01
Raaar. :hardlachen: